• Hallo,
    Via de google-opdracht 'forever alone nl' kwam ik terecht op deze site. Hier wil ik ook even mijn hart luchten, als je vragen hebt of een praatje wilt maken stuur mij maar gerust een privé-bericht.

    Ik ben een jongen van 22 jaar, zit in het derde jaar van het hbo. Niets bijzonders dus. Echter heb ik nog nooit echt contact (verkering, zoenen of weet ik veel) gehad met meisjes. Wat mij opvalt is dat vrouwen nooit geïnteresseerd zijn in mij. Dat komt misschien omdat ik mindere sociale en communicatieve vaardigheden hebt, alsmede omdat ik nooit alcohol drink en weinig uitga. Ik mocht zelfs niet samen met een klasgenote naar huis reizen, terwijl zij wel de volle aandacht schenkt aan een andere jongen die de school niet zo serieus neemt en een vlotte babbel heeft. Daarentegen onderneem ik veel. Ik fiets en zwem graag, daarnaast ga ik regelmatig naar de sportschool. Ik heb ook op de universiteit sportcursussen gevolgd om zo meer in contact te komen met meiden, maar op een jonge vrouw van 24 die al samenwoont en werkt na gaven ze mij geen aandacht. Ik begin dit wel een beetje vervelend te vinden. Herken iemand dit, bespreek het of stuur mij een privé-bericht!

    Ik vind vooral meiden die een universitaire of fatsoenlijke hbo-opleiding (lees: bedrijfseconomie, fysiotherapie, verpleegkunde) die geen tattoos, piercings, geverfd haar en andere ongein hebben en daarnaast een minimale hoeveelheid make-up en sieraden hebben interessant. Op een andere forum kwam ik in contact met een jongeman die nagenoeg dezelfde smaak had qua vrouwen, maar hij heeft zich al lange tijd niet meer van zich laten horen. Dat vind ik wel jammer, want bij hem kon ik mijn hart luchten. Ik woon nog thuis, aangezien ik een onbetaalde stage moet lopen heb ik geen financiële middelen om op kamers te gaan. Ook de voortzetting van mijn bijbaantje in de bibliotheek is nog onzeker vanwege inkrimping van de openingstijden als gevolg van een tekort aan bezoekers.

    Als iemand zich herkend in dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn, meld het hier of stuur een privé-bericht. Ook tips zijn natuurlijk van harte welkom.
    Gegroet,
    Erno-Berk


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    ErnoBerk schreef:
    (...)
    Ik ben vrij onzeker. Ik woon in een regio waar veel jonge vrouwen wegtrekken om te studeren als ze 18 zijn. Daardoor blijven er in mijn regio weinig jonge vrouwen over. Maar bij die sportcursussen die ik gevolgd heb zaten meiden bij die iets als biomedische wetenschappen of medische biologie deden aan de universiteit. Daar val ik bij in het niet met mijn matige hbo-opleiding. Daarbij zijn zij allen uitwonend (beter voor de ontwikkeling), terwijl ik thuiswonend ben. Dat brengt wel veel onzekerheid met zich mee.

    Ik had op zondag 10 januari jl. in de bieb waar ik werkte een leuk meisje ontmoet, alleen ik durfde niet te vragen hoe ze heet of wat haar nummer is. Ik ben bang dat als een creep overkom. Ik wil graag een keer iets leuks doen met een meisje, bijv. naar een pretpark of zwemmen of zeilen. Maar aangezien meiden niets in mij zien, wordt het ook niets.


    Als jij niet op ze afstapt omdat je geen creep wilt lijken, gaat het sowieso nooit wat worden.

    Daarnaast voel ik me als een Engels studente die rood/blauw/paars haar heeft gehad en af en toe echt wel wat makeup wil dragen nogal beledigd want ik ben een ontzettend leuk persoon en zou op iemand met jouw attitude zeker niet afstappen omdat je op deze manier nogal zelfingenomen overkomt (:. De ballen.

    Edit: voordat je een opmerking maakt over mijn fucked up slaappatroon; mijn vriend zit in Vietnam en ik wachtte even op hem, wat met 5 uur tijdverschil soms wat lastig is. Maar ik doen het graag, want ook al heb ik geen echte opleiding en heeft hij me in de afgelopen 4jaar met 6 verschillende haarkleuren gezien en draag ik vaak make-up als we uitgaan, vindt hij me wonder boven wonder wel leuk!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 1:42 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    1. Je gedraagt je als een pretentieuze bal.
    2. Misschien vallen je looks niet in de smaak
    3. Als je een andere houding aanneemt, kom je al een heel stuk verder.

    Ik ben bang dat je in de verkeerde tijd zit jongen. Ook al doe ik een universitaire studie, heb ik geen tattoos, piercings en laat ik m'n geverfde haar uitgroeien, jouw houding staat me niet aan. Als jij uitstraalt; ik ben verheven boven iedereen, geloof me; je zult weinig vrouwen vinden die jou willen hebben. Kijk eerst dus naar jezelf voordat je naar anderen kijkt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ^ Peculiar; Die edit was volkomen overbodig... Maar gelukkig weten we nu allemaal dat jij een vriend in Vietnam hebt en dat is het nieuws waar ik op zat te wachten!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk inderdaad dat het beter is als je je verwachtingen wat lager legt en dat meen ik.
    Ik heb ook een tijd lang een aantal vereisten opgesteld in mijn hoofd en jongens die daar niet aan voldeden, kregen m'n aandacht eigenlijk niet. Met dus als gevolg dat ik 17 jaar lang amper gesprekken voerde met jongens.
    Nu heb ik die vooroordelen laten vallen en serieus er bestaan zo veel leuke jongens en dus ook meisjes op deze aarde waarvan je niet zou verwachten dat ze vriendelijk, grappig,... zouden zijn.
    Natuurlijk kan je bepaalde voorkeuren hebben maar dat wil niet per definitie zeggen dat je de rest moet uitsluiten. Zo ken ik iemand die altijd zei dat hij viel voor meisjes met bruin haar en nu is hij al 2 jaar samen met een meisje met blond haar en ze zijn het schattigste koppel dat ik ooit heb gezien.
    Snap je? Als hij toen in zijn hoofd had gedacht: 'zij is blond, zij wordt het niet' dan had hij dus misschien wel de liefde van zijn leven misgelopen.

    Verder zoals hierboven al gezegd, kom je humor heel ver. Vaak beginnen jongens ook een gesprek door een grapje te maken.
    Zelf de eerste stap zetten kan eng zijn, maar is in mijn ogen iets dat je kan leren (al kan ik het daar fout hebben, maar bij mij is het althans gelukt).

    En zoals ook al vermeld, misschien kan je eens een datingsate proberen. Ik weet dat redelijk wat mensen er nogal tegenop kijken maar het kan wel degelijk helpen. Vrienden van mij hebben elkaar leren kennen via tinder en zijn ondertussen al meer dan een jaar samen.

    Verder wil ik gewoon zeggen: veel succes en er is ook niets mis mee om alleen te zijn (;


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb hier een boel meiden leren kennen met een piercing of een tattoo of oranje/blauw/paars/roze haar en die zijn vaak zelfs de beste!! Je kan iemand niet afknappen om zo iets kleins, misschien heb je te veel eisen... Want als je de tijd neemt om zo iemand te leren kennen kom je er misschien achter dat je niks anders dan hooghartig bent geweest.. Voor iemand die nog geen vriendin heeft gehad en er zo hopeloos naar op zoek is, kraak je er toch behoorlijk veel af. Iets dat ik hier heb geleerd, uiterlijk telt het minste, want de vrouwen hier, piercing of niet, zijn geweldig!

    Misschien moet je inderdaad je eisen wat opzij zetten. Ik heb daar zelf ook een gevecht mee, maar je hebt er veel meer aan en leert daardoor ook veel meer geweldige personen kennen. En wie weet blijkt je toekomste vriendin totaal niet aan je eisen te voldoen, maar vind je haar toch geweldig zoals ze is.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 7:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw. Ik heb niet echt zinnig advies te geven besides: Get your head out of your ass en sta open voor meerdere soorten mensen. Looks en studie zijn niet alles, en met zo'n tunnelvisie ga je nooit mensen ontmoeten waar je echt een klik mee gaat hebben.


    The truth is out there.

    euhm guys waarom zijn we nou allemaal op onze teentjes getrapt als deze bijzondere meneer zegt dat hij meisjes zonder piercings etc aantrekkelijker vindt? ook mensen die niet zoveel te kiezen hebben, kunnen zich nog steeds meer aangetrokken voelen door een bepaald type vrouw. ik val bijvoorbeeld niet op mannen met fedora's en neckbeards, maar dat gaat niet zeggen dat er ergens op deze planeet een meid zonder make-up en sieraden is die daar helemaal wild van wordt.


    i put the fun in funeral

    Het was niet de bedoeling geweest dat ik zo bot over kwam. Het is gewoon mijn eigen mening dat ik tattoos, piercings en geverfd haar ongewenst is. En dat vind ik niet veeleisend, aangezien iedere vrouw hier aan kan voldoen. Sterker nog, iedere vrouw wordt geboren zonder tattoos, piercings en geverfd haar. Ik heb eerder op het vwo gezeten en daar zaten zat goed uitziende meiden op en sommigen waren ook nog wel aardig tegen mij. Nu is iedereen zijn eigen weg gegaan en heb ik geen contact meer met de meiden van het vwo. Als ik met de bus langs de universiteit kom dan zie ik ook echt de prachtigste meiden rondlopen, op de hogeschool waar ik zit zitten ook parels tussen, maar ook veel kaf. Dat ene meisje (ik noem haar hier Maartje, niet haar echte naam) die niet met mij samen wil reizen naar huis heeft ook geen tattoos, piercings en geverfd haar en normaliter draagt zij ook geen sieraden en weinig make-up. Dus het is echt niet onmogelijk.

    Ik heb zo gevoel dat datingsites (Relatieplanet, E-matching, etc.) meer voor 25+ is die al een voltijdsbaan hebben en weinig tijd hebben om te sporten. Tinder zie ik niet zitten, aangezien je elkaar moet beoordelen op enkele foto's en ik niet heel erg knap ben (ook niet heel erg lelijk). Iemand stelde op een ander forum dat je tot de 10% knapste mannen moet behoren wil je succes hebben op Tinder, nou daar voldoe ik niet aan. Bovendien werkt het met je Facebook-netwerk, aangezien ik maar 19 vrienden heb (had vorig jaar iedereen verwijderd aangezien ik het niet leuk vond dat sommigen (waren meestal de lui die bij een studentenvereniging zaten) allerlei leuke meiden kende en ik niet), werkt dat ook niet echt.

    Ik ben ook niet hopeloos op zoek naar een vriendin, de wereld draait echt wel door zonder. Maar ik zou graag een keer leuke dingen met een meisje willen doen, bijv. zwemmen of zeilen of naar een pretpark. Naar seks ben ik niet op zoek, ik ben vrij aseksueel.


    http://foralo.123forum.nu/index.php Foralo, het nieuwe grote forum!

    Volgens mij ben ik dus echt super lelijk in jouw ogen. Well, thanks then. Jij bent een perfect voorbeeld van een eikel. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nah toen ik eens op datingsites rondkeek was ik achttien en ik was echt niet de enige. Dus dat vooroordeel kun je snel laten vallen. Ik denk oprecht dat dat je kan helpen.

    En ik snap ook niet zo goed waarom iedereen er zo'n ophef over maakt. Er zijn zat mensen die gewoon niet op alternatieve types vallen. Ik val zelf nauwelijks op 'normale' types. Iedereen zijn ding toch.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aerodactyl schreef:
    Volgens mij ben ik dus echt super lelijk in jouw ogen. Well, thanks then. Jij bent een perfect voorbeeld van een eikel. (cat)


    Hij heeft het toch niet over lelijk? Jij voelt je ook vast wel meer aangetrokken tot mannen/vrouwen met bepaalde eigenschappen. Dat is geen keuze, dat is gevoel dat je hebt. Soms is dat gevoel gebaseerd op een vooroordeel (bijvoorbeeld vind ik het wel twijfelachtig dat meneer iemand met een hogere opleiding per definitie aantrekkelijker vindt dan een lage), maar al met al kan je het een persoon niet kwalijk nemen dat hij of zij op een bepaald type valt. En je mag iemand zeker geen eikel noemen om tot wie hij zich aangetrokken voelt.


    i put the fun in funeral

    Aerodactyl schreef:
    Volgens mij ben ik dus echt super lelijk in jouw ogen. Well, thanks then. Jij bent een perfect voorbeeld van een eikel. (cat)

    Nee joh. Hij vindt piercing gewoon lelijk. Jij bent meer dan een piercing en echt wel knap. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iedereen heeft zo zijn of haar voorkeuren, dat is inderdaad zo. Daar kun je niet om heen, iedereen voelt zich aangetrokken tot een ander type persoon. Maar tunnelvisie kan ervoor zorgen dat je een hoop misloopt. Ik denk dat tegenpolen juist goed zijn. Totaal verschillend van elkaar. Ik verf mijn haar, ik heb tattoos en ik heb "maar" een MBO opleiding waar ik beretrots op ben. En als ik iets door de jaren heen heb geleerd, is dat je echt jezelf moet temperen met vooroordelen over studies, geloof en uiterlijke kenmerken. Iemand kan heel anders zijn dan jij denkt, als je je alleen op een studieniveau of uiterlijk gaat storten. Natuurlijk is dit lastig, maar dat is het voor iedereen, en vooroordelen blijf je op zekere hoogte altijd houden. De leukste meiden, kunnen juist wel de meiden zijn waarvan jij het niet verwacht, maar dat weet je nooit. Je weet van tevoren nooit of je een ijskonijn of een lieve meid tegen het lijf loopt, maar dat kan je niet van een studie of tattoo aflezen. Daarbij denk ik dat de sportschool al hele goede manier is om in contact te komen met anderen, ook al is de uitkomst vaak minder hoog dan je verwacht had door bijvoorbeeld geen relatie.

    Hypno schreef:
    (...)

    Hij heeft het toch niet over lelijk? Jij voelt je ook vast wel meer aangetrokken tot mannen/vrouwen met bepaalde eigenschappen. Dat is geen keuze, dat is gevoel dat je hebt. Soms is dat gevoel gebaseerd op een vooroordeel (bijvoorbeeld vind ik het wel twijfelachtig dat meneer iemand met een hogere opleiding per definitie aantrekkelijker vindt dan een lage), maar al met al kan je het een persoon niet kwalijk nemen dat hij of zij op een bepaald type valt. En je mag iemand zeker geen eikel noemen om tot wie hij zich aangetrokken voelt.

    Nah dat vind ik dan wel weer logisch, want je wil wel een beetje op hetzelfde intellectuele niveau zitten. Al is het soms inderdaad een beetje kortzichtig, er kunnen ook goede redenen zijn dat iemand iets beneden zijn niveau doet qua opleiding of misschien zelfs meteen gaat werken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je hebt ook wel heel veel eisen aan een vrouw... :Y)

    Maarum laat het gewoon rusten, ga niet te hard opzoek. Ik ben dan wel een meisje, ook 22 jaar en heb nu pas voor het eerst een vriend. Dus het komt heus wel. Er is vast wel een meisje die bij jou past. (flower)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 10:40 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about