• Talk away :Y)

    Afwezigheden doorgeven alsjeblieft c:

    Afwezigheid
    Ziegler || 01.08 - 19.08
    Velaris || 06.08 - 17.08 (gedeeltelijk afwezig)
    Assassin || 26.08 - 01.09

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziegler schreef:
    (...)

    Misschien iets met Tobin? c:


    Is goed, dan moeten we alleen even iets zien te verzinnen met hoe/waar ze elkaar hebben ontmoet/gezien.

    @Assassin, super, doen we dat. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mads haar innerlijk is klaar, dus ze staat open voor relaties c:

    Ik zoek sowieso een slachtoffer die dating shows met haar kijkt :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo. Astrian hating Jack is ook klaar.

    Mocht iemand een relatie met hem willen, graag! Mocht je denken dat je personage vrienden met hem kan zijn dan moeten we wel kijken hoe ze elkaar kennen want de vrienden die hij heeft kent hij wel echt al heel lang en weten ook wat hem drijft tot zijn haat. Vijanden zullen geen problemen zijn voor de beste man gok ik zo. (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zo. Astrian hating Jack is ook klaar.

    Mocht iemand een relatie met hem willen, graag! Mocht je denken dat je personage vrienden met hem kan zijn dan moeten we wel kijken hoe ze elkaar kennen want de vrienden die hij heeft kent hij wel echt al heel lang en weten ook wat hem drijft tot zijn haat. Vijanden zullen geen problemen zijn voor de beste man gok ik zo. (;


    Als hij Atrian was, zou Neo beste vrienden met hem willen zijn, hahaha. Maar nu zullen ze waarschijnlijk aartsvijanden worden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als hij Atrian was, zou Neo beste vrienden met hem willen zijn, hahaha. Maar nu zullen ze waarschijnlijk aartsvijanden worden.


    Ohh god ja, ze zijn best wel hetzelfde alleen dan precies van de andere kant hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zo. Astrian hating Jack is ook klaar.

    Mocht iemand een relatie met hem willen, graag! Mocht je denken dat je personage vrienden met hem kan zijn dan moeten we wel kijken hoe ze elkaar kennen want de vrienden die hij heeft kent hij wel echt al heel lang en weten ook wat hem drijft tot zijn haat. Vijanden zullen geen problemen zijn voor de beste man gok ik zo. (;


    Ik heb Mads voor je c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan verander ik even de naam van mn personage gezien hij Jackson heette


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Dan verander ik even de naam van mn personage gezien hij Jackson heette


    Oh ik verander de naam wel hoor aangezien jij eerder was. Had het niet gezien, sorry!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zo. Astrian hating Jack is ook klaar.

    Mocht iemand een relatie met hem willen, graag! Mocht je denken dat je personage vrienden met hem kan zijn dan moeten we wel kijken hoe ze elkaar kennen want de vrienden die hij heeft kent hij wel echt al heel lang en weten ook wat hem drijft tot zijn haat. Vijanden zullen geen problemen zijn voor de beste man gok ik zo. (;


    Misschien kunnen Jack en Tobin elkaar al lang kennen, maar dat ze dus steeds verder van elkaar vervreemd raken doordat ze zo verschillend tegen de Atrians aankijken? Misschien is het dan leuk dat Jack de angst van Tobin een beetje voedt? Als je dat wil, natuurlijk? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe vast even MT. Ik maak een vrouwelijk mens en een mannelijke Artian. Just so you know. Maar goed, ik moet nog beginnen. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Velaris schreef:
    Mads haar innerlijk is klaar, dus ze staat open voor relaties c:

    Ik zoek sowieso een slachtoffer die dating shows met haar kijkt :Y)


    Mijn vrouwelijke Atrian is waarschijnlijk geen kandidaat, maar Mads lijkt me een heerlijk mens. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Thaaaaanks c:

    Hebben jullie er trouwens behoefte aan als ik ook nog een korte omschrijving van het stadje maak, als in wat er allemaal is en dergelijke?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis staat er in grote lijnen en staat open voor relaties. Ik ga nog dingen toevoegen maar het belangrijkste over haar staat er (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Velaris schreef:
    Thaaaaanks c:

    Hebben jullie er trouwens behoefte aan als ik ook nog een korte omschrijving van het stadje maak, als in wat er allemaal is en dergelijke?


    Ik vind dat altijd wel prettig c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    Thaaaaanks c:

    Hebben jullie er trouwens behoefte aan als ik ook nog een korte omschrijving van het stadje maak, als in wat er allemaal is en dergelijke?


    Ik had wel al gespeeld met het idee om van mijn meisje een valse trein te maken, die 'infiltreert' bij de mensen en doet alsof ze beste maatjes zijn, maar eigenlijk is ze op zoek naar zwakke plekken om de boel op te blazen. Als dat te vergezocht is, hoor ik het wel. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28