• Hallo,
    Via de google-opdracht 'forever alone nl' kwam ik terecht op deze site. Hier wil ik ook even mijn hart luchten, als je vragen hebt of een praatje wilt maken stuur mij maar gerust een privé-bericht.

    Ik ben een jongen van 22 jaar, zit in het derde jaar van het hbo. Niets bijzonders dus. Echter heb ik nog nooit echt contact (verkering, zoenen of weet ik veel) gehad met meisjes. Wat mij opvalt is dat vrouwen nooit geïnteresseerd zijn in mij. Dat komt misschien omdat ik mindere sociale en communicatieve vaardigheden hebt, alsmede omdat ik nooit alcohol drink en weinig uitga. Ik mocht zelfs niet samen met een klasgenote naar huis reizen, terwijl zij wel de volle aandacht schenkt aan een andere jongen die de school niet zo serieus neemt en een vlotte babbel heeft. Daarentegen onderneem ik veel. Ik fiets en zwem graag, daarnaast ga ik regelmatig naar de sportschool. Ik heb ook op de universiteit sportcursussen gevolgd om zo meer in contact te komen met meiden, maar op een jonge vrouw van 24 die al samenwoont en werkt na gaven ze mij geen aandacht. Ik begin dit wel een beetje vervelend te vinden. Herken iemand dit, bespreek het of stuur mij een privé-bericht!

    Ik vind vooral meiden die een universitaire of fatsoenlijke hbo-opleiding (lees: bedrijfseconomie, fysiotherapie, verpleegkunde) die geen tattoos, piercings, geverfd haar en andere ongein hebben en daarnaast een minimale hoeveelheid make-up en sieraden hebben interessant. Op een andere forum kwam ik in contact met een jongeman die nagenoeg dezelfde smaak had qua vrouwen, maar hij heeft zich al lange tijd niet meer van zich laten horen. Dat vind ik wel jammer, want bij hem kon ik mijn hart luchten. Ik woon nog thuis, aangezien ik een onbetaalde stage moet lopen heb ik geen financiële middelen om op kamers te gaan. Ook de voortzetting van mijn bijbaantje in de bibliotheek is nog onzeker vanwege inkrimping van de openingstijden als gevolg van een tekort aan bezoekers.

    Als iemand zich herkend in dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn, meld het hier of stuur een privé-bericht. Ook tips zijn natuurlijk van harte welkom.
    Gegroet,
    Erno-Berk


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    Dat probleem heb ik nu ook (huil)
    Waarom vinden meiden/vrouwen me niet leuk? (huil)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Helaas zit je hier op een site met bijna alleen maar meiden, ik denk niet dat je veel jongens tegen zal komen. (krul) Helaas ben ik dan ook een meid met roze, haar, twee tatoeages, een piercing en draag ik graag make-up (als ik daar zin in heb, lol), dus ik kan je ook niet echt verder helpen, haha. Ik ben ook van mening dat 'een fatsoenlijke opleiding' voor iedereen wat anders inhoudt en dat het een beetje bekrompen is om te zeggen.

    Ik heb misschien wel wat tips. Stel je niet op als 'die nice guy' die daardoor wel meisjes verdient, want meisjes vinden dit eigenlijk niet zo leuk. Waar ze wel van houden, is iemand die ze laat lachen. Humor doet het altijd goed.


    Your make-up is terrible

    Het klinkt misschien bot, maar misschien is het handig om te kijken naar hoe je jezelf opstelt. Ik ken allerlei verschillende jongens die gewoon vriendinnen gehad hebben en het grootste punt lag bij bijna uitsluitend iedereen bij hun attitude. Hoe stel je je op, wat voor een indruk maak je? Kom je over als iemand die alles goed voor elkaar heeft of iemand die heel graag iets/iemand wilt? Zelfverzekerde mensen hebben vaak veel meer sjans. Ik begrijp dat het heel frustrerend is, though.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 23:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    Helaas zit je hier op een site met bijna alleen maar meiden, ik denk niet dat je veel jongens tegen zal komen.

    Een echt mannenforum kan ik niet echt vinden, alleen Fok!, maar daar ben ik weggegaan, want ik vond dat forum veel te politiek correct. Gebruikers met een andere mening werden daar snel de kop ingedrukt, door normatieve praatjes over hoe het hoort.


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    ErnoBerk schreef:
    (...)
    Een echt mannenforum kan ik niet echt vinden, alleen Fok!, maar daar ben ik weggegaan, want ik vond dat forum veel te politiek correct. Gebruikers met een andere mening werden daar snel de kop ingedrukt, door normatieve praatjes over hoe het hoort.


    Ik denk dat dat overal wel een beetje is. Reddit heeft trouwens ook een redelijk leuk Nederlandse sub met leuke meetups.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 23:55 ]


    Your make-up is terrible

    Misschien een stomme vraag, maar heb je wel eens datingsites geprobeerd?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah wat jammer nou. Ik drink ook geen alcohol en draag geen make-up, maar heb wel geverfd haar, een piercing en binnenkort een tattoo. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 0:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fibonacci schreef:
    Het klinkt misschien bot, maar misschien is het handig om te kijken naar hoe je jezelf opstelt. Ik ken allerlei verschillende jongens die gewoon vriendinnen gehad hebben en het grootste punt lag bij bijna uitsluitend iedereen bij hun attitude. Hoe stel je je op, wat voor een indruk maak je? Kom je over als iemand die alles goed voor elkaar heeft of iemand die heel graag iets/iemand wilt? Zelfverzekerde mensen hebben vaak veel meer sjans. Ik begrijp dat het heel frustrerend is, though.

    Ik ben vrij onzeker. Ik woon in een regio waar veel jonge vrouwen wegtrekken om te studeren als ze 18 zijn. Daardoor blijven er in mijn regio weinig jonge vrouwen over. Maar bij die sportcursussen die ik gevolgd heb zaten meiden bij die iets als biomedische wetenschappen of medische biologie deden aan de universiteit. Daar val ik bij in het niet met mijn matige hbo-opleiding. Daarbij zijn zij allen uitwonend (beter voor de ontwikkeling), terwijl ik thuiswonend ben. Dat brengt wel veel onzekerheid met zich mee.

    Ik had op zondag 10 januari jl. in de bieb waar ik werkte een leuk meisje ontmoet, alleen ik durfde niet te vragen hoe ze heet of wat haar nummer is. Ik ben bang dat als een creep overkom. Ik wil graag een keer iets leuks doen met een meisje, bijv. naar een pretpark of zwemmen of zeilen. Maar aangezien meiden niets in mij zien, wordt het ook niets.


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    Ik vind het een beetje krom dat de opleiding effectief een bepaalde vereiste heeft voor jou in het vinden van een vrouw, maar goed. Ik kan je helaas waarschijnlijk niet veel tips geven om een vrouw te vinden waarmee je verkering kunt krijgen, want mij boeit het niet zoveel of ik een relatie heb of niet. Ik begrijp wel dat dat voor anderen een belangrijk punt is van hun leven. Wat ik wel kan zeggen is om wat sterker in je schoenen te staan in plaats van stil te staan rond het idee dat niemand je wil en leg het probleem niet enkel bij de meisjes. Als elke vrouw je liever niet wil, moet je toch eens naar jezelf gaan kijken, hoe grof het ook klinkt.


    Take me to wonderland

    Sorry, dit is een beetje bot, maar misschien ben je gewoon niet hun type. En om heel eerlijk te zijn, als je om 23:43 "forever alone nl" googelt, neem ik ze dat niet kwalijk. (cat)

    Nee, maar serieuzer advies: doe rustig aan, man. De enige manier om een fysiotherapiestudente mét "minimale make-up en sieraden" en zónder tattoos, piercings, geverfd haar of "andere ongein" te ontmoeten, is in een lange regenjas rondhangen voor de collegezaal van fysiotherapie, en dat lijkt me ook niet ideaal. Ik zou zeggen, laat dat ideaalbeeld los, probeer niet zo hard om een vriendin te zoeken, en kijk of je vanzelf een meisje tegenkomt waar het mee klikt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Begrijpelijk dat je uitkomt bij Quizler met dat zoek resultaat. Misschien vindt je hier the one. Veel succes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    O..ke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook een jongen. Ik heb ook soms dat gevoel gehad, maar heb al wel een klein beetje ervaring (maar laat ik dat niet gedetailleerd beschrijven haha). Die keren was het er gewoon plots, dus geniet gewoon verder van je leven en er zal vast een (onverwacht) moment komen dat er een meisje interesse in je toont. Echt waar!


    I wanna be a wizard!

    Geen tattoos, geverfd haar, veel sieraden en makeup. Good luck with that. Vaak knappen meiden af op zulke kortzichtige types. You're rude.


    26 - 02 - '16

    Dit is inderdaad een meisjessite en ik denk niet dat het aan jou ligt, maar dat het bij meisjes die niet onder je type vallen, het een beetje kwetsend aan kan komen. Als ik iets lees ergens random op het internet over mannen die niet aan stillere vrouwen zijn of niet aan vrouwen die houden van filosofische conversaties - hoe ik ben - dan doet dat mij ook altijd pijn. Dus ik denk dat je je daarom wat aan hevige reacties zal mogen verwachten. Niettemin, ik denk niet dat je de oorzaak bij jezelf moet zoeken. Ik snap dat je erover piekert. Dat doe ik ook wel eens, er is een bepaalde maatschappelijke druk. Ik denk als jongen dat het nog gemakkelijker is om persoonlijk op te vatten. Als meisje krijg je best heel wat visuele aandacht, als je jong bent. Misschien dat wij daarom minder snel gaan zeggen dat we onaantrekkelijk moeten zijn. Ik denk niet dat je dat mag doen. Liefde gaat vooral om het hebben van een goede connectie met iemand, iemand vinden die op jouw golflengte zit en dat is inderdaad niet altijd even gemakkelijk om te vinden. Het wilt echter niet zeggen dat je ''niet aantrekkelijk'' bent, aangezien dat een relatief begrip is en er zeker wel een meisje zal zijn, wiens persoonlijkheid bij de jouwe past. Sommige jongens vallen op hele sociale vrouwen, anderen vinden zo'n meisjes veel te druk. Bij ons is dat net hetzelfde: iedereen heeft een ander type. Er is dus niet veel wat je aan jezelf moet veranderen. Het is gewoon geluk hebben een persoon tegen het lijf te lopen die nog vrij is en waarmee je een diepe connectie hebt. Eén tip: maak wel contact met meisjes die je aanstaan, maar maak je bedoelingen niet al te snel duidelijk. Doe het heel geleidelijk aan en hou het vriendschappelijk en sympathiek in het begin. Of misschien licht dat aan mij, en ben ik gewoon zo'n gereserveerde, omzichtige mus. Het zal wel niet op iedereen gelden. Maar uit mezelf sprekend als meisje: leer haar eerst kennen en toon interesse in haar. Je moet eerst tonen wat voor een betrouwbare, lieve jongen je bent - als je te snel blijk geeft dat je iets met haar wilt, voordat ze verliefd is kunnen worden, zal ze waarschijnlijk terugdeinzen en zul je haar kwijt zijn. Vrouwen zijn nogal omzichtig in zo'n dingen... En dat ze geen interesse tonen in je, is eigenlijk ook heel normaal. De meeste jongens vallen mij eigenlijk niet op en ik denk dat dit bij vele vrouwen ook geld. De meeste jongens zijn gewoon: de meute en ik heb echt niet snel iets van: met die en die wil iets mee. Je moet je onderscheiden. Best is je wat te profileren als sympathiek, ongedwongen en vriendelijk. Wees gewoon geïnteresseerd, zonder je toont dat je een agenda heb. Doe het veroveren stapsgewijzer en voorzichtig en gestaag.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 1:34 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.