• Ja, via iemand anders kwam ik weer eens op weheartit terecht en blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt. Niet dat ik er iets mee heb gedaan in die tijd. Maar nu ben ik daar volop bezig, want ze hebben zulke mooie en leuke foto's van roodharigen. Ik heb een soort fascinatie voor roodharige mensen dus heb ik nu een collectie met foto's van mensen met rood haar. Ook een collectie met leuke quotes en een voor een verhaal dat ik wil schrijven. In die laatste staan wel echt allemaal verschillende foto's waarvan ik denk, dit zou ik misschien kunnen gebruiken voor mijn verhaal (ik ga de foto's niet gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld een personage een knot of vlecht in het haar wil laten maken dan weet ik hoe het kan worden en dan kan ik het beter beschrijven).

    Dus wie zit er nog meer op Weheartit en mag ik volgen? (Assassin volg ik volgens mij al)

    Winhood - Dat ben ik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:56 ]


    Physics is awesome

    Collecties noemen ze het volgens mij

    Puellae schreef:
    Collecties noemen ze het volgens mij


    Ik dacht dat ik wat had gemist qua WHI. Denk vraag maar even, misschien kan ik nog meer ontdekken op WHI.

    :Dus vandaar al die mailtjes dat je me volgt. Welke volg je precies want WHI laat dat niet zien als het er meer dan een is. Misschien kan ik gewoon al mijn collecties af gaan en je zoeken


    Physics is awesome

    even kijken hoor

    Colored hair, Something, Magic women, Magic doors, Nice doors, Guys with tattoos.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 22:03 ]