• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    Isla zou de European Club denk ik joinen. En probs één of ander goede doelen club opzetten, als die er nog niet is.

    Wat zie je voor je bij een goede doelen club?


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    Isla zou de European Club denk ik joinen. En probs één of ander goede doelen club opzetten, als die er nog niet is.

    Chris wil wel helpen met die goede doelen club :Y) Kan hij btw ook plaatsnemen in het lacrosse team? (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 1:12 ]


    take risks

    Het is eigenlijk gewoon een Charity Club, meestal gelinkt aan een specifiek goed doel om daar meer aandacht voor te krijgen, of geld voor in te zamelen (volgens google). Dat kan echt van alles zijn, van "Endangered Species Club" tot "Children’s Hospital Volunteer Club". Ik denk dat een LGBTQ+ Club er ook onder zou kunnen vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Het is eigenlijk gewoon een Charity Club, meestal gelinkt aan een specifiek goed doel om daar meer aandacht voor te krijgen, of geld voor in te zamelen (volgens google). Dat kan echt van alles zijn, van "Endangered Species Club" tot "Children’s Hospital Volunteer Club". Ik denk dat een LGBTQ+ Club er ook onder zou kunnen vallen.


    Lgbtq+ club lijkt me wat anders dan charity club, maar sure haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Well, er bestaan LGBTQ+ goede doelen en ik denk dat je met zo'n club ook "awareness raised" voor LGBTQ+ (wat je ook met een charity club doet), dus zo gek is het niet hoor :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Well, er bestaan LGBTQ+ goede doelen en ik denk dat je met zo'n club ook "awareness raised" voor LGBTQ+ (wat je ook met een charity club doet), dus zo gek is het niet hoor :')


    En toch draait een lgbtq+ club om zoveel meer (: maar dat maakt toch niet uit? Waarom geen lgtbq+ club en een charity club?

    In fact, ik denk dat Eliza de lgtbq+ club heeft opgezet in haar 1e of 2e jaar, doe eens gek ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zei ook "denk" en "zou kunnen", niet dat het perse dat zou moeten zijn :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Maybe Chan als beste vriendin? Ik denk dat dat wel gaat werken ahahahha

    Ik ben nu btw bezig met een jongen en die wordt homo HHAH en als grootste kenmerken dat ie de vriendelijke kant van adhd heeft (dus niet aggresief wordt), snel in paniek raakt en niet makkelijk contact legt


    Misschien kunnen hij en Elijah ga best friends zijn, maar dat een van de twee stiekem een crush heeft.

    naestivate schreef:
    (...)

    Misschien kunnen hij en Elijah ga best friends zijn, maar dat een van de twee stiekem een crush heeft.

    Jaaaaa goed plan ahhahaa


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    Jaaaaa goed plan ahhahaa

    Oké! En wie van de twee heeft een crush op de andere?

    naestivate schreef:
    (...)
    Oké! En wie van de twee heeft een crush op de andere?

    uuuh ik denk dat christian niet snel een crush zou hebben dus in dat geval elijah, maar ik weet niet hoe het met eli zit hahaha


    take risks

    naestivate schreef:
    (...)
    Oké! En wie van de twee heeft een crush op de andere?


    Ik dacht dat dat het plan zou zijn met Oli en Eli?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik dacht dat dat het plan zou zijn met Oli en Eli?

    Oh, maar ik dacht dat je liever vrienden wou zijn? Of heb ik het mis haha.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik dacht dat dat het plan zou zijn met Oli en Eli?

    Anders kan dat denk ik ook wel want Oli en Chris zijn ook bestfriends en als Eli dan de squad komt joinen, feest compleet HAAHAH GAYSQUAD GRAPPIG


    take risks

    naestivate schreef:
    (...)
    Oh, maar ik dacht dat je liever vrienden wou zijn? Of heb ik het mis haha.


    Neee ik bedoelde dat ze vrienden zouden zijn én dat haha, want dan zou het nog vanuit oli kunnen komen evt


    Spinning around, I'm weightless.