• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik beschouw Robyn ook wel als af. C:


    That is a perfect copy of reality.

    Milo en Ivy ook wel min of meer!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Milo en Ivy ook wel min of meer!


    Zou je nog een toelichting willen geven over Ivy's innerlijk & haar mening over de Atrians er in zetten c: ?

    De rest van de rollen zijn goed ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Zou je nog een toelichting willen geven over Ivy's innerlijk & haar mening over de Atrians er in zetten c: ?

    De rest van de rollen zijn goed ^^


    Oh ja, grapje. Als ik thuis ben, zal ik dat doen. (: Dacht dat ik dat al gedaan had. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alexei is nog niet af. Ik had z'n geschiedenis volledig uitgedokterd toen ik besefte dat het chronologisch niet ging kloppen. :'D (De Atrians zijn pas 10 jaar geleden geland en hij is al 23, dus dan zou het 23 jaar geleden zijn dat ze op aarde neerdaalden). Dus ik ben een nieuwe geschiedenis aan het uitdokteren. Ik hoop dat ik vandaag nog wat aan hem kan werken aangezien ik vandaag eindelijk met een internetvriend meet. :'D In ieder geval: ik probeer hem zsm af te werken en hij zal zeker volledig af zijn vooraleer je RPG wordt geopend c:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 10:35 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Assassin schreef:
    Waarom moeten de markings verwijderd worden?


    Ik weet niet of de vraag naar mij gericht was maar ik zal toch maar antwoorden, haha. Het moet niet per se worden verwijderd maar dat is wel het plan dat ik in gedachten had, haha. Ik kreeg namelijk de toestemming van Velaris om een stiekeme Atrian te maken. Zijn markings zijn verwijderd waardoor hij door kan gaan als mens. Dat is zijn geheim, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Iemand enige relatie met Aktaion?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Ik heb Avery als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Trikru schreef:
    Iemand enige relatie met Aktaion?


    Ik heb Neo.


    Your make-up is terrible

    Iemand die iets van een relatie wil met Robyn?


    That is a perfect copy of reality.

    De rpg gaat trouwens beginnen als de Atrians al een week op de universiteits campus zijn, dus er kunnen ook prima relaties/ eerste indrukken worden afgesproken tussen de mensen en de Atrians c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikki, ik denk dat Neo en Aktaion niet echt met elkaar kunnen, ondanks dat ze beiden Atrians zijn, maar dat komt omdat ze beiden een heel tegenovergesteld karakter hebben.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb Alexis voor iedereen beschikbaar (:
    En ik zal even kijken of ik ook een lijstje kan maken met eerste indrukken en dat soort dingen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Over The Trags, en hetzelfde voor de Red Hawks, de meeste leden daarvan zullen niet lopen rond te schreeuwen dat ze daar in zitten c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trikru schreef:
    Nikki, ik denk dat Neo en Aktaion niet echt met elkaar kunnen, ondanks dat ze beiden Atrians zijn, maar dat komt omdat ze beiden een heel tegenovergesteld karakter hebben.


    Dat is zo. Misschien dat ze elkaar gewoon meestal proberen te ontwijken of anders snel ruzie krijgen?


    Your make-up is terrible