• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Voor Gabriella zoek ik nog:
    - Vijand(en)
    - Haat-liefde verhouding
    - Ex
    (- Crush)


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    PecuIiar schreef:
    Kamergenoot bepaal ik (:

    ahha dcht ik al wel, wist het alleen niet meer zeker, haal ik die even weg :')

    Ruelle: maybe soulmates? Michel zou er denk ik wel voor kunnen zorgen dat chris wat meer voor zichzelf op komt en meer dingen durft, maar dan wel op een positieve manier :')


    take risks

    JudithSuzann schreef:
    Voor Gabriella zoek ik nog:
    - Vijand(en)
    - Haat-liefde verhouding
    - Ex
    (- Crush)

    Misschien kan Isaiah haar ex zijn?

    Ik snap er helemaal niets meer van :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik snap er helemaal niets meer van :')


    Wat snap je niet?


    Spinning around, I'm weightless.

    JamesPotter schreef:
    Ik snap er helemaal niets meer van :')

    wat snap je niet ? :')


    take risks

    naestivate schreef:
    (...)
    Misschien kan Isaiah haar ex zijn?


    Dat past inderdaad wel! Misschien wel handig om ook te kijken hoe de relatie tussen hun dan nu is en waardoor het is uitgegaan enzo (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Dat past inderdaad wel! Misschien wel handig om ook te kijken hoe de relatie tussen hun dan nu is en waardoor het is uitgegaan enzo (:

    Inderdaad! Misschien was Gabriëlla jaloers omdat Isaiah en Eliza twee handen op een buik zijn en ze kon het niet hebben dat hij even veel tijd doorbracht met haar?

    naestivate schreef:
    (...)
    Inderdaad! Misschien was Gabriëlla jaloers omdat Isaiah en Eliza twee handen op een buik zijn en ze kon het niet hebben dat hij even veel tijd doorbracht met haar?


    Oeh, dat kan ook interessant worden tussen Gabriëlla en Eliza!


    Spinning around, I'm weightless.

    Echt jaloers zal het niet zijn geweest, maar meer angst om toch niet goed genoeg te zijn voor iemand. Misschien dat ze het daarom snel heeft uitgemaakt met hem zodat hij het niet meer kon doen en daarmee haar pijn doen..
    En ja dat wordt interessant tussen Eliza en Gabriella


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Echt jaloers zal het niet zijn geweest, maar meer angst om toch niet goed genoeg te zijn voor iemand. Misschien dat ze het daarom snel heeft uitgemaakt met hem zodat hij het niet meer kon doen en daarmee haar pijn doen..
    En ja dat wordt interessant tussen Eliza en Gabriella


    Heb je misschien een idee, hoe dat zou gaan tussen die twee?


    Spinning around, I'm weightless.

    JudithSuzann schreef:
    Echt jaloers zal het niet zijn geweest, maar meer angst om toch niet goed genoeg te zijn voor iemand. Misschien dat ze het daarom snel heeft uitgemaakt met hem zodat hij het niet meer kon doen en daarmee haar pijn doen..
    En ja dat wordt interessant tussen Eliza en Gabriella

    Dat kan ook, maar sowieso was dat wel niet Isaiah's bedoeling want zo zit hij niet in elkaar.
    En hoe is hun relatie nu?

    Gabriella zal wisselvallend zijn tegen Eliza omdat ze wel samen moeten cheerleaden denk ik. Dat ze niet wil laten merken hoe gekwetst ze was, dus dan zo normaal mogelijk doet. Maar als ze alleen zijn het tegenovergestelde is en dus gewoon gemeen enz...
    Ik weet niet hoe Isaiah ermee zou omgaan maar Gabriella zou zich niet echt een houding weten te geven, dus gewoon ongemakkelijk met ruzies van haar kant


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Gabriella zal wisselvallend zijn tegen Eliza omdat ze wel samen moeten cheerleaden denk ik. Dat ze niet wil laten merken hoe gekwetst ze was, dus dan zo normaal mogelijk doet. Maar als ze alleen zijn het tegenovergestelde is en dus gewoon gemeen enz...
    Ik weet niet hoe Isaiah ermee zou omgaan maar Gabriella zou zich niet echt een houding weten te geven, dus gewoon ongemakkelijk met ruzies van haar kant


    Klinkt goed! En Eliza snapt er dan niet zo veel van want het is gewoon haar beste vriend en niet meer dan dat, en als ze dan alleen zijn met die ruzies... Dat gaat dr breken, hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    JudithSuzann schreef:
    Gabriella zal wisselvallend zijn tegen Eliza omdat ze wel samen moeten cheerleaden denk ik. Dat ze niet wil laten merken hoe gekwetst ze was, dus dan zo normaal mogelijk doet. Maar als ze alleen zijn het tegenovergestelde is en dus gewoon gemeen enz...
    Ik weet niet hoe Isaiah ermee zou omgaan maar Gabriella zou zich niet echt een houding weten te geven, dus gewoon ongemakkelijk met ruzies van haar kant

    Sowieso gaat Isaiah het eigenlijk niet helemaal snappen, omdat Eliza maar gewoon een heel goede vriendin is, hij ziet haar als het ware als een zus. Ik denk dat hij zich wel ongemakkelijk zal voelen in de buurt van Gabriella.