• Ja, via iemand anders kwam ik weer eens op weheartit terecht en blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt. Niet dat ik er iets mee heb gedaan in die tijd. Maar nu ben ik daar volop bezig, want ze hebben zulke mooie en leuke foto's van roodharigen. Ik heb een soort fascinatie voor roodharige mensen dus heb ik nu een collectie met foto's van mensen met rood haar. Ook een collectie met leuke quotes en een voor een verhaal dat ik wil schrijven. In die laatste staan wel echt allemaal verschillende foto's waarvan ik denk, dit zou ik misschien kunnen gebruiken voor mijn verhaal (ik ga de foto's niet gebruiken, maar als ik bijvoorbeeld een personage een knot of vlecht in het haar wil laten maken dan weet ik hoe het kan worden en dan kan ik het beter beschrijven).

    Dus wie zit er nog meer op Weheartit en mag ik volgen? (Assassin volg ik volgens mij al)

    Winhood - Dat ben ik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:56 ]


    Physics is awesome

    Ik ben nog steeds heel erg actief op WHI, haha :') Vooral om fotootjes te bewaren zodat ik ze later terugvind :p Inapprochable it is c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saorsa schreef:
    Ik vind het vooral super leuk om inspiratie-albums voor mijn verhalen te maken. :'D Dit is mijn account^^


    Jij was het via wie ik op weheartit weer kwam, inderdaad vanwege een isnpiratie-album voor een van je verhalen. Ik ben je meteen gaan volgen.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Iemand anders die mij volgde heeft dus bijna precies dezelfde afbeelding, super toevallig. 8D


    Volgens mij is het een standaard foto. Waarschijnlijk ga ik hem nog veranderen.


    Physics is awesome

    Swampert schreef:
    Ik heb ook een account maar weet even niet uit mijn hoofd hoe die heet.


    Als het weer weet, dan mag je het altijd laten weten.


    Physics is awesome

    Nishinoya schreef:
    Ik ben nog steeds heel erg actief op WHI, haha :') Vooral om fotootjes te bewaren zodat ik ze later terugvind :p Inapprochable it is c:


    Daar is het ideaal voor. Aangezien de enorme omvang is het lastig om een foto terug te vinden.


    Physics is awesome

    Ik was WHI eigenlijk helemaal vergeten, maar ik gebruikte het vroeger wel heel vaak. Ik heb even een nieuw account gemaakt, omdat mijn vorige echt cringeworthy was. :') Ik heet Townsendt. (:


    Caution first, always.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Jij was het via wie ik op weheartit weer kwam, inderdaad vanwege een inspiratie-album voor een van je verhalen. Ik ben je meteen gaan volgen.


    Oh dat wist ik niet, wat leuk! Ik heb je terug gevolgd^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb WeHeartIt nooit gesnapt, maar ik ben wel een soort van een klein beetje actief op Pinterest


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ilya schreef:
    Ik was WHI eigenlijk helemaal vergeten, maar ik gebruikte het vroeger wel heel vaak. Ik heb even een nieuw account gemaakt, omdat mijn vorige echt cringeworthy was. :') Ik heet Townsendt. (:


    Je beseft toch wel dat ik nu heel graag je oude account wil zien? Ik heb je gevolgd.

    Ik ben Winhood daar trouwens.


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    Ik heb WeHeartIt nooit gesnapt, maar ik ben wel een soort van een klein beetje actief op Pinterest


    Het is een mooi concept voor foto's vinden en opslaan. Daarnaast ook handig voor inspiratie-albums voor verhalen of moodbaords voor verhalen. En voor mensen die van roodharigen houden, net zoals ik. ;)


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Je beseft toch wel dat ik nu heel graag je oude account wil zien? Ik heb je gevolgd.

    Ik ben Winhood daar trouwens.

    Hahaha, ik had echt meer dan 1000 fangirl-erige Sherlock en Doctor Who posts. Ik heb het grootste gedeelte nu wel weggehaald, maar toen werd ik moe van het klikken en eigenlijk is een nieuw account ideaal voor het verzamelen van foto's voor mijn OC's. c; Maar mijn andere account heet Nolanverse. :")


    Caution first, always.

    Oh wait, het is _Morgue.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Oh wait, het is _Morgue.


    Ik heb gevraagd of ik je mag volgen


    Physics is awesome

    Ilya schreef:
    (...)
    Hahaha, ik had echt meer dan 1000 fangirl-erige Sherlock en Doctor Who posts. Ik heb het grootste gedeelte nu wel weggehaald, maar toen werd ik moe van het klikken en eigenlijk is een nieuw account ideaal voor het verzamelen van foto's voor mijn OC's. c; Maar mijn andere account heet Nolanverse. :")


    OC's zijn Originele Characters, toch? Op je andere account volg ik je nu ook want ik zag wel leuke foto's er tussen staan.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)
    Ik heb gevraagd of ik je mag volgen

    I see, ik heb het toegestaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.