• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Gatverdamme, dat beeld van dat gebroken been zal ik nooit meer kwijt raken.

    This. I'm traumatized. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)


    Whuut happened...?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Whuut happened...?

    Het been van een turner brak tijdens een sprong en het like... bungelde lol. Het was gewoon doormidden het was heel naar om te zien.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    Gatverdamme, dat beeld van dat gebroken been zal ik nooit meer kwijt raken.


    Dit dus. Yikes.


    That is a perfect copy of reality.

    Oh bah, ik heb dat dus in real gezien van een jongen op school. Hij sprong naast de mat in plaats van er op. Die krak krijg ik echt nooit meer uit mijn hoofd. Het werd in een keer stil door dat geluid en hij stond op... ja, dat deed hij, maar toen hij door had dat zijn been gebroken was lag hij gelijk weer. Jeetje, dat was erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Het been van een turner brak tijdens een sprong en het like... bungelde lol. Het was gewoon doormidden het was heel naar om te zien.


    Ahh, wat naar!


    Aan niets denken is ook denken.

    Trikru schreef:
    Oh bah, ik heb dat dus in real gezien van een jongen op school. Hij sprong naast de mat in plaats van er op. Die krak krijg ik echt nooit meer uit mijn hoofd. Het werd in een keer stil door dat geluid en hij stond op... ja, dat deed hij, maar toen hij door had dat zijn been gebroken was lag hij gelijk weer. Jeetje, dat was erg.

    Ik heb het bij mijzelf gehad hahah, maar ik vind breuken echt heel naar blegh. Kan ik dit uit mijn hoofd wissen? En arme sporter, die gaat voorlopig niet meer kunnen turner, als hij überhaupt nog ooit echt kan gaan turnen want tja... :c met revalidatie en zo ben je wel even een tijd verder en dan moet je weer in conditie komen..


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Ik heb het bij mijzelf gehad hahah, maar ik vind breuken echt heel naar blegh. Kan ik dit uit mijn hoofd wissen? En arme sporter, die gaat voorlopig niet meer kunnen turner, als hij überhaupt nog ooit echt kan gaan turnen want tja... :c met revalidatie en zo ben je wel even een tijd verder en dan moet je weer in conditie komen..


    Jaa, dat duurt een hele tijd. Ik heb het niet gezien, maar ik wil dat ook niet, hahah. Ik krijg altijd zelf pijn als ik dat zie. Dat had ik ook bij die jongen op school. Mijn hele been deed pijn en ik moest er zelfs van janken. Bah. Ik heb ook echt niets met breuken. Ik heb mijn beiden pinken gebroken en mijn hielbotje(ja dat kan, mijn pees had een stukje bot mee gescheurd toen ik tijdens gym van een kast af hupte). Op tv bij die ziekenhuisprogramma's kan ik naar alles kijken, maar kom niet met breuken aanzetten. Vre-se-lijk.

    Nu na dit oninteressante verhaal:
    Ik hoop echt dat die turner een goed herstel gaat krijgen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Jaa, dat duurt een hele tijd. Ik heb het niet gezien, maar ik wil dat ook niet, hahah. Ik krijg altijd zelf pijn als ik dat zie. Dat had ik ook bij die jongen op school. Mijn hele been deed pijn en ik moest er zelfs van janken. Bah. Ik heb ook echt niets met breuken. Ik heb mijn beiden pinken gebroken en mijn hielbotje(ja dat kan, mijn pees had een stukje bot mee gescheurd toen ik tijdens gym van een kast af hupte). Op tv bij die ziekenhuisprogramma's kan ik naar alles kijken, maar kom niet met breuken aanzetten. Vre-se-lijk.

    Nu na dit oninteressante verhaal:
    Ik hoop echt dat die turner een goed herstel gaat krijgen!

    Haha yap same! Nou ja het is wel "goed" nieuws voor ons omdat we minder concurrentie op de ringen hebben (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Haha yap same! Nou ja het is wel "goed" nieuws voor ons omdat we minder concurrentie op de ringen hebben (cat)

    Hahahah. yeah dat wel, maar zo had het niet gehoeven xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind breuken die je kan zien vooral vreselijk, bah. Ik heb mijn pols gebroken en een scheur in mijn schouderkom gehad, maar daar was niks vreselijks aan, gelukkig. Ik ben blij dat ik zoiets nog nooit gezien heb in het echt, maar dit beeld blijft me voorlopig wel even bij.


    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)
    Hahahah. yeah dat wel, maar zo had het niet gehoeven xd

    Inderdaad haha.

    Gaat er iemand trouwens vanavond zwemmen kijken? Ik niet, ik heb gister avond al de opening gezien en ik wil nu graag gewoon slapen haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zwemmen is nu bezig, Nl 2, goed gedaan meiden


    Aan niets denken is ook denken.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Inderdaad haha.

    Gaat er iemand trouwens vanavond zwemmen kijken? Ik niet, ik heb gister avond al de opening gezien en ik wil nu graag gewoon slapen haha.

    Dat was net toch? Dus heb het gemist, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, dit is herhaling, ik bedoel de finale, die is vanacht om 4 uur nog wat haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.