• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Oh wacht, ze is een witch. . . Hmm, geen idee dan, aangezien ze er niet altijd zullen blijven... Gewoon een goede band anders?


    Ook leuk haha!


    -

    Helluuup.

    Delilah Parillo oooooof Marnie Harris


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Helluuup.

    Delilah Parillo oooooof Marnie Harris


    De eerste c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    De eerste c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Velaris schreef:
    Helluuup.

    Delilah Parillo oooooof Marnie Harris


    Eerste c:


    That is a perfect copy of reality.

    Peculair: Jaaa Oliver en mijn boy zijn denk ik wel goede vrienden samen hahaha :Y) ik denk trouwens dat zijn naam Christian Benjamin Donovan wordt maar de achternaam twijfel ik nog over ..

    Ruelle: Oh, serieus? Dankje hahahahah, ik ben niet zo smart met die dingen


    take risks

    Lily Evans - Alina Kovalenko - Peculiar - 1.1
    Brian McElroy - Dylan O'brien - Aerodactyl - 1.1
    Chione Rania Bashandi - Mimi Elashiry -Assassin - 1.3
    Sirius Black - x - Dameron
    Phoenix Gabrielle Di Mercurio - Kelsey Calemine - Camhanaich - 1.5
    Rhydian Arwen Herondale - Daniëlle Campbell - Ruelle - 1.5
    Isaiah Gideon Smeath - Daniel Bederov - naestivate - 1.6
    Chanelle Isolde Rhyne - Barbara Palvin - DSprayberry - 1.5
    Marlene Charlotte Mckkinnon - Gabriella Wilde - Supine - 1.6
    Elizabeth Mary Green - Alexis Ren - Peculiar - 1.6
    Gabriella Fay Cunningham - Magdalena Zalejska - JudithSuzann 1.7
    Gabriël Alex Hamilton - Lucky Blue Smith - Supine - 1.8
    Oliver James Bennett - Johnny Depp - Peculiar - 1.8
    Rebecca Keegan Chamberlain - Phoebe Tonkin - Velaris - 1.8
    Michelangelo Dante Bocelli - Joe Sugg - Ruelle - 1.9
    Remus John Lupin - Andrew Garfield - Growlithe - 1.9
    Elijah Dashiell Graines - Aaron Carpenter - Naestivate - 1.9
    Alice Mariah Longbottom - x - Jayfeather - 1.9
    Cale Anthony Seaton - Maurice Sinclair - Supine - 1.9
    Falcon Guambattista Di Mercurio - x - Canhanaich - 1.10
    Preston Royce Alcott - Arthur Daniyarov - Syoxisia - 1.10

    Dit zijn alle rollen! De beginpost pas ik later aan


    Spinning around, I'm weightless.

    Isla is zo cute! Misschien kan zij later bevriend raken met Oli of eliza?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Isla is zo cute! Misschien kan zij later bevriend raken met Oli of eliza?


    Thaaaanks c:
    She's my cutiepatoetie (or however you write that). Ze kan het praktisch met iedereen wel vinden, dus dat is prima ^^

    Nog anderen voor Isla c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DSprayberry schreef:
    Ruelle: Oh, serieus? Dankje hahahahah, ik ben niet zo smart met die dingen


    Nou ja, ik ben sinds groep 5 of 6 tot en met einde eerste of tweede klas naar de Lentis geweest, omdat mijn just van groep 5 of 6 zo leuk zei dat ik drukker was dan andere kinderen. Hieruit bleek dat ik PDD NOS had, geen enkele van mijn vrienden of docenten heeft dit opgemerkt en shit ook of zo, en omdat ze geen reden hadden voor snel boos zijn en mijn concentratie gehalte die zo groot is als een zeeanemoon, zeiden ze dat ik ook ADHD had. Helemaal gezellig hahahah


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ben sinds groep 5 of 6 tot en met einde eerste of tweede klas naar de Lentis geweest, omdat mijn just van groep 5 of 6 zo leuk zei dat ik drukker was dan andere kinderen. Hieruit bleek dat ik PDD NOS had, geen enkele van mijn vrienden of docenten heeft dit opgemerkt en shit ook of zo, en omdat ze geen reden hadden voor snel boos zijn en mijn concentratie gehalte die zo groot is als een zeeanemoon, zeiden ze dat ik ook ADHD had. Helemaal gezellig hahahah


    nah lekker dan hahah, zon jongen die bij mij op de basisschool zat had ook ADHD en dat was gewoon grappig om te zien, hij werd zo opgewonden en druk dat je er gewoon keihard mee kon lachen. Ik zat de afgelopen 2 jaar ook in de klas bij een ADHD kind en hij werd alleen maar geweldadig, al bleek hij ook autisme te hebben in agresieve vorm, kwamen we later achter :')

    Velaris: christian is in aanmaak, maybe iets?


    take risks

    Ruelle schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ben sinds groep 5 of 6 tot en met einde eerste of tweede klas naar de Lentis geweest, omdat mijn just van groep 5 of 6 zo leuk zei dat ik drukker was dan andere kinderen. Hieruit bleek dat ik PDD NOS had, geen enkele van mijn vrienden of docenten heeft dit opgemerkt en shit ook of zo, en omdat ze geen reden hadden voor snel boos zijn en mijn concentratie gehalte die zo groot is als een zeeanemoon, zeiden ze dat ik ook ADHD had. Helemaal gezellig hahahah


    Asperger hier. (Hoewel alle soorten autisme nu ASS heten) heb ADD er bij gekregen.

    Voorheen kreeg ik de stempel ODD, wat ook met agressie te maken had, maar later bleek dus dat ik agressief werd/word door overprikkeling.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 0:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe vinden jullie een goede mannelijke FC? Ik zoek echt al zolang - maar ik vind niks x-x.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Hoe vinden jullie een goede mannelijke FC? Ik zoek echt al zolang - maar ik vind niks x-x.

    Een beetje rondzoeken bij gerelateerd op google bij fc's die ik al heb gevonden hahaha, of ik vraag andere mensen (camilla, kuch) of ze nog een faceclaim weten HAHAH

    Christians innerlijk is af, de rest moet nog, maar hij staat open voor relaties (pagina 11) :Y)


    take risks

    Isla zou de European Club denk ik joinen. En probs één of ander goede doelen club opzetten, als die er nog niet is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered