• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    Ergens had Chris ontzettend gelijk en weer begon ik te lachen. 'Goed. Als de "koning" me wil spreken poeft ie maar tevoorschijn,'
    Ik struikelde en viel weer in het water. Nu was ik weer nat. Snel kwam ik weer omhoog alsof er niks gebeurd was.


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Fout.' zei ik rustig. 'Hier mogen geen nutteloze meisjes komen.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik denk even na, dan ben ik dus niet onnuttig, dat is voor het eerst... "Waar ben ik dan nuttig voor?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Heb je zitten slapen bij Charlie's uitleg?'
    Ik grinnikte. 'Ach tja. Het idee is dat je bevriend wordt met een jongen. Die moet lang genoeg blijven. Snap je?'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    'Heb je zitten slapen bij Charlie's uitleg?'
    Hij grinnikte. 'Ach tja. Het idee is dat je bevriend wordt met een jongen. Die moet lang genoeg blijven. Snap je?' ik keek hem aan, joh dat wist ik al, maar had hij nou een random meisje uitgezocht?
    "Ja maar dat wist ik al, ik ben niet dom..." zeg ik een beetje verontwaardigt, "Heb je een random iemand uitgekozen of was het een bewuste keuze om mij hierheen te halen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Ik heb iemand die een beetje op hem leek en vrienden niet zou laten vallen voor macht.' verklaarde ik. 'Daarom. En de drieling is te koppig en zou hem helpen te ontsnappen wanneer hij niet gevangen zit, de vervloekte en harteloze zouden hem weg jagen. Maar jij bent slim en kan aardig zijn. Daarom jij.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Dus als ik het goed begrijp moet ik vrienden met hem worden en hem, als de tijd rijp is, laten ontsnappen? Is dat niet gemeen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Hij zal juist blij zijn dat je hem laat ontsnappen.'
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'En wanneer je dat wil kan je mee en een leuke familie zoeken.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Dus je bedoelt dat hij het hier niet leuk zal vinden?" vraag ik en maak hetzelfde gebaar, ik doe mijn armen over elkaar, "Dan gaat hij toch sowieso ontsnappen als je het hier niet leuk hebt..." ik dacht even na, "Of heb je me daarom nodig?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Daarom juist. Inderdaad.'
    Mijn oog gleed naar de horizon, de zon kroop langzaam maar zeker omhoog. Ik gaf Charlie nog een denkbeeldig kwartier - er was geen tijd, maar ongeveer was goed genoeg - en dan zou ik haar zelf opzoeken.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Ik weet dat je zo weg moet naar Charlie maar ik heb nog 1 vraag..." ik stopte even, "Waarom zei je tegen Charlie, toen ze zei dat je Evil was, dat je dat niet was terwijl je dat wel bent? Is dat niet Valsspelen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Dat is geen leugen.' zei ik rustig. 'Er zit een groot verschil tussen onschuldig en slecht zijn. Charlie vind mij slecht, maar zelfs de duisterste mensen zeggen dat niet van zichzelf.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik keek hem even bedenkelijk aan, hij vind zichzelf dus niet slecht terwijl de rest dat wel vind.
    "Waarom vind je jezelf niet slecht en waarom vinden de anderen jou wel slecht?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Omdat mensen zo werken.' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kan je niet uitleggen waarom dat zo is, maar als je tegen jezelf zegt dat het goed was vergeet je vanzelf dat het dat misschien niet was. Zo simpel is het.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Dus eigenlijk vergeet je jezelf... Als eigenlijk slecht bent, maar je zegt dat je goed bent dan verberg je jezelf, dus vergeet je het..." ik denk even na,
    "Of je probeert het te vergeten..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]