• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Caitlin

    'Is dat ver?' Ik ben toch wel bang, ik leg mijn handen op mijn toch-wel-brede buik en kijk haar aan. 'En moet ik weten waar die is?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Chris James

    Ik kijk Charlie dank baar aan. Al heb ik zelf geen idee waar de lagune is. 'Ik denk eigenlijk niet dat het ver is...' Ik kijk naar Charlie, we volgen je wel gewoon...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Ik schudde mijn hoofd. 'Het is vrij dichtbij, en je hoeft het niet speciaal te weten, als er wat gebeurd hoef je alleen te roepen.'
    Ik stond op. 'Tot ziens, ik ga het boek maar terug halen dan.'


    obsessive rage

    Florence Red

    'Ik kom al.' Ik verander me in een wolf en wacht tot Charlie ergens heen loopt. Tot op mijn grote verbazing houd Chris haar tegen. 'Doe wel voorzichtig... Alsjeblieft, de Lagune klinkt best wel eng...'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 16:19 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Ik glimlachte en gaf Chris een snelle knuffel. 'Het gevaarlijkste daar zijn zeemeerminnen, maar voor de rest niks. Toch bedankt, fijn dat je... Op me let.'
    Dan begin ik te lopen.


    obsessive rage

    Ik meld me even af ~ dingetjes doen


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ariel
    "En nu?" Stotter ik


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin

    'Blijven wij hier zitten...' Ik zucht. 'Ik heb nu al buikpijn...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Okey mensen er komt nu een tamelijk lang bericht aan wat ik tegen mezelf speel dus niet op Charlie of Pan reageren voordat ik dat gepost heb cx)


    obsessive rage

    Ariel
    "Ik moet mijn boek terug hebben, kan hij erin schrijven zonder mij?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin

    'Ik heb geen eens een idee waarom je dat boek wil... Het gene wat ik wel weet... Is dat ik geen idee heb wat ik wel weet...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Na een tijdje lopen was ik eindelijk bij de lagune aangekomen, het vroege zonlicht werd weerkaatst in het water. Ik zuchtte.
    'Peter Pan,' zei ik zachtjes.
    Er kwam echter niemand, ik besloot te gaan zitten aan de waterkant, als hij niet wilde komen had het geen zin. Want ik wist zeker dat hij het gehoord had.
    Plots pakte iets mijn enkel beet, een hand. Deze begon te trekken, en te trekken, ik slaakte een kreet van schrik en begon paniekerig met mijn voeten te schoppen in de lucht.
    De hand was sterk, ik besloot nu nog één keer te roepen, maar er kwam niet veel uit. 'Help!' riep ik daarom maar, gezien dat het enige was wat lukte.
    Alsof hij er al die tijd al had gestaan, kwam er een stel armen dat me van de kant weg trok, groene mouwen, leren armbanden, Peter...
    'Ik had gehoopt dat je ondertussen wel wist dat zeemeerminnen altijd op deze momenten kwamen.' zei de bekende stem. Hij hielp me overeind. 'Als je voor het boek komt, sorry, niet bij me. Als je voor mij komt, hier ben ik.'
    Ik keek hem even aan en zuchtte toen. 'Je hebt het wel bij je.' stelde ik vast. Peter grijnsde.
    'Jep. Eigenlijk wel ja. Je mag hem weer hebben, ik heb er niks aan nu. Toch leuk om te weten wat er allemaal is geschreven.'
    Hij duwde het boek in mijn handen. 'Maar jij mag dan weer niet gaan.'
    Ik zuchtte, het zou ook weer eens niet. 'En wat moet ik doen om wel te mogen gaan dan, hoogheid?' verzuchtte ik sarcastisch, dit keer besloot ik gewoon met zijn idiote spel mee te doen.
    'Vanavond terug komen.' antwoordde hij rustig. 'Dan krijg je verdere instructies.'
    Hij gaf me een duwtje in mijn rug, ik wenkte Florence zo onopvallend mogelijk als teken dat we terug konden en begon toen te lopen.


    obsessive rage

    Ariel
    Ik grinnik even, "Ik houd gewoon van schrijven. Ik hoop dat Charlie snel terugkomt..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin

    Ik grinnik, 'En ik hoop met jou boek.'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 17:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Ik kwam aan en duwde het boek in Ariëls handen. 'Hier.' zei ik.


    obsessive rage