• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Petit schreef:
    (...)

    my school. i cry.[/quote

    I cry with you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Hug, kiss?! HUG? DOE IETS!


    Echt de cutest shit ever. Nee echt. Ik ga mn best doen om het in het volgende hoofdstuk te verwerken, want ik smolt al bij het idee <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Miall schreef:
    (...)
    I cry with you


    hoe kan iemand zoveel perviness hebben


    Heaven is a place that we all have

    Swampert schreef:
    (...)
    Wat 'blond'? Ga je haten? :W

    Ik zou niet durven. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aan alle MCR fans die zo enthousiast waren over de nieuwe tour: I'm so sorry.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 21:05 ]


    kindness is never a burden.

    Pidge schreef:
    Aan alle MCR fans die zo enthousiast waren over de nieuwe tour: I'm so sorry.

    Ik zag het net op Facebook. Ik had geen tour verwacht of zo, maar muh. Mijn 2007 emo hartje huilt weer.


    Caution first, always.

    Ergens baal ik wel een beetje ervan dat je opgenomen wordt als ik nog vakantie heb... Hartstikke fijn dat je zo snel geholpen kan worden, maar ik had er stiekem een beetje op gehoopt dat ik school als afleiding kon gebruiken, juist die eerste weken :/


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tfw je al bijna acht maanden rond loopt met een gebroken middenvoetsbeentje en daar tot een aantal maanden geen last meer van had, totdat je op een KNOOP gaat staan en je er nu weer bijloopt als een kreupele. F. M. L.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Goldblum schreef:
    (...)
    Ohh, dat is zo vervelend :ll Kan je nu wel bijkomen though?


    Ach, leuke games op mijn laptop en een koptelefoon die de omgevingsgeluiden afsluiten doen een wonder C:


    26 - 02 - '16

    Hahaha, oh god, ik heb voor het eerste sinds jaren mijn mail volledig opgeruimd :')


    Stenenlikker

    Fucking BigFish met zijn stiekeme abonnement waarvoor je moet betalen.


    What would Emma do?

    Oké, time to boldly go, kom op. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dewgong schreef:
    Fucking BigFish met zijn stiekeme abonnement waarvoor je moet betalen.


    Ik heb dat abonnement, al een jaar, en ik zou zo'n gratis plushy ding moeten krijgen maar ik krijg niks -huilhuilhuil-


    26 - 02 - '16

    Dewgong schreef:
    Fucking BigFish met zijn stiekeme abonnement waarvoor je moet betalen.

    Ik heb daar geen last van? Maar ik klik het dan ook elke keer weg als het zichzelf aanvinkt als ik aankopen wil doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat het dat Twenty One Pilots zo bekend word. Uit de grond van mijn hart, ik haat het.