• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik kijk vanmiddag even hoeveel rollen er nog afgemaakt moeten worden (:


    Ik moet bij Christian alleen nog naambetekenis, vakken, werk en dromen maar dat zijn niet de belangrijkste dingen en komt nog wel, moet nu naar verjaardag dus heb geen tijd meer hahaha


    take risks

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik kijk vanmiddag even hoeveel rollen er nog afgemaakt moeten worden (:


    Michelangelo probeer ik zo meteen verder aan te werken, heb enkel niet zo veel inspiratie. Oh en ik moet werken vanavond, maar ik ben dan sowieso rond half 8 thuis en ga dan dus verder.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Ik moet bij Christian alleen nog naambetekenis, vakken, werk en dromen maar dat zijn niet de belangrijkste dingen en komt nog wel, moet nu naar verjaardag dus heb geen tijd meer hahaha


    Dat is inderdaad niet het belangrijkste en dat reken ik ook niet helemaal mee (:

    De rollen die nog niet staan of nog afgemaakt moeten worden zijn:
    Rhydian, James, Gabriel, Alice, Cale, Falcon, Preston Royce, Syoxisia's meisje en andere jongen.

    Dat vind ik nog iets te veel om al te beginnen, zeker omdat sommigen nog uitstel hebben ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad niet het belangrijkste en dat reken ik ook niet helemaal mee (:

    De rollen die nog niet staan of nog afgemaakt moeten worden zijn:
    Rhydian, James, Gabriel, Alice, Cale, Falcon, Preston Royce, Syoxisia's meisje en andere jongen.

    Dat vind ik nog iets te veel om al te beginnen, zeker omdat sommigen nog uitstel hebben ^^


    Ik ga ze zo snel mogelijk afmaken! Ik zit alleen met het probleem dat ik de komende paar dagen op zee zit, en dus wisselend bereik heb! Maar ik ga mijn best doen om als ik goed bereik heb ze af te maken hahaha. :')


    -

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad niet het belangrijkste en dat reken ik ook niet helemaal mee (:

    De rollen die nog niet staan of nog afgemaakt moeten worden zijn:
    Rhydian, James, Gabriel, Alice, Cale, Falcon, Preston Royce, Syoxisia's meisje en andere jongen.

    Dat vind ik nog iets te veel om al te beginnen, zeker omdat sommigen nog uitstel hebben ^^


    I am so sorry, ik heb alleen zoveel struggles met FC's vinden en ik wil die opzetten hebben staan zodat ik kan gaan invullen en ugh. Voor vanavond staan in ieder geval de beginnetjes en hoop ik Preston Royce af te hebben.


    That is a perfect copy of reality.

    Supine; dat snap ik!

    Deem; weet ik hahaha, komt goed <3

    Neem allemaal je tijd, we beginnen pas als het grootste deel af is - de rest kan later inspringen.


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad niet het belangrijkste en dat reken ik ook niet helemaal mee (:

    De rollen die nog niet staan of nog afgemaakt moeten worden zijn:
    Rhydian, James, Gabriel, Alice, Cale, Falcon, Preston Royce, Syoxisia's meisje en andere jongen.

    Dat vind ik nog iets te veel om al te beginnen, zeker omdat sommigen nog uitstel hebben ^^


    Zoals ik al heb gezegd: Ik laat Rhydian vallen. Heb geen tijd om twee rollen te maken.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    sorry peeps, ik moet me helaas uitschrijven.


    Your make-up is terrible

    Ohja, sorry, heb ik overheen gelezen:

    Neeee why? :c


    Spinning around, I'm weightless.

    KAMERINDELING MEISJES:
    Phoenix x Eliza x Syoxisia's meisje
    Lily Evans x Chanelle Isolde Rhyne
    Alice Mariah Longbottom x Rebecca Keegan Chamberlain
    Velaris' meisje x Gabriella Fay Cunnningham

    Ik heb een randomizer gebruikt, en er is een groepje van 3 omdat het anders niet uit zo komen (: als iemand problemen heeft met deze indeling hoor ik het graag, ik ga zo beginnen aan de jongens!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:44 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    KAMERINDELING MEISJES:
    Phoenix x Eliza x Syoxisia's meisje
    Lily Evans x Chanelle Isolde Rhyne
    Alice Mariah Longbottom x Rebecca Keegan Chamberlain
    Velaris' meisje x Gabriella Fay Cunnningham

    Ik heb een randomizer gebruikt, en er is een groepje van 3 omdat het anders niet uit zo komen (: als iemand problemen heeft met deze indeling hoor ik het graag, ik ga zo beginnen aan de jongens!

    Chan en Lily, nice haha, komt vast goed


    take risks

    Haha spannend, kan al niet wachten voor de kamerindeling.

    naestivate schreef:
    Haha spannend, kan al niet wachten voor de kamerindeling.


    Ik raakte even afgeleid door zo ongeveer alles, dus hij komt zo hehe.


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik raakte even afgeleid door zo ongeveer alles, dus hij komt zo hehe.

    Oh, haha geen probleem hoor. Doe maar rustig!

    Christian is nu officieel helemaal af :Y)


    take risks