• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Dat noem je de waarheid mooier maken dan het is.' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ga nu naar Charlie, ga gerust mee en alles, dan kan je nog tegen me aan kletsen.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik kijk hem glimlachend aan, "Oké, ik ga wel mee..." ik zet een stap, "Ik zag aan Charlie dat ze een beetje jaloers was dat je aardig tegen me deed, tenminste zo leek het... Waarom doe je aardig tegen me? Want je praat over anderen echt als de vervloekte, degene zonder hart etc..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Wie weet moet ik je eerst wel leren kennen om een vervelende bijnaam te bedenken.' Het kwam er vrij serieus uit, wat ook wel de bedoeling was. Ik begon met lopen en herkende Charlie's lach al snel, bij het water. 'Ze is daar ergens.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik glimlach even, "Dan weet ik wel welke bijnaam ik ga krijgen denk ik..." zeg ik zacht, "Ze is daar ergens..." zegt Peter.
    "Ik loop even vooruit en zie dan Charlie in het water zitten, ik glimlach, "3 kleine kleutertjes in 1 meertje, wat schattig..." het kwam niet hatelijk over, misschien een beetje, ik keek naar Charlie en zette een vriendelijke glimlach op.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Kleuter?' herhaalde ik Ariël lichtelijk beledigd. 'Dat Florence me nou in het water trok... Dan moet ik toch wel wraak nemen en haar ook nat spatten?'
    Toen zag ik Pan en klom uit het meer. 'Ik snap het al. "Uwe majesteit" wil de kleuter spreken die geen kleuter is.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik moest even lachen om Charlie haar opmerking, ik liep naar haar toe en hielp haar uit het meer, "He, mag ik ook even lol hebben..." fluister ik lachend,
    "Het was maar een grapje, je bent geen kleuter, die anderen wel..." ik liet haar los en liep achter haar aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Dit is Neverland, wat denk je,' fluisterde ik terug met een eenzelfde soort lachje. Toen ging ik voor Pan staan. 'Goed, stel je vraag nog eens.'
    Pan grinnikte. 'Ik wist niet dat je kon lachen. Maar oké. Wat is dat derde ding nou echt?'
    Ik keek hem aan en besloot het maar gewoon te zeggen. 'Je bent ontzettend aantrekkelijk, dat weet je, en dat gebruik je op mij. Terwijl je een eikel bent. Niet leuk.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik keek de twee even aan en begin te grijnzen, "In andere woorden, ze vind je leuk..." zeg ik, "Net zoals veel meisjes, denk ik..." zeg ik er nog even achteraan.
    "Met dank aan, Liefde in 90 sec..." zeg ik zacht tegen mezelf terwijl ik grijns.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ik had nooit verwacht dat zo'n nerd als jij ook zo'n pestkop kan worden.' kaatste ik terug, dat bedoelde ik helemaal niet! Ik vond het gewoon vervelend dat Pan steeds met me flirtte. 'Als iemand haten plots leuk vinden is, dan is het waar ja, maar volgens mij is dat niet zo!'
    Ik wierp een blik op Pan, wat stond hij nou stom te grijnzen?! 'Ik heb wel vaker gehoord van meisjes wat ze van me vonden, maar je bent de eerste die me leuk en een eikel tegelijkertijd vind.' zei hij toen. Ugh. Niet grappig.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 17:46 ]


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Charlie kaatste iets terug, het enige wat binnenkwam was Nerd, het deed even pijn maar toen zag ik de positieve dingen erin,
    "Ik heb nu tenminste wel mijn bijnaam, Nerd, maar ik heb liever boekenwurm of Sprookjesfreak ofzo..." zeg ik nep bedachtzaam en lachte even vriendelijk naar Charlie. Hopend dat ze me zou vergeven.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Daarom juist nerd. Aan de andere twee zie ik geen problemen.' zei ik nog steeds een beetje boos, door haar zat ik immers in een ongemakkelijke situatie. 'En Pan, dat je gezicht toevallig leuk is zegt niks over de rest. Waarom blijven jullie twee roepen dat ik hem leuk vind?'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik glimlach, "Maar als het gewoon de waarheid is? Dat je hem leuk vind? Je bent vast niet de enige? Of niet soms Peter? Noem er eens een paar op..." ik kijk hem aan, ik weet zeker dat er meer zijn.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik moest toegeven dat ik nog nooit echt lief had gehad op die manier dus dat ik er vrij weinig op te zeggen had, maar dat was nog geen rede dat te roepen. 'Oh, dat zou niet beleefd zijn.' zei Pan rustig. 'Maar wacht. Ik ben niet beleefd. Dus ik doe het toch. Odi en Wendy, meer zijn er niet of dood omdat er normaal gesproken geen meisjes rond lopen hier.'
    Ik zuchtte, ik was heus niet zo dom dat ik dat niet begreep.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik knikte even, "Zie je, genoeg meisjes..." zeg ik lachend. "Dan kan er toch nog wel een bij?"

    (Dit moet ik even delen, als ik op school ben en ik moet wat tegen een jongen zeggen zoals dit dan doen mijn vriendinnen zo van, ja ze is verliefd, duwen ze me tegen hem aan en shippen me, hhaha)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ken je het verschil tussen een banaan en een peer wel?'
    Ik had mijn vuisten gebald, maar zodra ik dit zag ontspande ik mijn handen weer.


    obsessive rage