• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, oke. Ik kijk 'livestream' op mn laptop en verwachtte dat het live was.
    Dat is mij toch echt wat te laat.


    Aan niets denken is ook denken.

    FeorgeWeasley schreef:
    Nee, dit is herhaling, ik bedoel de finale, die is vanacht om 4 uur nog wat haha.


    Ooh nee, laat ik dat maar niet doen, hahah. Ik moet morgen ook nog naar Engeland reizen om 10 uur in de avond xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Inderdaad haha.

    Gaat er iemand trouwens vanavond zwemmen kijken? Ik niet, ik heb gister avond al de opening gezien en ik wil nu graag gewoon slapen haha.


    Ik pas. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, de Koreanen en schieten echt goed!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben sowieso te laat hiermee maar.

    WOEEEHOEEEW GO FUCKING GREG VAN AVERMAET U IS THE BEST *O*


    Heaven is a place that we all have

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Inderdaad haha.

    Gaat er iemand trouwens vanavond zwemmen kijken? Ik niet, ik heb gister avond al de opening gezien en ik wil nu graag gewoon slapen haha.


    Ik twijfel. Aan de ene kant wil ik wel aan de andere kant wil ik ook graag slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met dank aan de Belgische zender die wel judo uitzend. Nederland doet dat niet. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga een deel van mijn nacht al verspillen aan basketbal, haha. Ben bang dat zwemmen er niet tussendoor gaat lukken voor mij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kijk alles via internet en switch een beetje - met name omdat ik ook geen tv heb hahah. Ik kijk nu Beach Volleybal! (: Hopelijk doet Nederland het net zo goed hierbij als dat ze deden bij het vrouwen Volleybal c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aangezien ik beach volleybal niet kan zien via de Belgische livestream, kijk ik naar schermen nu. ^^ Speciale sport wel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ff om 4 uur uit bed om zwemmen te kijken _O_


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou, dat is teleurstellend de vierde plek.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit was een goeie nacht. :Y)
    Eerste Belg ooit in en toestelfinale, Kirsten Flipkens heeft Venus Williams geklopt (en iedereen zei dat dat onbegonnen werk was), 2 wereldrecords in 't zwemmen en team USA heeft het basketbal gewonnen (en wat een score :')). *O*

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 9:31 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dit was een goeie nacht. :Y)
    Eerste Belg ooit in en toestelfinale, Kirsten Flipkens heeft Venus Williams geklopt (en iedereen zei dat dat onbegonnen werk was), 2 wereldrecords in 't zwemmen en team USA heeft het basketbal gewonnen (en wat een score :')). *O*


    Ik was gestopt met basketbal kijken omdat het in het tweede kwart al duidelijk was dat USA ging winnen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik word toch mal van NOS. Ze zijn 9 van de 10 keer meer aan het praten dan dat ze sporten laten zien. Ik wilde bijvoorbeeld gisteren turnen kijken op tv, maar dat was nergens te vinden. Op mijn laptop deed de livestream het ook niet. En op NOS zaten ze rond die tijd over een Belg te praten die iets met wielrennen gewonnen had, terwijl Nederlanders aan het turnen waren...

    Echt ze moeten of even wat meer herhalen, zoals wat er in de nacht allemaal gebeurd en meer live dingen uitzenden.