• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De RPG zal waarschijnlijk beginnen als de Atrians er al een week zijn (want aankomstdingen duren altijd zo lang), dus de mensen en Atrians kunnen al prima in contact geweest zijn met elkaar, al dus nog niet heel diep ^^

    Ik zeg het hier ook nog even, want ik ben met mijn warrige hoofd vergeten dit in de sheet te zetten, maar in de rol ook graag beschrijven wat je personages mening is over de Atrians/mensen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk niet dat Neo contact gezocht heeft met mensen in die week, haha. Tenzij iemand er een idee voor heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk niet dat Neo contact gezocht heeft met mensen in die week, haha. Tenzij iemand er een idee voor heeft.


    Ik denk dat Neo en Tobin op de een of andere manier interessant contact zouden kunnen hebben, maar dat is aan de andere kant ook weer lastig omdat de Atrians er pas net zijn. Tobin is namelijk wel geïnteresseerd in hen, maar ze beangstigen haar wel. Misschien kunnen we daar iets mee voor in de eerste week?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb Neo, die zo'n beetje het tegenovergestelde is van haar, haha.


    Maar hij is wel leuk. ^^
    Misschien dat ze het over het algemeen wel kunnen vinden met elkaar, of dat er iets is gebeurd waardoor het - ondanks de tegenovergestelde karakters - makkelijker gaat tussen hen? Ik denk dat Avery hem namelijk opzich wel zal mogen, ze zal hem alleen moeilijk te peilen vinden.

    @Sanne, wat mij betreft is dat helemaal prima. ^^ Avery dimt hem wel in, inzoverre dat gaat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wel, hij gaat een dormroom delen met eentje, dus hij zal sowieso één kennen haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Avery is best nieuwsgierig aangelegd - wat haar vast nog in de problemen kan gaan brengen - dus mocht een van de mensen een idee hebben voor in die eerste week is me dat prima. Op dit moment staan de mensen alleen nog niet hoog op haar lijstje, dus het zal wel een zeer terughoudende eerste ontmoeting zijn geweest. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Maar hij is wel leuk. ^^
    Misschien dat ze het over het algemeen wel kunnen vinden met elkaar, of dat er iets is gebeurd waardoor het - ondanks de tegenovergestelde karakters - makkelijker gaat tussen hen? Ik denk dat Avery hem namelijk opzich wel zal mogen, ze zal hem alleen moeilijk te peilen vinden.

    @Sanne, wat mij betreft is dat helemaal prima. ^^ Avery dimt hem wel in, inzoverre dat gaat.


    Oh, misschien dat hun families close waren en ze daardoor al jeugdvrienden waren?


    Your make-up is terrible

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik denk dat Neo en Tobin op de een of andere manier interessant contact zouden kunnen hebben, maar dat is aan de andere kant ook weer lastig omdat de Atrians er pas net zijn. Tobin is namelijk wel geïnteresseerd in hen, maar ze beangstigen haar wel. Misschien kunnen we daar iets mee voor in de eerste week?


    Neo is wel ronduit gemeen naar mensen toe. Maar het kan inderdaad interessant zijn omdat zij zo nieuwsgierig is en hij totaal niet.


    Your make-up is terrible

    MT.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Assassin schreef:
    (...)

    Neo is wel ronduit gemeen naar mensen toe. Maar het kan inderdaad interessant zijn omdat zij zo nieuwsgierig is en hij totaal niet.


    Ze zal zich dat behoorlijk persoonlijk aantrekken, ook al doet ze alsof het haar niets kan schelen. Het is denk ik haar angst die ze wil overwinnen, dus misschien zal ze toch wel meer te weten willen komen maar misschien denkt: fuck you. We'll see!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, misschien dat hun families close waren en ze daardoor al jeugdvrienden waren?


    Dat is wat mij betreft perfect. ^^
    Ik denk wel dat het dan voor Avery wel iets gemakkelijker zal zijn hem te kunnen peilen, als ze elkaar al lang genoeg kennen zal dat een kwestie zijn van bepaalde trekjes herkennen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Avery is best nieuwsgierig aangelegd - wat haar vast nog in de problemen kan gaan brengen - dus mocht een van de mensen een idee hebben voor in die eerste week is me dat prima. Op dit moment staan de mensen alleen nog niet hoog op haar lijstje, dus het zal wel een zeer terughoudende eerste ontmoeting zijn geweest. :')


    Misschien iets met Tobin? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga maandag op vakantie, maar ik ga sowieso proberen om via mijn telefoon te posten. Dat is dan wel lelijk, maar het is iets hehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Canagan schreef:
    (...)

    Dat is wat mij betreft perfect. ^^
    Ik denk wel dat het dan voor Avery wel iets gemakkelijker zal zijn hem te kunnen peilen, als ze elkaar al lang genoeg kennen zal dat een kwestie zijn van bepaalde trekjes herkennen. (:


    Dat is wel goed, dan heeft hij tenminste iemand die hij wat beter kent en meer vertrouwd. ;3


    Your make-up is terrible

    Mijn topics c:

    Jack is alles behalve klaar haha, maar ik wilde jullie alvast even laten weten, dat hij een jongen word met een gespleten persoonlijkheid c; En hij is absoluut geen fan van de Atrians so prepare for trouble :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH