• Hallo,
    Via de google-opdracht 'forever alone nl' kwam ik terecht op deze site. Hier wil ik ook even mijn hart luchten, als je vragen hebt of een praatje wilt maken stuur mij maar gerust een privé-bericht.

    Ik ben een jongen van 22 jaar, zit in het derde jaar van het hbo. Niets bijzonders dus. Echter heb ik nog nooit echt contact (verkering, zoenen of weet ik veel) gehad met meisjes. Wat mij opvalt is dat vrouwen nooit geïnteresseerd zijn in mij. Dat komt misschien omdat ik mindere sociale en communicatieve vaardigheden hebt, alsmede omdat ik nooit alcohol drink en weinig uitga. Ik mocht zelfs niet samen met een klasgenote naar huis reizen, terwijl zij wel de volle aandacht schenkt aan een andere jongen die de school niet zo serieus neemt en een vlotte babbel heeft. Daarentegen onderneem ik veel. Ik fiets en zwem graag, daarnaast ga ik regelmatig naar de sportschool. Ik heb ook op de universiteit sportcursussen gevolgd om zo meer in contact te komen met meiden, maar op een jonge vrouw van 24 die al samenwoont en werkt na gaven ze mij geen aandacht. Ik begin dit wel een beetje vervelend te vinden. Herken iemand dit, bespreek het of stuur mij een privé-bericht!

    Ik vind vooral meiden die een universitaire of fatsoenlijke hbo-opleiding (lees: bedrijfseconomie, fysiotherapie, verpleegkunde) die geen tattoos, piercings, geverfd haar en andere ongein hebben en daarnaast een minimale hoeveelheid make-up en sieraden hebben interessant. Op een andere forum kwam ik in contact met een jongeman die nagenoeg dezelfde smaak had qua vrouwen, maar hij heeft zich al lange tijd niet meer van zich laten horen. Dat vind ik wel jammer, want bij hem kon ik mijn hart luchten. Ik woon nog thuis, aangezien ik een onbetaalde stage moet lopen heb ik geen financiële middelen om op kamers te gaan. Ook de voortzetting van mijn bijbaantje in de bibliotheek is nog onzeker vanwege inkrimping van de openingstijden als gevolg van een tekort aan bezoekers.

    Als iemand zich herkend in dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn, meld het hier of stuur een privé-bericht. Ook tips zijn natuurlijk van harte welkom.
    Gegroet,
    Erno-Berk


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    Wampus schreef:
    Ik heb dit topic globaal doorgelezen. Het is niet serieus te nemen. Is het een grapje?


    Zulke mensen zijn er genoeg joh, maar of die op een random forum voor verhalen en quizjes dat komen zeggen/vragen is te betwijfelen ja


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Ik kan best begrijpen hoe het op anderen negatief over kan komen. Eisen hebben kan wel, maar het is vaak onredelijk. Ik heb mijn eisen uiteindelijk maar aan de kant geschoven, want eerlijk, je hebt er niet zoveel aan. Het zijn immers uiterlijke vooroordelen en zo kun je net je next GF mislopen.
    Ok als je die dingen een afknapper vind, maar dat betekend niet dat die meiden niet ook leuk kunnen zijn. Als zij ineens haar haren weer zoals voorheen verft en geen piercings meer besluit te dragen, dan is ze nog steeds diezelfde persoon.

    Ik zou zeggen: werk aan jezelf als je vind dat je onzeker bent en anti-social. Je kan er over praten, topics over beginnen enz, maar als je aan je socialskills gaat werken, dan heb je daar denk ik veel meer aan.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ErnoBerk schreef:
    (...)
    Een echt mannenforum kan ik niet echt vinden, alleen Fok!, maar daar ben ik weggegaan, want ik vond dat forum veel te politiek correct. Gebruikers met een andere mening werden daar snel de kop ingedrukt, door normatieve praatjes over hoe het hoort.


    Ik zit ook op FOK! je bent toch geen BNW'er?

    Rothschild schreef:
    (...)

    Zulke mensen zijn er genoeg joh, maar of die op een random forum voor verhalen en quizjes dat komen zeggen/vragen is te betwijfelen ja


    Hij geeft aan dat hij op FOK! heeft gezeten, FOK! is een forum waar je meestal de mees rare filmpjes tegenkomt, videos over de oorlog in Syrië. Ook is er een speciaal forum voor BNW (Complottheorieën) en is het grote deel anti Islam. Niet allemaal natuurlijk maar er komen dingen voor waar menig Quizletter net ff te jong voor is.

    Troll confirmed. Google maar eens op ErnoBE.
    Blijkbaar overal hetzelfde verhaal, zelfs op OV forums is hij druk met de drukte tijdens het reizen door mensen van roc en hbo, die "hebben toch tijd zat"

    Famous op Fok enzo, mensen bekladden zelfs toiletten met zijn naam
    http://forum.fok.nl/topic/2256085/1/25


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    Troll confirmed. Google maar eens op ErnoBE.
    Blijkbaar overal hetzelfde verhaal, zelfs op OV forums is hij druk met de drukte tijdens het reizen door mensen van roc en hbo, die "hebben toch tijd zat"

    Famous op Fok enzo, mensen bekladden zelfs toiletten met zijn naam
    http://forum.fok.nl/topic/2256085/1/25



    Everything is illuminated by the light of our past.

    http://lmgtfy.com/?q=erno-be+fok

    Voor meer leesplezier


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Ik weet niet wie het zei, ik ben te lui om terug te gaan, maar ik sta volledig achter het punt dat wanhoop om een vriendin te vinden, inderdaad net datgene is wat meisjes zal wegjagen. Ik zal eens uitleggen waarom en waarom je die houding beter veranderen kan, als je iemand vinden wilt. Ik ben een nogal vriendelijk persoon - al zeg ik het zelf - en daardoor voelde ik me een beetje begaan met een heel verlegen jongen, waarvan ik zag dat hij zelf geen mannelijke vrienden wist te maken. Dus gewoon sociaal ingesteld dacht ik van: laat ik er dan eens een keertje een vriendelijk oppervlakkig praatje mee maken. Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven te stil en verlegen geweest om op mensen af te durven stappen, dus ik kon me heel goed daarin inleven. Ik had dus zeker niets tegen die jongen, maar hij deed ook meteen wanhopig en leek zelfs al helemaal verliefd van gewoon mijn idee. Dat zag ik aan zijn ogen en aan het feit dat hij niet stopte met kijken. Ik had er kort tegen gesproken en dan nog een tweede keer en hij wilde meteen een afspraak regelen, wilde met me weggaan en ik was wel gevlijd maar heb het vriendelijk afgewezen en verder gewoon gemeden om hem geen valse hoop te moeten geven. Maak dus dezelfde fout niet. Wat is daar verkeerd aan, in wat hij gedaan heeft: Het heeft niets te maken met dat ik die jongen te min of zo vond. Maar je ruikt gewoon keihard als meisje: dit gaat hier helemaal niet om mij. Hij weet niets van me, maar dan ook helemaal niéts. Het is duidelijk dat hij gewoon wanhopig EEN vriendin wilt. Hij wilt mij niet om mij. Hij wilt EEN vriendin en liefst zo snel mogelijk. Het draait niet om mij. Je voelt je verschrikkelijk gereduceerd tot iets onspeciaal en vervangbaar en dat jaagt meisjes weg. Dat ten eerste. En ten tweede: hij wilt dan ook nog eens met de snelheid van een straaljager binnenwringen in hetgeen helemaal van mij is, mijn intieme zone, in mijn geval, redelijk zwaar afgeschermde zone en ik ken die jongen niet eens en hij mij ook niet. Hij dwingt zich daar nu al in, uit wanhoop. Dat gaat véél te snel. Zo'n jongens zijn psychologisch te bedreigend. Dus je duwt ze ver van je weg en wijst ze af. Ik kan dus niet benadrukken hoe belangrijk het is om je niet op één specifiek meisje te richten, maar gewoon met verschillende mensen ongedwongen sociaal contact hebben, kijken met wie het klikt en je dat aangetrokken gevoel hebt, je zult gewoon vanzelf naar elkaar toetrekken, verliefd worden en zodra dat veilige gevoel er is, gewoon je geflirt en band opbouwen naar dat punt toe en heb je vanzelf een vriendin. Je mag best charmant en heel rechtuit zijn als je een meisje versierd. Op zich is het niet erg dat ze het doorheeft, het enige wat je niet mag doen is te snel gaan. Je mag niet wanhopig zijn. Hopelijk heb je hier iets aan.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 13:12 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    RepDeReporter schreef:
    (...)

    Hij geeft aan dat hij op FOK! heeft gezeten, FOK! is een forum waar je meestal de mees rare filmpjes tegenkomt, videos over de oorlog in Syrië. Ook is er een speciaal forum voor BNW (Complottheorieën) en is het grote deel anti Islam. Niet allemaal natuurlijk maar er komen dingen voor waar menig Quizletter net ff te jong voor is.

    Filmpjes over oorlog in Syrië ben ik nooit tegen gekomen. BNW kwam ik nooit. Zat voornamelijk in R&P, waar twee autistische jongens het forum domineerden. De ene is student journalistiek en wil dolgraag een relatie, opent topic na topic en doet niets met advies. De ander woont in Zeeland, wil dolgraag een OneNightStand en zat in Utrecht rond te dwalen in een winkelcentrum en een straat met kroegen toen hij werd aangesproken door de politie.


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    Aaahhh ik wilde best graag wel een keer met je gaan zeilen maar ik voldoe niet aan de voorwaarden. Huilen dit :'(


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Rothschild schreef:
    (...)

    Dat de smaak van 1 persoon zoveel met je kan doen
    /

    Ik vind het trouwens grappig hoe bepaalde dingen terug komen:
    - hoogste opleidingsniveau heeft de mooiste vrouwen, des te lager je gaat des te meer minder mooie mensen. Als je nou met mensen spreekt en intelligentie aantrekkelijker vindt, wat ik begrijp, dan is het logisch. Maar het is niet iets genetisch ofzo.
    - Datingsite is voor mensen die fulltime werken en geen tijd hebben om te sporten. Dikke mensen site dus
    -" Tinder is voor de 10% knappe mensen" Hartelijk dank voor dat compliment. Hoe de mening over Tinder ook is, het is wel laagdrempelig en je hebt maar 1 match nodig om al je charmes op los te laten
    - overbodige informatie dat op een einzelgänger doelt (fb)
    - Pretpark, zeilen en zwemmen zijn van die kinder dates. Misschien ook wat op te halen


    Of je nou een troll bent of serieus, ergens snap ik de redenatie wel. Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad

    Nou ja, op basis van waarneming vind ik meiden die op de universiteit zitten meestal leuker eruit zien als meiden die op het hbo zitten. Tuurlijk zijn er ook uitzonderingen hierop. Ik dacht ook dat Relatieplanet en E-matching bedoeld zijn voor volwassenen (25+) en niet echt voor jongeren. Verder vind je dat pretpark, zeilen en zwemmen kinderdates zijn. Misschien klopt dat wel, maar ik ben niet zo'n prater. Het lijkt me niet zo leuk om een uur in een café te hangen, ik wil gewoon graag iets doen. Voordeel is nu, als het meisje een rijbewijs heeft je niet gebonden bent aan het OV, zij kan immers zelf rijden.


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    Voiles schreef:
    Je hebt ook wel heel veel eisen aan een vrouw... :Y)

    Maarum laat het gewoon rusten, ga niet te hard opzoek. Ik ben dan wel een meisje, ook 22 jaar en heb nu pas voor het eerst een vriend. Dus het komt heus wel. Er is vast wel een meisje die bij jou past. (flower)

    Je hebt gelijk, maar mijn opleiding duurt nog maar 1,5 jaar en daarna moet ik werken. Op zich is daar niets mis mee, maar ik zie het totaal niet zitten om te gaan samenwonen ofzo. Daarom kijk ik meer naar studentes van 18/19, gewoon lekker ongedwongen. Maar als je voltijds werkt is het niet geaccepteerd om dan nog op een studentenkamer te zitten of bij een studentenvereniging te gaan (volgens mij mag dat ook niet)


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    ErnoBerk schreef:
    (...)
    Nou ja, op basis van waarneming vind ik meiden die op de universiteit zitten meestal leuker eruit zien als meiden die op het hbo zitten. Tuurlijk zijn er ook uitzonderingen hierop. Ik dacht ook dat Relatieplanet en E-matching bedoeld zijn voor volwassenen (25+) en niet echt voor jongeren. Verder vind je dat pretpark, zeilen en zwemmen kinderdates zijn. Misschien klopt dat wel, maar ik ben niet zo'n prater. Het lijkt me niet zo leuk om een uur in een café te hangen, ik wil gewoon graag iets doen. Voordeel is nu, als het meisje een rijbewijs heeft je niet gebonden bent aan het OV, zij kan immers zelf rijden.


    Wie weet vind je de ware op dit forum


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    Troll confirmed. Google maar eens op ErnoBE.
    Blijkbaar overal hetzelfde verhaal, zelfs op OV forums is hij druk met de drukte tijdens het reizen door mensen van roc en hbo, die "hebben toch tijd zat"

    Famous op Fok enzo, mensen bekladden zelfs toiletten met zijn naam
    http://forum.fok.nl/topic/2256085/1/25


    Why :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Is dit een grap? :8


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh