• Ja, via iemand anders kwam ik weer eens op weheartit terecht en blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt. Niet dat ik er iets mee heb gedaan in die tijd. Maar nu ben ik daar volop bezig, want ze hebben zulke mooie en leuke foto's van roodharigen. Ik heb een soort fascinatie voor roodharige mensen dus heb ik nu een collectie met foto's van mensen met rood haar. Ook een collectie met leuke quotes en een voor een verhaal dat ik wil schrijven. In die laatste staan wel echt allemaal verschillende foto's waarvan ik denk, dit zou ik misschien kunnen gebruiken voor mijn verhaal (ik ga de foto's niet gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld een personage een knot of vlecht in het haar wil laten maken dan weet ik hoe het kan worden en dan kan ik het beter beschrijven).

    Dus wie zit er nog meer op Weheartit en mag ik volgen? (Assassin volg ik volgens mij al)

    Winhood - Dat ben ik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:56 ]


    Physics is awesome

    Cress schreef:
    Vroeger zat ik daar echt vaak op! Ik gebruik tegenwoordig Pinterest voor een soort "moodboards" van mijn verhalen, en om inspiratie op te doen, maar ik ga zo eens kijken of ik mijn oude WHI account nog kan vinden. (:


    Merk je verschil tussen WHI en Pinterest? Wat leuk dat je ook een soort "moodboards" maakt voor je verhalen. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het wat chaotisch overkomen als ik alles in een collectie stop.


    Physics is awesome

    Juillet schreef:
    Ik heb mijn WHI-account terug uit het stof gehaald: straightfromvenus


    Je hebt er een volger bij! Net twee mooie dames gezien en meteen toegevoegd aan mijn collectie Ginger hair.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Merk je verschil tussen WHI en Pinterest? Wat leuk dat je ook een soort "moodboards" maakt voor je verhalen. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het wat chaotisch overkomen als ik alles in een collectie stop.


    Pinterest ziet er qua layout inderdaad chaotischer uit dan WHI. Op Pinterest vind je ook veel tutorials, DIY, recepten, etc. terwijl het op WHI volgens mij meer om foto's gaat? Pinterest is bijv. ook om sites op te bewaren en ik heb er een heel bord met handige schrijfwebsites, dus daarom gebruik ik het graag, maar WHI ziet er mooier uit als je gewoon een verzameling foto's wilt hebben. (:

    Mijn account is trouwens joriien.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Cress schreef:
    (...)

    Pinterest ziet er qua layout inderdaad chaotischer uit dan WHI. Op Pinterest vind je ook veel tutorials, DIY, recepten, etc. terwijl het op WHI volgens mij meer om foto's gaat? Pinterest is bijv. ook om sites op te bewaren en ik heb er een heel bord met handige schrijfwebsites, dus daarom gebruik ik het graag, maar WHI ziet er mooier uit als je gewoon een verzameling foto's wilt hebben. (:

    Mijn account is trouwens joriien.


    Ja, volgens mij gaat het op WHI echt om foto's. Hoewel ik ook regelmatig gifs tegen kom. Handige schrijfwebsites? Tell me more!

    Je collectie Victorian vind ik mooi.


    Physics is awesome

    Ja, ik weet het, ik schop het topic omhoog. Maar aangezien ik bijna 100 volgers heb (98, jullie wel mee geteld), vond ik dat het wel mocht. Ik bedoel dat zijn veel mensen en toen ik ongeveer een maand geleden weer verder ging met WHI had ik dat dus echt niet verwacht.

    Op mijn eerste collectie (Ginger Hair) heb ik dan ook 50 volgers en daaruit blijkt hopelijk dat die mensen net zo veel van roodharige mensen houden als ik.

    Hebben jullie nog leuk WHI nieuws?


    Physics is awesome

    Oeh gefeliciteerd! ^^ Ik gebruik het nog alleen voor faceclaims, maar ik vind het wel heel komisch om te zien dat bijvoorbeeld mijn collectie van Jeff Goldblum (ook een FC) toch door 17 mensen wordt gevolgd, terwijl ik dat helemaal niet had verwacht. :')


    Caution first, always.

    Ik heb je gevolgd! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Goldblum schreef:
    Oeh gefeliciteerd! ^^ Ik gebruik het nog alleen voor faceclaims, maar ik vind het wel heel komisch om te zien dat bijvoorbeeld mijn collectie van Jeff Goldblum (ook een FC) toch door 17 mensen wordt gevolgd, terwijl ik dat helemaal niet had verwacht. :')


    Dankjewel! Inmiddels zijn het al meer dan 100, ik ben echt wel trots. Hoe heet je dan op WHI of had ik je al? Dat is inderdaad komisch, er zijn blijkbaar meer mensen die Jeff Goldblum voor een fc willen gebruiken of het leuk vinden dat jij alvast alle plaatjes bij elkaar hebt gezocht.


    Physics is awesome

    Ramselaar schreef:
    Ik heb je gevolgd! :)


    Als ik je naam mag weten op WHI dan kan ik je terug volgen. Volgens mij is je naam namelijk anders dan hier op Q. Tenminste, ik heeb geen bericht gehad dat iemand met de naam Ramselaar mij volgt.


    Physics is awesome

    Waauww, dit is lang geleden!! Ik heb dit ook! Ik ga zo mijn laptop opstarten en eens kijken! Ik moest er laatst ook aan denken en nu zie ik dit topic, vet leuk!!

    Mijn vriendinnen hadden er nog nooit van gehoord haha. Blij dat er toch mensen zijn die ook deze site leuk vinden!!

    Ik zal straks eventjes mijn gebruikersnaam hier posten!

    Puellae schreef:
    Waauww, dit is lang geleden!! Ik heb dit ook! Ik ga zo mijn laptop opstarten en eens kijken! Ik moest er laatst ook aan denken en nu zie ik dit topic, vet leuk!!

    Mijn vriendinnen hadden er nog nooit van gehoord haha. Blij dat er toch mensen zijn die ook deze site leuk vinden!!

    Ik zal straks eventjes mijn gebruikersnaam hier posten!


    Yeah, nog iemand van Q op WHI.

    Volgens mij zitten Q'ers op zoveel sites dat je altijd wel iemand kan vinden die ook op een bepaalde site zit.

    Wees gewaarschuwd: Daar hou ik je aan. :)


    Physics is awesome

    You_make_my_day it is!
    Ik zie wel echt nog plaatjes die ik leuk vond op mijn 14de haha. Ik ga straks even alles filteren en ordenen ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:38 ]

    Puellae schreef:
    You_make_my_day it is!
    Ik zie wel echt nog plaatjes die ik leuk vond op mijn 14de haha. Ik ga straks even alles filteren en ordenen ^^


    Je hebt er een volger bij!


    Physics is awesome

    Jij bij een paar borden ook !!

    Puellae schreef:
    Jij bij een paar borden ook !!


    Bij een paar borden?


    Physics is awesome