• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jack is ook helemaal af en zoekt nog relaties!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Jack is ook helemaal af en zoekt nog relaties!


    Ik heb Avery, zij is ook nog opzoek naar relaties, maar ze is een Atrian - dus veel positiefs zal er niet zijn, gok ik zo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik heb Avery, zij is ook nog opzoek naar relaties, maar ze is een Atrian - dus veel positiefs zal er niet zijn, gok ik zo.


    Nee dat denk ik ook niet. Zijn haar tekens erg opvallend? Want wellicht weet ik iets haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jack is ook goedgekeurd c: in zijn rol staat wel vaak Astrians ipv Atrians xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis is denk ik ook wel af, op relaties na dan


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Velaris schreef:
    Jack is ook goedgekeurd c: in zijn rol staat wel vaak Astrians ipv Atrians xd


    Oh damn, haha. Ik denk dat dat komt door een fantasy boek die ik recent heb gelezen hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wanneer kwamen de Atrians naar de aarde?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee dat denk ik ook niet. Zijn haar tekens erg opvallend? Want wellicht weet ik iets haha


    Nou, ze heeft er bij haar oog wel zitten en in haar hals, dus ik denk niet dat er omheen te kijken valt, haha. Of ze moet net zo staan dat ze uit het zicht zijn.
    Wat had je in gedachten dan? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miall schreef:
    Wanneer kwamen de Atrians naar de aarde?


    10 jaar geleden, dat staat gewoon in de beginpost van het rollentopic c:

    Alexis is ook goed.

    Nog mensen, of Atrians, voor Mads?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    10 jaar geleden, dat staat gewoon in de beginpost van het rollentopic c:

    Alexis is ook goed.

    Nog mensen, of Atrians, voor Mads?


    Ik kan niet lezen, grapje.
    Ik maak Milo nu af, als alles goed gaat. Ik probeer in ieder geval zijn innerlijk en hoe hij tegen mensen aankijkt erop te zetten, zodat jullie eventueel wat kunnen verzinnen. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Canagan schreef:
    (...)

    Nou, ze heeft er bij haar oog wel zitten en in haar hals, dus ik denk niet dat er omheen te kijken valt, haha. Of ze moet net zo staan dat ze uit het zicht zijn.
    Wat had je in gedachten dan? ^^


    Ahh dat is wel opvallend ja haha. Ohhh dan heb ik alsnog een idee. Misschien dat ze toen ze jonger waren wel degelijk een band hadden (toen de Atrians net op aarde arriveerden) maar dat door zijn moeders dood Jack eigenlijk de schuld op Avery is gaan afschuiven en haar 'soort'.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Niet lullig bedoeld, maar eerst was er de strijd tussen de Atrians en de mensen, en daarna werden de Atrians in de Sector geplaatst, dus het is eigenlijk niet echt mogelijk dat Atrians en mensen elkaar van vroeger kennen ;x het zou eventueel kunnen als Avery's familie in het geheim ergens verbleef, maar ze zal uiteindelijk wel in de Sector beland moeten zijn, anders kan ze nu niet naar de uni als Atrian ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh dat is wel opvallend ja haha. Ohhh dan heb ik alsnog een idee. Misschien dat ze toen ze jonger waren wel degelijk een band hadden (toen de Atrians net op aarde arriveerden) maar dat door zijn moeders dood Jack eigenlijk de schuld op Avery is gaan afschuiven en haar 'soort'.


    Ahw, dat kan best voor nog wat drama zorgen - me like. ^^
    Dus in het begin hadden ze dan best een goede band? Misschien dat Avery hierdoor uiteindelijk meer afstand van de mensen is gaan doen, omdat ze gekwetst is geraakt doordat Jack zo makkelijk de schuld op haar, en de rest van haar volk, is gaan afschuiven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velaris schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar eerst was er de strijd tussen de Atrians en de mensen, en daarna werden de Atrians in de Sector geplaatst, dus het is eigenlijk niet echt mogelijk dat Atrians en mensen elkaar van vroeger kennen ;x het zou eventueel kunnen als Avery's familie in het geheim ergens verbleef, maar ze zal uiteindelijk wel in de Sector beland moeten zijn, anders kan ze nu niet naar de uni als Atrian ;x


    Ohja, daar had ik nog niet bij stil gestaan. . :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velaris schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar eerst was er de strijd tussen de Atrians en de mensen, en daarna werden de Atrians in de Sector geplaatst, dus het is eigenlijk niet echt mogelijk dat Atrians en mensen elkaar van vroeger kennen ;x het zou eventueel kunnen als Avery's familie in het geheim ergens verbleef, maar ze zal uiteindelijk wel in de Sector beland moeten zijn, anders kan ze nu niet naar de uni als Atrian ;x


    Ahh op die manier. Ik dacht dat niet alle Atrians mee hadden gedaan aan de strijd, netzoals dat niet alle mensen eraan meededen. En gezien Jack toen jonger was en wat minder beïnvloed leek het me wel een leuk idee als hij wel ooit een band met een ervan had gehad. Maar goed, ik ga wel verder denken dan haha (;


    When time and life shook hands and said goodbye.