• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage


    Florence Red

    'Hello my dears', zeg ik glimlachend terwijl ik het kamp in loop. Ik kijk om me heen en zie nog wat andere personen. 'Dus, nieuwe werknemers of nieuwe vrienden, ik denk het eerste want jij kan geen vrienden krijgen.' Ik doe een grijns en pleur een zak neer. Daarin zaten allemaal pijlen gewikkeld in dreamshade. 'Schiet die op je vijand en je ziet degene nooit meer terug.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    'Ik zit in een sprookje?'
    Van verbazing wipte er een wenkbrauw omhoog en stond mijn mond een beetje open. Zodra ik dit merkte klapte ik hem weer dicht. 'Geef me... Even een momentje.'
    Meteen rende ik een eindje verder weg. 'Peter!' riep ik.
    'Je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik ben gewoon hier.'
    De jongen sprong soepel uit een boom, ik keek hem verbaasd aan, sinds wanneer een boom? 'Tja, ik wilde eens kijken wat er zo speciaal aan was, ik begin het een beetje te snappen.'
    Hij grijnsde breed uit. 'Wat is er nu weer?'
    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen. 'Een aantal dingen.' zei ik vlug. 'Je moet geen persoon brengen die zo ongeveer alles over mij weet door een aantal boeken, dan heb je nog het probleem met mijn zussen en...'
    Snel klapte ik mijn mond dicht, dat laatste was niet zo slim om te zeggen leek me.
    'En?'
    Ik zuchtte. 'En ik ga je slaan als je nog één keer iets met je wenkbrauwen doet. Het leidt af.'
    Een grinnik ontsnapte aan Peters lippen, hij kwam iets dichterbij dan echt prettig was. 'Wat wil je echt zeggen?' vroeg hij op een haast flirterige manier, ugh, hij wist het.
    'Volgens mij weet je dat prima,' kaatste ik terug.
    Hij grijnsde opnieuw. 'Dat klopt.' gaf hij toe. 'Maar ik wil het van jou horen.'


    obsessive rage

    XxXFREEDOMXxX schreef:
    (klein vraagje, kan Florence bijv tegen dreamshade, desnoods met een handschoen?)


    [Dikke handschoenen zijn prima]


    obsessive rage


    Florence Red

    'NEGEERDER!' Riep ik naar benden terwijl ik de zak weer pakte. De pijl punt gaf licht groen aan en het gif was nog vers. Ík zou deze pijl nog is op hem schieten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 19:45 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Verloren schreef:
    (...)

    [Dikke handschoenen zijn prima]


    But, hoe kan Meral er tegen 0_o


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Mt

    JoSnape schreef:
    MT


    “To live will be an awfully big adventure.”

    XxXFREEDOMXxX schreef:
    (...)

    But, hoe kan Meral er tegen 0_o


    (Pan had haar nodig, en zette haar op de Peak, maar omdat ze nogal onhandig is en hij haar nog niet dood wil heeft hij haar immuun gemaakt voor het gif.)


    obsessive rage

    Charlie

    'Dat doe ik later wel. Je vriendinnetje voelt zich genegeerd,' zei ik een tikje pissig en duwde hem weg, vond hij het grappig om me zo ongemakkelijk te laten voelen of zo?
    In plaats van me weg te laten lopen pakte hij mijn pols vast en hield me zo tegen. 'Voordat je weg loopt, ga jij leren schieten.' zei hij rustig, pakte een handboog en een - vergiftigde - pijl en gaf ze aan mij. 'Probeer eens.'
    Aarzelend pakte ik het aan en keek vragend naar Florence. Was dit een soort test of zo?


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    'Ik zit in een sprookje?' Van verbazing wipte er een wenkbrauw omhoog ook stond haar mond een beetje open maar al snel deed ze hem weer dicht. 'Geef me... Even een momentje.' ze rende weg. Ik ben hierbij te nieuwsgierig en liep haar rustig achterna. Ik zag dat ze over mij begon te klagen, aan de ene kant deed mij dat goed, aan de andere kant, tja... Wat moet je er nou van denken...
    Ik zag dat Peter uit de boom kwam en daardoor kreeg ik een idee, in een boom gaan zitten. Ik klom omhoog maar al snel kwam ik achter een minpuntje, tja, gewend om buiten te komen ben ik niet dus hoe kom ik hier ooit weer uit?! Al snel had ik mijn antwoord gevonden, vallen!
    Ik viel naar beneden maar kwam wel op mijn voeten terecht, dat deed ik namelijk ook altijd als ik stiekem het huis uit wou, ik liet me gewoon vallen, op een gegeven moment weet je hoe je kan landen. Ik keek op en zag dat ik midden bij Peter en Charlie stond, niet tussen hun in maar ze konden me zien. Een zucht verlate mijn mond, "Sorry..." mompel ik toen ik zag dat er nog iemand bij was.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:28 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Florence Red
    '
    'Ik ben zijn vriendinnetje niet' Ik pakte de boog en de pijl en richtte op een uil die ons niet zag. 'Kijk& leer.' Ik richtte zo op de uil die niet gewoon bloed had, hij viel meteen dood neer alsof hij van plastic was. Ik grinnikte, 'die is nou niet voor de barbecue.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    'Ik weet hoe ik moet schieten. Ik heb een aantal jaar op een schip gezeten hoor.'
    Ik pakte de boog weer terug toen Ariël tussen ons in viel. 'En jij zeikt over wat netjes is.' zei ik rustig. Ik pakte een pijl, richtte, en schoot vervolgens een vogel uit de lucht. 'Zie je? Die van jou zat stil, meisje dat Pans vriendinnetje niet is.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."



    'En jij zeikt over wat netjes is.' zegt ze rustig, ik knik, ze had gelijk. Ik zeik veel. Ik ga op een steen zitten en pak mijn boek van Belle en het Beest erbij. Ik heb het wel 1000x gelezen maar misschien, misschien heb ik iets niet onthouden, misschien ben ik ergens overheen gelezen. Ik pak het boek en begin te lezen. Achterin het boek is er ook nog ruimte om zelf nog wat te schrijven. Ik kijk naar Charlie en hoe goed ze is in schieten, ik teken haar na, best goed gelukt, al zeg ik het zelf. Ik scheur de bladzijde eruit, sta op en loop langzaam naar Charlie toe. Ik geef het papier waar ook nog, Sorry, opstaat, geef het aan haar en glimlach even. Dan kijk ik naar Peter, "Peter, ben jij het enige 'sprookje' wat echt leeft of is er meer?" vraag ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:26 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Florence Red

    'Het meisje dat Pans vriendinnetje niet is heeft een naam, Florence.' Ik zei het terwijl ik met 2 pijlen tegelijk schoot in 2 vogels.' Ik grinnik. 'Zullen we geen pijlen meer vergallen, maar kijken wat ons nu te doen staat?' Ik zie dat het meisje op Pan afloopt en vraagt: "Peter, ben jij het enige 'sprookje' wat echt leeft of is er meer?". Ik grinnik,' er bestaat een heel woud van hun met ieder sprookje dat daar leeft.' Ik richt de pijl op haar, 'maar niet iedereen is daar goed.'

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:27 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Verrast pakte ik het papiertje aan, waar een tekening van mij en "Sorry" op stond. Ik lachte.
    'Dankje,' zei ik en gaf haar een knuffel.
    'Het meisje dat Pans vriendinnetje niet is heeft een naam, Florence.' zei ze terwijl ze met twee pijlen tegelijkertijd schoot in twee vogels. Ik had het met één kunnen doen, die beesten vlogen vlak naast elkaar. Ze grinnikte, het klonk vrij arrogant en het beviel me niet. 'Zullen we geen pijlen meer vergallen, maar kijken wat ons nu te doen staat?'
    Ik plantte mijn handen in mijn zij, bleef stevig staan waar ik stond. 'Jij mag dan een meeloper van dat geval zijn,' Ik knikte naar Pan die Ariël uitlegde dat vrijwel elk sprookje werkelijkheid was, en richtte me toen weer op het arrogant uitziende meisje dat blijkbaar Florence heette. 'Maar ik ben dat niet. Ik volg zijn orders niet, dat hij nu perse wil zien dat ik kan schieten oké, best, maar ik ben zijn slaafje niet.'
    Toen ze ook nog een pijl op Ariël richtte had ik het gehad met haar. Ik gaf haar een rake trap in haar zij. 'Rot op!' riep ik boos. 'Rot op met je stoer doen!'
    Toen rende ik snel weg, dit keer werd ik niet tegen gehouden door Pan.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:37 ]


    obsessive rage