• Ja, via iemand anders kwam ik weer eens op weheartit terecht en blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt. Niet dat ik er iets mee heb gedaan in die tijd. Maar nu ben ik daar volop bezig, want ze hebben zulke mooie en leuke foto's van roodharigen. Ik heb een soort fascinatie voor roodharige mensen dus heb ik nu een collectie met foto's van mensen met rood haar. Ook een collectie met leuke quotes en een voor een verhaal dat ik wil schrijven. In die laatste staan wel echt allemaal verschillende foto's waarvan ik denk, dit zou ik misschien kunnen gebruiken voor mijn verhaal (ik ga de foto's niet gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld een personage een knot of vlecht in het haar wil laten maken dan weet ik hoe het kan worden en dan kan ik het beter beschrijven).

    Dus wie zit er nog meer op Weheartit en mag ik volgen? (Assassin volg ik volgens mij al)

    Winhood - Dat ben ik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:56 ]


    Physics is awesome

    Ik heb het ook, maar ik gebruik het enkel om plaatjes te zoeken of te uploaden die ik kan gebruiken op Quizlet :W


    26 - 02 - '16

    Awesome. 8D Volgens mij kreeg ik inderdaad net bericht dat je me volgde ja, haha.

    Ik hou van WHI, ik gebruik het vooral om potentiële faceclaims voor RPG's op te slaan, maar van tijd tot tijd heb ik zin om andere dingen te hearten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook een account, maar ik gebruik het niet meer zoveel. De link staat op mijn profiel.


    16 - 09 - '17

    Ik zit daar als Lyora, maar ik heart dingen alleen sporadisch als ik zelf iets nodig heb voor fanfictions. Ik heb wel een shitload aan afbeeldingen al staan.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, ik keek tussen mijn meldingen en merkte ineens dit op.


    Your make-up is terrible

    Ik ga het ook weer gebruiken ik zet daar als Vera Foxy


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Rayquaza schreef:
    Ik heb het ook, maar ik gebruik het enkel om plaatjes te zoeken of te uploaden die ik kan gebruiken op Quizlet :W


    Daar lijkt het mij ook handig voor. Het was echt een opwelling om de collecties te maken. Wat ik wel leuk vind, is dat een paar foto's een heart erbij hebben gekregen sinds ik ze een collectie heb gestopt. Vraag mij alleen af waarom ik daar dan melding van krijg, ze zullen het toch geen heart geven omdat ik het in een collectie heb gestopt?


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Awesome. 8D Volgens mij kreeg ik inderdaad net bericht dat je me volgde ja, haha.

    Ik hou van WHI, ik gebruik het vooral om potentiële faceclaims voor RPG's op te slaan, maar van tijd tot tijd heb ik zin om andere dingen te hearten.


    Als het goed is, wel ja. Ik had jou nog als bladwijzer op mijn laptop vanwege die faceclaims. Je hebt trouwens echt mooie faceclaims!

    Er is zoveel dat ik wel kan begrijpen dat je ook andere dingen heart.


    Physics is awesome

    Sandow schreef:
    Ik heb ook een account, maar ik gebruik het niet meer zoveel. De link staat op mijn profiel.


    Dan zal ik zo even naar je profiel gaan.


    Physics is awesome

    Moltres schreef:
    Ik zit daar als Lyora, maar ik heart dingen alleen sporadisch als ik zelf iets nodig heb voor fanfictions. Ik heb wel een shitload aan afbeeldingen al staan.='D


    Nu maak jij mij erg nieuwsgierig. Als ik Lyora intyp bij weheartit krijg ik vijf verschillende Lyora's dus hoe weet ik wie jij bent van de vijf?


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Haha, ik keek tussen mijn meldingen en merkte ineens dit op.



    Dat ben ik ja. Nu heb ik wel een idee van wanneer ik een account heb gemaakt op weheartit gezien mijn username daar.


    Physics is awesome

    Fictionalworld schreef:
    Ik ga het ook weer gebruiken ik zet daar als Vera Foxy


    Wat heb jij al veel afbeeldingen!


    Physics is awesome

    Ik vind het vooral super leuk om inspiratie-albums voor mijn verhalen te maken. :'D Dit is mijn account^^


    The soul needs autumn.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat ben ik ja. Nu heb ik wel een idee van wanneer ik een account heb gemaakt op weheartit gezien mijn username daar.


    Iemand anders die mij volgde heeft dus bijna precies dezelfde afbeelding, super toevallig. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook een account maar weet even niet uit mijn hoofd hoe die heet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.