• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Villainess schreef:
    (...)

    Het gaat meer om de persoonlijkheid. Het is net zoals iemand feliciteren in een groepsapp in de plaats van persoonlijk, het is fijner als iemand moeite voor je doet. Ik vind het in het 'complimentjes topic' wel wat erger dan bij felicitaties, maar idk, ik vind het gewoon een beetje jammer, want hoeveel moeite is het nou om een berichtje uit te typen.
    In wezen maakt het niet uit natuurlijk, want het woord staat er toch wel, maar het gaat om het gevoel.

    Dan snap ik het alsnog niet :'D Misschien als het bij iemand was die je goed kent, maar verder maakt het mij echt niet zoveel uit. Een felicitatie is een felicitatie. Ik vind het lakser in het complimentjes topic. Dan geef je een goed compliment aan iemand, krijg je een gequote reactie of 'mooie pf' terug.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er zo'n hekel aan wanneer je aan de eettafel vastzit en het gesprek alsmaar xenofobe en generaliserende onderwerpen bevat. Tot dusver dat jullie die mening toegedaan zijn, maar het ging hier gisteren ook over en al die dagen daarvoor ook. Kunnen we het tijdens het eten in ieder geval over iets gezelligs hebben?


    She's imperfect but she tries

    Honger, maar ook weer niet...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En ik ga opnieuw mijn nagels lakken, want blijkbaar was alleen de bovenste laag droog.

    Muggen can you not

    Ja. Dat is een regenbui. Fuck man.
    I didn't deserve this after 9.5 hours of work. D:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 19:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waaarom? Mijn arme nageltjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bent 18. Gedraag jezelf dan niet als een 13 jarige.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Holy fuck, wat is dit voor pijn de hele tijd? Ik ben net 2 weken geleden al ongesteld geweest...

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 19:42 ]

    Fuck you Courtney


    Your make-up is terrible

    Damn it mom, back at it again met de geïrriteerde toon als ik alleen wat uitleg! Godverdomme. Ik kan beter mijn bek houden in dit huis. Ik doe niks goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alles doet pijn. Alles. Maar ik ga niet ingeven. Ik blijf sterk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    weet iemand waarom je op sommige fb posts niet met een foto kan reageren?


    i put the fun in funeral

    Noh, arme Mai. Ze was zo goed (:

    Ik ben zo fucking pissig


    Caution first, always.