• Ja, via iemand anders kwam ik weer eens op weheartit terecht en blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt. Niet dat ik er iets mee heb gedaan in die tijd. Maar nu ben ik daar volop bezig, want ze hebben zulke mooie en leuke foto's van roodharigen. Ik heb een soort fascinatie voor roodharige mensen dus heb ik nu een collectie met foto's van mensen met rood haar. Ook een collectie met leuke quotes en een voor een verhaal dat ik wil schrijven. In die laatste staan wel echt allemaal verschillende foto's waarvan ik denk, dit zou ik misschien kunnen gebruiken voor mijn verhaal (ik ga de foto's niet gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld een personage een knot of vlecht in het haar wil laten maken dan weet ik hoe het kan worden en dan kan ik het beter beschrijven).

    Dus wie zit er nog meer op Weheartit en mag ik volgen? (Assassin volg ik volgens mij al)

    Winhood - Dat ben ik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:56 ]


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    OC's zijn Originele Characters, toch? Op je andere account volg ik je nu ook want ik zag wel leuke foto's er tussen staan.

    Ja precies. ^^


    Caution first, always.

    Ik houd van die site, want ik houd echt veel van fotografie en daar staan echt een boel mooie foto's op en het is handig. Ik gebruik het dus heel vaak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Swampert schreef:
    (...)
    I see, ik heb het toegestaan.


    Yeah! (yeah)


    Physics is awesome

    Ilya schreef:
    (...)
    Ja precies. ^^


    Ik pik nog wel eens iets op, hier en daar. Gebruik je die voor RPG's of voor verhalen of voor allebei?


    Physics is awesome

    Sableye schreef:
    Ik houd van die site, want ik houd echt veel van fotografie en daar staan echt een boel mooie foto's op en het is handig. Ik gebruik het dus heel vaak.


    Mag ik weten hoe je daar heet? Ja, van die kwaliteit van sommige foto's sta ik echt verstelt.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Mag ik weten hoe je daar heet? Ja, van die kwaliteit van sommige foto's sta ik echt verstelt.

    Coldless.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Coldless.


    Ik moest gelijk aan warmte denken door je username.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ik moest gelijk aan warmte denken door je username.

    Ja, want ik ben zo warm vanbinnen. :W Hoezo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ja, want ik ben zo warm vanbinnen. :W Hoezo?


    Nou, coldless vat ik op als: You less cold. Dus dan ben je eigenlijk warm, toch? Volgens mijn brein al half in slaap, sorry.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ik pik nog wel eens iets op, hier en daar. Gebruik je die voor RPG's of voor verhalen of voor allebei?

    Ik schrijf altijd verhalen met een vriendin van mij (een soort van ORPGs), dus we hebben heel wat karakters haha. ;D


    Caution first, always.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Nou, coldless vat ik op als: You less cold. Dus dan ben je eigenlijk warm, toch? Volgens mijn brein al half in slaap, sorry.

    Maar het heeft eigenlijk een soort betekenis voor mij, dus je moet het niet letterlijk opvatten wat het betekend. I'd rather not explain it.
    koude      cold, coldness, chill
    koelheid      coldness, coolness, chill, frost, phlegm
    koudheid      frigidity, coldness
    onverschilligheid      indifference, apathy, unconcern, insouciance, disinterest, coldness

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 0:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ilya schreef:
    (...)
    Ik schrijf altijd verhalen met een vriendin van mij (een soort van ORPGs), dus we hebben heel wat karakters haha. ;D


    Wat leuk dat je dat doet met een vriendin.

    Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe ver werk je die karakters dan uit?

    Volg je Assassin dan ook op weheartit voor faceclaims voor je karakters?


    Physics is awesome

    Sableye schreef:
    (...)
    Maar het heeft eigenlijk een soort betekenis voor mij, dus je moet het niet letterlijk opvatten wat het betekend. I'd rather not explain it.
    koude      cold, coldness, chill
    koelheid      coldness, coolness, chill, frost, phlegm
    koudheid      frigidity, coldness
    onverschilligheid      indifference, apathy, unconcern, insouciance, disinterest, coldness


    O, dat kan natuurlijk ook. Dat is je goed recht om het niet uit te leggen.

    Ah, weer wat nieuwe woorden bij geleerd in het Engels.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat leuk dat je dat doet met een vriendin.

    Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe ver werk je die karakters dan uit?

    Volg je Assassin dan ook op weheartit voor faceclaims voor je karakters?

    We maken eigenlijk nooit lijstjes zoals je die vindt bij RPG's. We zijn ongeveer 24/7 bezig met scenario's bedenken en aan het bedenken hoe onze OC's dan zouden handelen etc. We hebben er inmiddels heel veel, dus het is dan ook heel makkelijk om dat te connecten aan andere characters. :') De meeste personages zijn wel echt heel diep uitgewerkt, die zou ik ook niet normaal kunnen beschrijven eigenlijk, we weten gewoon precies hoe ze zijn, ook de personages van de ander. ^^


    Caution first, always.

    Ilya schreef:
    (...)
    We maken eigenlijk nooit lijstjes zoals je die vindt bij RPG's. We zijn ongeveer 24/7 bezig met scenario's bedenken en aan het bedenken hoe onze OC's dan zouden handelen etc. We hebben er inmiddels heel veel, dus het is dan ook heel makkelijk om dat te connecten aan andere characters. :') De meeste personages zijn wel echt heel diep uitgewerkt, die zou ik ook niet normaal kunnen beschrijven eigenlijk, we weten gewoon precies hoe ze zijn, ook de personages van de ander. ^^


    Dat is wel mooi, dat je jouw OC's en die van je vriendin zo goed kent. Ik heb er bewondering voor.


    Physics is awesome