• Hallo!

    Ik heb van 't winter een jurkje gemaakt en vandaag kan ik hem eindelijk aan met dit warme weer. Nu voelde ik me alleen heel erg fabulous toen ik mijn riem omdeed, dus ik besloot ook lippenstift en een hoedje op te doen en I feel prettyyy, oh so prettyyy



    Hier kan je het jurkje zien. Het is een beetje de stijl uit de jaren '50, maar dat trekt mij sowieso wel aan^^


    Toen ging ik springen, gewoon omdat het kan


    En ik ging bloemetjes plukken^^


    Het is heel lang geleden dat ik met mijn mond open glimlachte op een foto, hahaha


    I feel prettyyyy

    Wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte jurkje? Hebben jullie wel eens kleding gemaakt?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Man, dit is echt gaaf c: Ik zou willen dat ik zulke dingen kon maken en dan ook nog eens zo fab op de foto kon staan. ^^ Je mag trots op jezelf zijn!

    Ziet er echt heel goed uit !


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind het echt een heel leuk jurkje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Super leuk fem! Het blijft echt een super leuk jurkje. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Super leuk!


    The sun will rise and we will try again.

    Staat je super leuk! *O*
    En vroeger maakte mijn moeder nog wel is kleding voor me. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ooooh wat een toffe jurk!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    You are pretty :3


    26 - 02 - '16

    Ik had het al op fb gezien, maar leuk!


    16 - 09 - '17

    Zelf gemaakt jurkje, omg cool
    Jaren 50, waauw.

    Super cool femke!

    You look pretty!

    Wat gaaf dat je het jurkje zelf hebt gemaakt.


    Physics is awesome