• Ik heb een tijd zonder inspiratie gezeten, maar sinds kort heb ik eindelijk weer inspiratie voor een nieuw verhaal:
    Into the Void.
    Het is een AU fantasy verhaal en nu zoek ik een cover.

    Titel; Into the Void
    Auteur; Melissa
    Genre; Fantasy, AU
    Beschrijving;

    De zeventienjarige Amethyste woont al haar leven in Pradžia - denk ze, want het meisje kan zich niets meer herinneren van voor haar zeventiende verjaardag. Ze heeft hier lang geleden genoegen mee genomen, maar als ze op een dag per ongeluk in de schoot van een oude magiër en zijn kleinzoon loopt vertelt die haar dat er een mogelijkheid is haar herinneringen terug te krijgen. Als ze de vier Heilige Stenen weet te bemachtigen, belooft de magiër, zal hij haar herinneringen aan haar terug geven...

    Ideeën; Amethyste wil ik sowieso op de cover - een meisje met bruin haar. De oogkleur maakt in principe niet uit, zo lang het model er maar niet te oud uit ziet. Makkelijk is misschien om een model "uitgezoomd" op de cover te zetten, zoals bij cover inspiratie onder de eerste link. Ook kan je de vier stenen erop zetten (rood, geel groen en blauw). Er zit magie in het verhaal, dus misschien zo'n coole cirkel en fractal art zou leuk zijn ^^
    Afbeeldingen; Rode steen - blauwe steen (de rest kan denk ik gedaan worden door Hue/Saturation?)
    Cover inspiratie; Eén - twee - drie

    De maker van de mooiste cover krijgt van mij een spot naar keuze

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 17:53 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Valkyries schreef:

    Eigenlijk moet ik me met totaal andere dingen bezig houden, maar ik had inspiratie en ik ben nog best tevreden met het resultaat! Ik ben wel zo vrij geweest om de steen te veranderen, die ik dus beter vond passen in de cover. Aangezien DreamerN toch al echt een topcover heeft gemaakt, vond ik het geen kwaad kunnen ^_^



    En dan nog een eventuele banner:


    Gorgeouuusss!

    Valkyries schreef:
    Eigenlijk moet ik me met totaal andere dingen bezig houden, maar ik had inspiratie en ik ben nog best tevreden met het resultaat! Ik ben wel zo vrij geweest om de steen te veranderen, die ik dus beter vond passen in de cover. Aangezien DreamerN toch al echt een topcover heeft gemaakt, vond ik het geen kwaad kunnen ^_^



    En dan nog een eventuele banner:


    AHHHH DIT IS TE MOOI HOE MOET IK NU OOIT KIEZEN.

    Ik ga sowieso je banner gebruiken ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry



    -als je hem mooi vind, probeer ik (voor het eerst) in banner te maken


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Sorry voor mijn late reactie, maar ik ga de cover van DreamerN gebruiken. Geef maar door of je een spot wil of 6 credits ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry