• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh op die manier. Ik dacht dat niet alle Atrians mee hadden gedaan aan de strijd, netzoals dat niet alle mensen eraan meededen. En gezien Jack toen jonger was en wat minder beïnvloed leek het me wel een leuk idee als hij wel ooit een band met een ervan had gehad. Maar goed, ik ga wel verder denken dan haha (;


    Ze zullen ook niet allemaal mee gedaan hebben, dat klopt ^^ Alleen zijn wel (bijna) alle Atrians in de Sector belandt, dus dan gaat contact maken met de mensen niet heel makkelijk haha. Ik zit er wel aan te denken om eventueel te doen dat ze vanuit de Sector soms "excursies" naar dingen uit de stad mogen doen (wel met bewaking erbij), maar zoiets zou niet vlak na de strijd gebeurd zijn, sorry D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Ze zullen ook niet allemaal mee gedaan hebben, dat klopt ^^ Alleen zijn wel (bijna) alle Atrians in de Sector belandt, dus dan gaat contact maken met de mensen niet heel makkelijk haha. Ik zit er wel aan te denken om eventueel te doen dat ze vanuit de Sector soms "excursies" naar dingen uit de stad mogen doen (wel met bewaking erbij), maar zoiets zou niet vlak na de strijd gebeurd zijn, sorry D:


    Ahhh zo, ja dat begrijp ik wel haha (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 14:14 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahhh zo, ja dat begrijp ik wel haha (:


    Je zou wel iets kunnen verzinnen, dat ze elkaar bijvoorbeeld eens zijn tegen gekomen terwijl ze allebei ergens schuilden voor het gevecht, maar dan hebbem ze elkaar waarschijnlijk niet erg lang gezien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij is Milo zo goed als klaar! Hij satat op pagina 4.
    Ik zal later nog wat dingetjes toevoegen, maar het grote deel staat er. (:

    Hij staat open voor relaties!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Velaris schreef:
    (...)

    10 jaar geleden, dat staat gewoon in de beginpost van het rollentopic c:

    Alexis is ook goed.

    Nog mensen, of Atrians, voor Mads?


    Alexis zal Madison sowieso aardig vinden, aangezien ze zo levendig is en dat dat altijd te waarderen valt. Ik weet natuurlijk niet hoe Madison over Alex zal denken


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Dat moment waarop je twijfelt of je je personage een arrogante zak maakt of dit... :'D



    sorry ik vind dit hilarisch dus wilde ik het even delen. :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Whaha dat is echt geweldig!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb Zach voor een stuk af , maar ben er absoluut nog niet tevreden mee :'c al blijft het wel in die aard, mensen die interesse hebben voor een mogelijkse relatie met hem let me know :')


    Ik ga mijn andere dude baseren zoals dit filmpje heheh, hij word wel een dork :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avery is klaar, al pas ik misschien het stukje toelichting bij haar innerlijke nog aan.

    @Chloë, ik zal later vandaag nog eens kijken wat we anders kunnen doen tussen Avery en Jack.

    Is er verder nog iemand die een relatie met haar wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Raccoon schreef:
    Dat moment waarop je twijfelt of je je personage een arrogante zak maakt of dit... :'D



    sorry ik vind dit hilarisch dus wilde ik het even delen. :')


    Omg he's such a diva, love it


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet m'n personage echt afmaken maar ik ben onverwacht een aantal dagen niet thuis, ga proberen om het morgen te doen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Miall schreef:
    Volgens mij is Milo zo goed als klaar! Hij satat op pagina 4.
    Ik zal later nog wat dingetjes toevoegen, maar het grote deel staat er. (:

    Hij staat open voor relaties!


    Hij en Neo kunnen Trags buddies zijn. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij en Neo kunnen Trags buddies zijn. ;3


    Dat sowieso :3
    Ik ben net pas terug van werk (au m'n voeten en rug), ik ga eerst even snel douchen en daarna zal ik kijken of ik nog een beginnetje kan maken met mijn meisje, maar ik denk dat die morgen pas komt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zouden jullie het erg vinden als ik het speeltopic pas 17 augustus open? Ik ben zelf namelijk 6 tot 17 augustus weer kinderen aan het entertainen, dus ben dan niet thuis en moet het doen met internet op telefoon. En ik vind het namelijk wel zo chill om zelf niet gelijk weg te moeten na het topic geopend te hebben zodat ik kan kijken of alles een beetje klopt en wie er allemaal echt mee doen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Zouden jullie het erg vinden als ik het speeltopic pas 17 augustus open? Ik ben zelf namelijk 6 tot 17 augustus weer kinderen aan het entertainen, dus ben dan niet thuis en moet het doen met internet op telefoon. En ik vind het namelijk wel zo chill om zelf niet gelijk weg te moeten na het topic geopend te hebben zodat ik kan kijken of alles een beetje klopt en wie er allemaal echt mee doen c:


    Voor mij zou dat prima zijn!


    Big girls cry when their hearts are breaking