• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alles loopt een beetje tegen een muur hier en dat is licht frustrerend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O gawd. Ik en mijn stomme woordkeuze. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deggededeggededeggededeggede NIKS


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ohmijngod het kan mogelijk 40 graden zaterdag. Rip.


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    Ohmijngod het kan mogelijk 40 graden zaterdag. Rip.


    Nee bedankt... Ik ga naar Apenheul dan en hier stond dat het 24 werd... damn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Nee bedankt... Ik ga naar Apenheul dan en hier stond dat het 24 werd... damn


    Hahah whut. Het blijkt een artikel van een jaar geleden :')
    Huhwathoedan.


    26 - 02 - '16

    Het is zo saaaaaaaaaaaai. Ik heb echt zin om het hele forum onder te spammen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Hahah whut. Het blijkt een artikel van een jaar geleden :')
    Huhwathoedan.


    THANK RICHARD. Ik ben nu blij, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan je wel vertellen wat er mis is, maar ik denk niet dat iemand het zou begrijpen.


    Rest in Peace, Son of Gondor


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, wat. Mijn schouders zijn van links naar rechts 49 cm. Mijn rug is 70. Hoe kan het dan dat ik XS heb volgens Large, terwijl ik normaal een L/XL heb in de winkel? Dit klopt van geen kanten... Want hoe de hell kan dat. Ik pas nog niet eens een M van de mannen van Large.
    Ik wil een keer mijn maat opmeten hoor, om een goed passend t-shirt te kopen -.-

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 22:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my gooood, bol.com verkoopt alle Xiaomi stuff. Nice, goedkope smartphones met Nederlandse garantie. Hoewel ze in China nog steeds goedkoper zijn...


    Your make-up is terrible

    Oke, mijn benen zijn lelijk. Ik heb dus cellulitis en striae. Nu durf ik helemaal niet meer mijn benen te laten zien aye.


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    Oke, mijn benen zijn lelijk. Ik heb dus cellulitis en striae. Nu durf ik helemaal niet meer mijn benen te laten zien aye.


    Ik oooook. Join de club.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik oooook. Join de club.


    Mweeh. Ik wil er van af D:
    Ik moet gezond gaan doen, maar dat is totaal niet mijn ding..


    26 - 02 - '16