• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @JudithSuzann, leuke rol! Ik wil je nog wel even vragen om toe te voegen hoe je personage denkt over de Atrians, gezien dat wel een belangrijk iets in de RPG is. Verder wil ik je er stiekem wel even op wijzen dat iemand niet zomaar hersteld van anorexia, en dat écht herstel heel lang duurt, dus misschien dat je daar nog even naar kunt kijken.

    @Ziegler, alright! Dan zal ik dat vanavond doen c:

    @Wasikowska, dat is prima, maar houdt er wel rekening mee dat de mensen haar niet zomaar zullen vertrouwen, en dat ze die markeringen heeft waardoor ze herkent kan worden als Atrian :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    @JudithSuzann, leuke rol! Ik wil je nog wel even vragen om toe te voegen hoe je personage denkt over de Atrians, gezien dat wel een belangrijk iets in de RPG is. Verder wil ik je er stiekem wel even op wijzen dat iemand niet zomaar hersteld van anorexia, en dat écht herstel heel lang duurt, dus misschien dat je daar nog even naar kunt kijken.

    @Ziegler, alright! Dan zal ik dat vanavond doen c:

    @Wasikowska, dat is prima, maar houdt er wel rekening mee dat de mensen haar niet zomaar zullen vertrouwen, en dat ze die markeringen heeft waardoor ze herkent kan worden als Atrian :Y)


    Ik zal het nog toevoegen! En ik weet dat je daar niet zomaar van hersteld, er staat ook niet dat het zomaar is gegaan, maar dat zal ik nog even wat duidelijker maken


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Velaris schreef:
    @JudithSuzann, leuke rol! Ik wil je nog wel even vragen om toe te voegen hoe je personage denkt over de Atrians, gezien dat wel een belangrijk iets in de RPG is. Verder wil ik je er stiekem wel even op wijzen dat iemand niet zomaar hersteld van anorexia, en dat écht herstel heel lang duurt, dus misschien dat je daar nog even naar kunt kijken.

    @Ziegler, alright! Dan zal ik dat vanavond doen c:

    @Wasikowska, dat is prima, maar houdt er wel rekening mee dat de mensen haar niet zomaar zullen vertrouwen, en dat ze die markeringen heeft waardoor ze herkent kan worden als Atrian :Y)


    Wat het des te ingewikkelder en spannender maakt? ^^


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik bedoel meer omdat er staat dat ze er nu helemaal geen last meer van heeft, en na zo'n korte tijd zou dat echt uitzonderlijk zijn. Echt herstel luk niet echt in een paar jaar - van wat ik van internet en boeken heb gelezen -, maar daar gaan vele jaren overheen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er zijn op de universiteit trouwens ook gewoon dingen als sport clubs, universiteit's krant, drama club, Spaans club en ga zo maar door. Dus als iemand daar iets leuks voor weet, ga je gang c:

    Terwijl ik dit opzocht ben ik er achter gekomen dat Oxford University een Harry Potter Club heeft


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Er zijn op de universiteit trouwens ook gewoon dingen als sport clubs, universiteit's krant, drama club, Spaans club en ga zo maar door. Dus als iemand daar iets leuks voor weet, ga je gang c:

    Terwijl ik dit opzocht ben ik er achter gekomen dat Oxford University een Harry Potter Club heeft


    Omg I've been to Oxford (not the uni, but okay). Serieus. HP. AH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoe worden de dorms ingedeeld?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Miall schreef:
    (...)

    Omg I've been to Oxford (not the uni, but okay). Serieus. HP. AH.


    Ze hebben ook een RPG club, Doctor Who club, QUIDDITCH CLUB.

    Bij deze heeft Mads een Dating Show-club opgericht :Y)

    Ik moedig ideeën voor clubs trouwens wel echt aan, gezien dit ook weer een mogelijkheid voor de personages om met elkaar in contact te komen.

    @Wasikowska twee personen per dorm, een mens en een Atrian. Jongens bij elkaar, meisjes bij elkaar. Soms zullen het er misschien drie zijn, afhankelijk of iedereen zijn/haar rol invult. Ik ga dit weekend nog afbeeldingen en dergelijke er voor zoeken.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 17:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zijn er nog Atrians die een relatie met Neo willen?


    Your make-up is terrible

    Velaris schreef:
    Er zijn op de universiteit trouwens ook gewoon dingen als sport clubs, universiteit's krant, drama club, Spaans club en ga zo maar door. Dus als iemand daar iets leuks voor weet, ga je gang c:

    Terwijl ik dit opzocht ben ik er achter gekomen dat Oxford University een Harry Potter Club heeft


    I love Oxford!!

    En dan moet ik maar eens bedenken wat voor clubs bij Alexis zouden passen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Assassin schreef:
    Zijn er nog Atrians die een relatie met Neo willen?


    Ik ga m'n rollen zo maken. :'D Dus dan roep ik wel.

    JudithSuzann schreef:

    I love Oxford!!

    En dan moet ik maar eens bedenken wat voor clubs bij Alexis zouden passen


    Well of course you do. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Assassin schreef:
    Zijn er nog Atrians die een relatie met Neo willen?


    Als mijn personage afgewerkt is, en je ziet er wat in, sure.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het zou trouwens ook fijn zijn als jullie het aangeven wanneer jullie op vakantie gaan, dat ik weet dat iemand daarom niet reageert en niet zomaar gestopt is c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Uh, ik ga volgens mij van 26 augustus tot en met 1 september weg.


    Your make-up is terrible

    Ik ga van 1 tot en met 19 augustus


    Big girls cry when their hearts are breaking