• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    Ik lachte. 'Het maakt niet uit,' zei ik snel, het was ergens wel leuk geweest. 'Juist... Dankje, ik heb al heel lang niet meer oprecht gelachen,'


    obsessive rage


    Florence Red

    Ik schrok wakker toen ik een wolven huil hoorde van Chris, ik kende zijn huilen. Ik rende en klom in een boom naar de open plek. Ik deed mijn wolven huil na. 'Chris, wanneer je flirt moet je het goed doen!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    CHRIS JAMES

    'Het maakt niet uit,' zegt ze snel. 'Juist... Dankje, ik heb al heel lang niet meer oprecht gelachen,' ik moet nu ook glimlachen. 'Chris, wanneer je flirt moet je het goed doen!' Het was Florence. 'OOO IK KRIJG JE WEL!' Ik glimlachte en keek naar Charlie. 'We gaan haar even goed te grazen nemen, oké?'

    Charlie

    Lichtelijk verbaasd van hun reacties bleef ik staan, het lukte me niet eens om te antwoorden, ik bleef ergens gehypnotiseerd en misschien wel jaloers op hun band en dat ze vrienden leken. Ik had nooit vrienden gehad, nooit echte.


    obsessive rage

    Chris James

    Ik pakte haar hand en trok haar mee. Ik sprong zo in een boom en keek om me heen. 'Zie je ergens een wolven meid of een meisjes wolf?'


    Florence Red

    'Zie je ergens een wolven meid of een meisjes wolf?' hoor ik terwijl ik wegren. Snel verstop ik me in het riet en doe een wolven huil. 'Hier ben ik! Vind me slimmeriken!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Ik wees richting het riet en vervolgens kwam er een bevestigende wolvenhuil. 'Daar dus,' lachte ik. 'Wacht, ik weet iets grappigs...'
    Ik pakte Chris' hand en teleporteerde ons vlak achter Florence.


    obsessive rage

    Chris James

    'Verassing!' Ik duwde haar zo met een kop rol in het water voor haar. Ik grinnikte en stak mijn tong uit, Florence zou nu naar meer ruiken.


    Florence Red


    Met een koprol belandde ik ineens in het water. Ik kwam grinnikend boven, want ik trok Chris en Charlie allebei met wolven kracht in het water. 'Heerlijk dit!' En ik zwom zo door het water heen.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    CHRIS JAMES

    Zo werden ik en Charlie in het water geduwd. 'Oke, dit was onze verdiende loon, net als die van jou!' Ik sprong zo op de rustig zwemmende Florence af en trok haar mee onder water. Ik kietelde even aan Charlie haar voet en zwom toen weer naar boven. 'Hier ben ik!'

    Charlie

    Ik lachte toen ook ik het water in werd getrokken, dit had ik eigenlijk nooit kunnen doen, maar het was fantastisch! Toen zag ik de zon echter een beetje, een klein streepje maar, maar toch zorgde het al voor paniek. 'Uhm... Guys, ik moet gaan ben ik bang,' mompelde ik.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik ga zitten en pak het boek van Peter Pan erbij, hij is anders... Veranderd... Was hij ooit aardig? Ik denk het niet, waarom heeft hij me nodig? Er horen hier eigenlijk geen meisjes te zijn... Ik keek om me heen en las het verhaal nog een keer, misschien kon ik nog wat nieuws ontdekken.
    Na even gelezen te hebben deed ik het boek dicht en stond op, ik wil gewoon de waarheid.
    "Peter? Peter!?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    CHRIS JAMES

    'Echt niet, jij gaat niet weg!' Ik glimlachte en pakte haar hand, ik zorgde ervoor dat ze een water pirouette kon maken. 'We zijn pas net begonnen?'

    Peter Pan

    'Is het bij meisjes een gewoonte te schreeuwen of zo?'
    Ik stapte op Ariël af. 'Ik ben hier en je wil de waarheid weten. Of niet soms?'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    'Is het bij meisjes een gewoonte te schreeuwen of zo?' er kwam een lach op mijn gezicht toen ik hem zag, hem vinden was niet zo moeilijk... 'Ik ben hier en je wil de waarheid weten. Of niet soms?' ik knikte, "Want hier mogen toch eigenlijk geen meisjes komen?" vraag ik.. tja... wijs.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]