• Hallo,
    Via de google-opdracht 'forever alone nl' kwam ik terecht op deze site. Hier wil ik ook even mijn hart luchten, als je vragen hebt of een praatje wilt maken stuur mij maar gerust een privé-bericht.

    Ik ben een jongen van 22 jaar, zit in het derde jaar van het hbo. Niets bijzonders dus. Echter heb ik nog nooit echt contact (verkering, zoenen of weet ik veel) gehad met meisjes. Wat mij opvalt is dat vrouwen nooit geïnteresseerd zijn in mij. Dat komt misschien omdat ik mindere sociale en communicatieve vaardigheden hebt, alsmede omdat ik nooit alcohol drink en weinig uitga. Ik mocht zelfs niet samen met een klasgenote naar huis reizen, terwijl zij wel de volle aandacht schenkt aan een andere jongen die de school niet zo serieus neemt en een vlotte babbel heeft. Daarentegen onderneem ik veel. Ik fiets en zwem graag, daarnaast ga ik regelmatig naar de sportschool. Ik heb ook op de universiteit sportcursussen gevolgd om zo meer in contact te komen met meiden, maar op een jonge vrouw van 24 die al samenwoont en werkt na gaven ze mij geen aandacht. Ik begin dit wel een beetje vervelend te vinden. Herken iemand dit, bespreek het of stuur mij een privé-bericht!

    Ik vind vooral meiden die een universitaire of fatsoenlijke hbo-opleiding (lees: bedrijfseconomie, fysiotherapie, verpleegkunde) die geen tattoos, piercings, geverfd haar en andere ongein hebben en daarnaast een minimale hoeveelheid make-up en sieraden hebben interessant. Op een andere forum kwam ik in contact met een jongeman die nagenoeg dezelfde smaak had qua vrouwen, maar hij heeft zich al lange tijd niet meer van zich laten horen. Dat vind ik wel jammer, want bij hem kon ik mijn hart luchten. Ik woon nog thuis, aangezien ik een onbetaalde stage moet lopen heb ik geen financiële middelen om op kamers te gaan. Ook de voortzetting van mijn bijbaantje in de bibliotheek is nog onzeker vanwege inkrimping van de openingstijden als gevolg van een tekort aan bezoekers.

    Als iemand zich herkend in dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn, meld het hier of stuur een privé-bericht. Ook tips zijn natuurlijk van harte welkom.
    Gegroet,
    Erno-Berk


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    @Emoberk: Ik snap je punt wel, dat je op een bepaald type valt en in mijn omgeving zijn meisjes met piercings en tattoos en geverfd haar ook uitzonderingen. Iedereen heeft natuurlijk een voorkeur voor iets, zowel qua uiterlijk als qua karakter. Je bedoelt het vast inderdaad niet slecht, maar ik snap de anderen hier ook zo goed. Ik snap dat ze zich gekwetst voelen en moest ik ook onder dat type vallen en ik zou lezen: ''iedere vrouw kan hieraan voldoen'', dan zou ik ook een reactie hebben van: Voldoen voor jou? Ga naar de maan. Al bedoel jij het vast helemaal niet zo en heb je gewoon een voorkeur. Maar misschien is het geen slecht advies om er vanaf te stappen - van je vooroordelen, niet omdat je lelijk zou zijn en anders niemand gaat vinden - maar omdat ik uit ervaring weet dat je totààl niet altijd weet wie iemand is, tot op een bepaald moment hun masker afviel. Ik heb ooit een man gekend die iedereen galant, charmant, vriendelijk vond, spannende zich in voor goede doelen. Maar op een bepaald moment gleed dat eraf en was er één en al ijs. Dat was een monster, echt een monster. Hij had geen empathie, geen geweten en mensen pijn doen, beschadigen. Een dikke egoïst. Niets galants aan. Dan heb ik ooit een lerares gehad voor Nederlands, die heel eng en gemeen overkwam, maar uiteindelijk bleek ze verlegen, warm en menselijk. En dan heb ik ooit nog een jongen gekend waarvan iedereen eerst zij wat een ruige kerel, zo'n metaltype met zo'n ketting en ook tattoo's en vrij zwaar qua bouw. Hij bleek dan weer heel zorgzaam, het ik - doe - geen - vlieg - kwaad type. Ik heb zoiets van: let op als je verliefd bent, want je kunt heel bedrogen uitkomen met iemand die er prima oké uitleek op eerste zicht en dan heel anders zijn dan je dacht. Maar in positieve zin klopt dat ook. Mensen kunnen ook in de positieve zin anders zijn dan ze eerst voor je leken. Dat meisje met veel sieraden kan misschien een schat zijn, leuk, grappig, loyaal. En die parel zonder tattoo's kan echt een pestkop blijken met mentale problemen, die daardoor graag mensen kwetst. Daar wil je echt geen relatie mee, denk ik. Beter open te staan voor iedereen en zoveel mogelijk mensen te leren kennen. Dan pas zie je hoe ze echt zijn. Je kunt je in je ongeluk storten door in iemand zijn vertoning te trappen en je kunt ook je geluk mislopen door op iemand zijn vertoning te oordelen. Het heeft weinig zin om een type te hebben.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aerodactyl schreef:
    Volgens mij ben ik dus echt super lelijk in jouw ogen. Well, thanks then. Jij bent een perfect voorbeeld van een eikel. (cat)


    Dat de smaak van 1 persoon zoveel met je kan doen
    /

    Ik vind het trouwens grappig hoe bepaalde dingen terug komen:
    - hoogste opleidingsniveau heeft de mooiste vrouwen, des te lager je gaat des te meer minder mooie mensen. Als je nou met mensen spreekt en intelligentie aantrekkelijker vindt, wat ik begrijp, dan is het logisch. Maar het is niet iets genetisch ofzo.
    - Datingsite is voor mensen die fulltime werken en geen tijd hebben om te sporten. Dikke mensen site dus
    -" Tinder is voor de 10% knappe mensen" Hartelijk dank voor dat compliment. Hoe de mening over Tinder ook is, het is wel laagdrempelig en je hebt maar 1 match nodig om al je charmes op los te laten
    - overbodige informatie dat op een einzelgänger doelt (fb)
    - Pretpark, zeilen en zwemmen zijn van die kinder dates. Misschien ook wat op te halen


    Of je nou een troll bent of serieus, ergens snap ik de redenatie wel. Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    (...)

    Dat de smaak van 1 persoon zoveel met je kan doen
    /

    Ik vind het trouwens grappig hoe bepaalde dingen terug komen:
    - hoogste opleidingsniveau heeft de mooiste vrouwen, des te lager je gaat des te meer minder mooie mensen. Als je nou met mensen spreekt en intelligentie aantrekkelijker vindt, wat ik begrijp, dan is het logisch. Maar het is niet iets genetisch ofzo.
    - Datingsite is voor mensen die fulltime werken en geen tijd hebben om te sporten. Dikke mensen site dus
    -" Tinder is voor de 10% knappe mensen" Hartelijk dank voor dat compliment. Hoe de mening over Tinder ook is, het is wel laagdrempelig en je hebt maar 1 match nodig om al je charmes op los te laten
    - overbodige informatie dat op een einzelgänger doelt (fb)
    - Pretpark, zeilen en zwemmen zijn van die kinder dates. Misschien ook wat op te halen


    Of je nou een troll bent of serieus, ergens snap ik de redenatie wel. Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad


    Ja. Aangezien ik best onzeker ben al is dat niet te merken via internet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ja. Aangezien ik best onzeker ben al is dat niet te merken via internet.


    Leek me inderdaad niet zo


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    (...)

    Dat de smaak van 1 persoon zoveel met je kan doen
    /

    Ik vind het trouwens grappig hoe bepaalde dingen terug komen:
    - hoogste opleidingsniveau heeft de mooiste vrouwen, des te lager je gaat des te meer minder mooie mensen. Als je nou met mensen spreekt en intelligentie aantrekkelijker vindt, wat ik begrijp, dan is het logisch. Maar het is niet iets genetisch ofzo.
    - Datingsite is voor mensen die fulltime werken en geen tijd hebben om te sporten. Dikke mensen site dus
    -" Tinder is voor de 10% knappe mensen" Hartelijk dank voor dat compliment. Hoe de mening over Tinder ook is, het is wel laagdrempelig en je hebt maar 1 match nodig om al je charmes op los te laten
    - overbodige informatie dat op een einzelgänger doelt (fb)
    - Pretpark, zeilen en zwemmen zijn van die kinder dates. Misschien ook wat op te halen


    Of je nou een troll bent of serieus, ergens snap ik de redenatie wel. Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad


    Hij heeft het er niet over dat hij een hoog niveau wilt, maar een "echte opleiding", er zitten genoeg intelligente mensen op opleidingen die in zijn ogen geen "echte opleiding" zijn.


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Hij heeft het er niet over dat hij een hoog niveau wilt, maar een "echte opleiding", er zitten genoeg intelligente mensen op opleidingen die in zijn ogen geen "echte opleiding" zijn.


    Hij spreekt over de mooiste vrouwen op de Uni, nu doet hij hbo en daar zit al meer kaf tussen.
    Die reactie van echte opleidingen heb ik ook wel gelezen ja, ik vond het jammer dat hij vrijetijdsmanagement geen echte studie vindt :(


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Ik denk dat je eens minder moet focussen op die dingen die je noemt (zoals uiterlijk en opleiding, het klinkt een beetje alsof je daar als eerst op oordeelt en dan pas kijkt naar hoe ze werkelijk zijn) en eens moet kijken naar mensen met wie je het gewoon kan vinden en een leuke tijd kan hebben. Natuurlijk wil het oog ook wat en wil je graag conversaties hebben met iemand die op dezelfde hoogte zit, maar als je bij voorbaat al mensen gaat uitsluiten omdat ze bepaalde dingen niet hebben, zal je het erg lastig hebben, Je moet meer open staan en minder denken dat mensen met een hoge opleiding of een baan je niet zien staan omdat jij zulke rare vooroordelen hebt. Veel mensen hebben die namelijk niet.


    Your make-up is terrible

    Rothschild schreef:
    (...)

    Leek me inderdaad niet zo


    Tja. Ik weet hoe ik me voel en ik hoef daar geen mening van anderen over c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Tja. Ik weet hoe ik me voel en ik hoef daar geen mening van anderen over c:


    Misschien moet je dit topic dan links laten liggen aangezien de smaak van topicstarter iets anders is (:


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    (...)

    Misschien moet je dit topic dan links laten liggen aangezien de smaak van topicstarter iets anders is (:


    Die gaf geen mening over mij, ik voelde me daar alleen onzeker door. Maar je snapt t niet. Doei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien moet je minder hoge eisen stellen als je zo graag een vriendin wilt (cat).

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 11:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Misschien moet je minder hoge eisen stellen als je zo graag een vriendin wilt (cat).


    Exactly :W


    26 - 02 - '16

    Ik ben een meisje en ik heb in mijn leven vaak met jongens in contact gekomen.
    Het is het zelfde zoals mij want jongens hebben bij geen interesse in mij geen idee waarom.
    Liefde komt vanzelf zeggen ze en liever single dan direct relatie die verkeerd zal aflopen.
    Liefde moet je niet niet zoeken maar, komt vanzelf mijn papa was 28 jaar toen hij mijn moeder leerde kennen.
    Ergens kan begrijpen dat wel niet leuk is dat meisjes leert kennen maar, geen vind misschien zoek je op de verkeerde plekken.
    Ga anders keer naar plek waar even veel meisjes en jongens zijn waar nog nooit bent geweest en gewoon jezelf blijven.
    Op elk potje past een deksel zeggen in vlaanderen maar, zal wel een meisje tegenkomen enkel is bij iedereen anders.
    Wij kunnen niet kiezen wanneer onze ware liefde vind is een verrassing van het leven (cat)(cat)

    Op mij komt het over alsof je vreselijk onzeker bent als het om meisjes gaat en om eerlijk te zijn vinden de meeste meisjes nu dat precies zo onaantrekkelijk. Tenminste, zo denk ik erover (als iemand die in je eisenplaatje past, al zal ik niet beweren dat ik echt mooi ben). Dat beetje wanhoop dat je uitstraalt met zoektermen als "forever alone nl" is precies datgene dat je moet vermijden.
    Persoonlijk val ik op jongens met humor, maar dat toont zich meestal pas als je je op je gemak voelt bij de mensen om je heen, iets wat in jouw geval een beetje lijkt te ontbreken. Als ik jou was, zou ik eerst meer gaan investeren in sociaal contact met verschillende mensen, voordat je je op een meisje in het specifiek richt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb dit topic globaal doorgelezen. Het is niet serieus te nemen. Is het een grapje?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 11:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.