• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    'Hij zal mij in elk geval wel ontlopen. Hij haat me nadat ik zijn hart heb gebroken. Maar ik weet wel een paar plaatsen waar hij zou kunnen zijn,' gaf Charlotte toe. 'Wat wil je van hem weten dan?' ik kijk met een serieus gezicht Charlotte aan. "Ik zoek iemand en hij weet waarschijnlijk wie diegene is." dat is het enige wat ik zeg en kijk dan naar Florence. 'Hallo, wolf hier. Ik hoor desnoods elke stap die Chris nu zet en ook de geluiden om hem heen. En ik ruik zijn geur.' Ik loop naar Florence toe. "Waar wachten we op? Kan je me naar hem toe brengen?" vraag ik aan haar. 'Chris! Kom alsjeblieft tevoorschijn, dan maken we het goed!' roept Charlotte, maar er komt niemand tevoorschijn...


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlie

    'Zoeken jullie de idioot?' vroeg een stem plots, het was een meisje, een phoeka. Ik trok een wenkbrauw op. 'Ik kan helpen zoeken. De naam is Merel. Dat heeft hij nog van me tegoed, sinds ik mijn magie terug heb.'
    Ik glimlachte. 'Dankje. Ik ben Charlie.' zei ik. 'We zoeken Chris.'
    Ze knikte en vervolgens waren de hoorns veranderd in kattenoren. 'Hij is daar ergens!' riep ze, trok me mee, ik struikelde, en landde toen voor... Chris.


    obsessive rage

    Florence Red



    'Ik denk dat ze dat wel denken, maar ik kan ook zelf naar Chris en zeggen dat jullie hem zoeken.' Ik ga met mijn benen over elkaar zitten en bekijk mijn nagels. Ineens hoor ik Chris weer... Florence, ik zie je bij zonsondergang... Ik knik, 'ik ben daar ook.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Chris

    Ik zie ineens Charlie: 'Hey.' Ik spring over haar heen en glimlach. 'Doei.' Ik spring weer in een boom en spring super snel van tak naar tak. Ze zou me nooit vinden.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Florence Red



    Ik glimlach, wanneer Charlie weg is. Charlie is er wel... Kan je me helpen? Ik knik. 'Natuurlijk, ik kan je ruiken, en ik kan je eindbestemming ruiken.' Ik verander me in een wolf en ren dan weg. Een paar zij weggetjes in en kom dan uit op de plek waar Charlie ook ligt. 'Hey.'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:12 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Ik sloot mijn ogen en zag Chris' gezicht toen duidelijk in gedachten, nog steeds als in een trans stond ik op, toen de grond plots wat smaller leek, als een tak. Ik opende mijn ogen en kon toen nog net Chris' arm grijpen, ik was geteleporteerd! 'Stop! Ik loog niet! Ik wil nog steeds vrienden zijn, oké?!'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik sta snel op, straks heeft Peter het gehoord, dan komt hij hierheen en ziet hij het boek! Stel je voor dat hij het in handen krijgt! Nee dat mag niet. Ik pak het boek op en loop verder. Er glijden nog een paar tranen over mijn gezicht tot ik opeens een jongen door de bomen zie klimmen, ik droog snel mijn tranen,
    "Waar ga je zo snel naar toe? Aan het vluchten?"

    (Talking to Chris)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:13 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Chris

    'Je snapt er niks van, je gaat me nog is verraden ook...' Ik keek haar chagrijnig aan en zag dan Florence. 'Florence... help me!' Ik keek Charlie aan. 'Ik geloof je niet...' Daarna draai ik mijn gezicht om naar het meisje, 'ik vertel het als je zorgt dat zei me los laat!'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:20 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Captain Killian Jones Hook

    Ik zucht diep wanneer die Chris er weer vandoor rent. "Bloody Hell, waarom kan ik die jongen niks vragen." ik ren onder de bomen door achter die Chris aan en zie dat hij uiteindelijk stil blijft staan, omdat er een meisje voor hem staat. Ik trek mijn pistool en schiet op hem. "Zo, die rent een tijdje niet meer voor me weg." Ik loop naar Chris toe en trek hem overeind. "We moeten praten."


    Do I look like Mother Teresa?

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...



    Ik loop achter Hook aan, en zie dan Chris. Wanneer Hook hem pakt loop ik op hem af, ik kijk Chris in zijn ogen en kijk dan naar het bos om me heen. 'Je wou schuilen in mijn gevangenis... Is het niet?'


    ~

    -

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:25 ]


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik zie dat de jongen veel meisjes achter zich aan heeft, onder andere Charlie... Raar, was het niet Chris.
    Ik zie dat een man, volgens mij Hook maar dat vraag ik zometeen wel, op Chris schiet. Ik sla mijn handen voor mijn mond, nee wat gruwelijk!
    Zoiets ben ik niet gewend. Hook loopt naar Chris toe. Dit is voor mij het moment dat ik eigenlijk wil ingrijpen maar Hook trekt de jongen overeind.
    "Schoft..." zeg ik net zo hard dat Hook het net kon horen, zo beschreef ik hem nooit in mijn boeken, wel als piraat maar niet zo.
    Langzaam loop ik naar Hook toe, ja, zeker weten, het is Hook. Op een kleine afstand blijf ik nog kijken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:28 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Chris James

    'Ik ben geen verrader. En geen leugenaar. Wie zegt er dat ik je ook werkelijk naar hem ga toe brengen? Dat hoorde niet bij de deal.' zei ze toen wat kalmer. 'Je kan me niet geloven, best. Maar daardoor ben ik mijn hele leven alleen geweest. Ik wil gewoon met je praten, als je dan besluit dat je me haat, oké. Maar alsjeblieft, praat tegen me...' Ik zucht. 'Welke deal nou weer?' Ik voel iets... Er word op me geschoten... Daarna word ik door Hook gepakt en gaat Babette voor me staan, 'je wou schuilen in mijn gevangenis... is het niet?' Ik zucht en knik. 'Hoe weet je dat?'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:26 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Oke, ik snap het niet. Charlie praat tegen me en heeft me vast, alleen word ik dan door Hook gepakt... Oke, help even want anders negeer ik Charlie denk ik een beetje...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 14:25 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    'Hook! Dat was nergens voor nodig!' roep ik boos en kijk hem woedend aan. 'Lostboy of niet, het blijft een kind!'


    obsessive rage