• The Dance Magic
    Steps, The Twist, The Show And The Audience ... It's Perfect ...
    Het is altijd al een strijd geweest tussen de twee ballet scholen in Parijs, die allebei goed bekend staan onder de mensen. Daarom zijn The Next Step en World Dance aartsrivalen tot de dood, of tot 1 zich eindelijk overgeeft en stopt, maar dat doen ze allebei nog lang niet. Zelfs de leerlingen van de scholen snauwen ook maar bij de namen van elkaar. Daarom hebben de directrices van de scholen een oplossing, elk jaar komt er een strijd tussen de twee scholen om de tittel van Amerika's beste balletschool. Dit jaar zijn er meerdere dans onderdelen, en ook nieuwe leerlingen. Zou dit hen ook aanstaan?

    Let op: Het speelt zich om het jaar af op de andere school, dit jaar gaan we naar The Next Step...



    Scholen
    Je Danse Si Je Commençais à Big Ben

    The Next Step
    Genève, dat is waar de school sinds alweer 53 jaar staat. Dicht bij de Rhône, waar ze mooi uitzicht op hebben. De school is best groot en heeft alleen nog maar $200. Het is vooral omdat de school zich hoog wil inzetten, voor de auditie moet je het durven te verpesten. The Next Step heeft een Engelse naam, aangezien de directrice uit Engeland komt en praat met een Engels accent. De leraren zijn er ook niet altijd een pretje, sommige zijn net zo streng als bij de audities.

    Uniformen
    Meiden:



    Jongens:



    **Wit Shirt/Hemd
    **ZwartJasje/Stropdas/Strikje
    **Zwartebroek
    **Wit/Zwarte Rok
    **Haar Vast


    World Dance
    World Dance staat heel dicht bij Musée du Louvre, World Dance is een vrije school in kleding en zo. Waarom mensen voor World Dance kiezen? Heel simpel, World Dance heeft minder strenge leraren, maar wordt daardoor ook als minder goed gezien. Je hoeft hierbij geen geld te betalen, je moet alleen als je toegelaten bent $150 betalen.

    Kleding Voorschriften:
    **Haar Vast
    **Niet Te Open Kledij
    **Sieraden Uit Tijdens Ballet


    Rollen
    Love For Ballet Love Is One For All
    Naam- FaceClaim - School - Speler

    Gereserveerd - onbekend - The Next Step -HTTPLAURA
    Gereserveerd - Elizabeth Wheeland - World Dance - AliceWonderland
    Gereserveerd - Sabrina Carpenter - World Dance - JoSnape


    Gereserveerd - chase finlay - World Dance - GusWaters
    Lessen

    Standaard
    Talen*
    Wiskunde
    Geschiedenis
    Maatschappelijke vorming****
    Godsdienst


    Extra
    Sport**
    Kunst***
    Muziek*****

    * Hier mag je zelf kiezen welke taal je doet uit deze talen: Frans, Spaans en Engels.

    **Sport is ook erg belangrijk, na ballet is er voor de jongens ook een voetbal team en een hockey team, de meiden gaan druk bezig met ballet en krijgen extra training.

    ***Van kunst zijn er verschillende stijlen, zoals tekenen, beeldhouwen of verven op het doek. Ook houtbewerking valt onder kunst.

    **** Zo is "Maatschappelijke vorming" (MaVo) een samenvoeging van onderwerpen uit aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer, economie; daarbij worden ook nog taalbeheersing en rekentechnieken ingeoefend.

    *****Muziek is er ook in verschillende stijlen, we beginnen met zangles of instrument. Voor instrument heb je dan klassiek koor&instrument bijles. Voor zangles heb je stem training of nummers inoefenen.

    Ballet
    Voor Ballet kun je ook kiezen:
    Team Ballet: Hiermee doe je ballet samen in een groep, dit oefen je meestal met veel personen in 1 groep.

    Gemend Ballet: Dit is ballet die je samen of alleen mag doen, verschillende stijlen worden samen gevoegd met ballet, zoals hip hop.

    1 Persoon Ballet: Hier doen personen audities voor, de beste van de inschrijvingen doet de 1 op 1.


    Kamer Indeling
    Coming Soon!


    Lijstje

    Naam//Tweedenaam//Bijnaam//Achternaam
    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrenbeeld
    School//Welk Ballet
    Vakken//Lessen//Extra Lessen
    Uiterlijk//Beschrijving
    Innerlijk//Eigenschappen
    Geschiedenis//Verleden
    Extra


    Regels

    x 100 woorden per post
    x Geen perfecte personage's
    x Topics worden door mij of AliceWonderland gemaakt
    x 16+ melden boven aan de post
    x Vragen Mogen

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 10:32 ]


    ~

    Ik ga denk ik toch een rol maken het klinkt heel leuk

    En meisje alsjeblieft :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    Ik ga denk ik toch een rol maken het klinkt heel leuk

    En meisje alsjeblieft :)


    Welke school???


    ~

    Feniks schreef:
    Ik ga denk ik toch een rol maken het klinkt heel leuk

    En meisje alsjeblieft :)


    welke school???


    We are all mad here...

    Uhh The next step denk ik
    Maar dat maakt me niet veel uit waar jullie denken dat minder inschrijvingen voor komen doe maar :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Het lijkt me heel leuk, maar ballet is niet echt mijn ding... Sorry! :(

    Super leuk, mag ik een meisje?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Super leuk, mag ik een meisje?


    Goed, welke school?


    ~

    World Dance graag xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oh leuk mag ik een jongen? Bij welke school ben ik echt hard aan het twijfelen eigenlijk. Doe anders maar world dance, maar dan gaat mijn personage wel stiekem jaloers zijn op de uniformen van the next step (:
    (en kunst als extra vak)
    Ik ga wel een oude rol van me nemen en die wat aanpassen, dus als faceclaim waarschijnlijk chase finlay maar anders laat ik het nog wel weten

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 20:45 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Aangezien World Dance niet wordt gekozen doe dan maar een meisje bij World Dance XD

    Edit: hoe oud moeten de personages zijn?


    Anders faceclaim ik Maddie Ziegler namelijk die 13 jaar oud is en maximaal voor 15 jaar oud door kan gaan

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 10:31 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nice idee! Mag ik een jongen uit The Next Step? Met als FC Jackson Fisch?


    She was always looking for more..