• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin
    "Nee niet gezien..." Ik draai mijn hoofd schuin en staar haar aan, 'heb ik iets fout gezegd? Of... gedaan?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Captain Killian Jones Hook

    Ik hoor de naam Charlie vallen tussen het gesprek van Leslie en Caitlin. "Waarschijnlijk aan het zoenen met Pan?" zeg ik geïrriteerd. Maar ik loop snel weer weg, want ik neem aan dat die opmerking niet goed geplaatst was. Uit mijn binnenzak haal ik de map van Neverland en probeer uit te vogelen hoe ik terug naar het schip kan,


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlie

    Als ik mijn naam hoor tussen een paar struiken, duw ik de takken opzij en stap naar voren. 'Ik ben hier,' zei ik rustig. Ik keek even naar Killian, ik besloot hem in gedachten wat te zenden.
    'Ik ben niet met hem aan het zoenen, idioot.' zond ik, ik hoopte dat het was aangekomen.
    'Wat is er?' vroeg ik aan Caitlin.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 13:40 ]


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik schrik weer op uit mijn gedachten, man ik ben snel in gedachten.
    'heb ik iets fout gezegd? Of... gedaan?' ik voel even de boosheid over me heen komen en heb zin om te schreeuwen.
    "Nee je hebt niets fout gedaan of gedaan..." zeg ik, maar extreem geïrriteerd en misschien een beetje sarcastisch.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin
    "Nee je hebt niets fout gedaan of gedaan..." zegt ze extreem geïrriteerd. 'Dat betekend anderen wel...' Op dat moment hoor ik Charlie. 'Wat is er?' Vraagt Charlie. Ik draai me om. 'Ik wou nog sorry zeggen van de laatste keer dat ik je een beetje... ja... afkraakte...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Het is al goed. Ik word snel boos, maar ik vergeef mensen ook snel. Het is alleen irritant als iemand geen motivatie lijkt te hebben geholpen te worden, maar iedereen heeft dat wel eens, dus het maakt niet uit.'
    Ik liep toen naar Hook toe. 'Wat de wolf je ook heeft verteld, ze heeft het verdraaid. En hè, heeft Chris haar nou in haar arm geschoten?'
    Ik trok een wenkbrauw op, waarom had ik dat niet bedacht?


    obsessive rage

    Alexandro Sanchez



    Ik was in paniek, degene waarvan je het meest houd verdwijnt als ze 17 weken zwanger is... En nu ben ik dus hier alleen in paniek, moet ik haar gaan zoeken op Neverland? Ik heb zelf geen idee... Ik loop naar buiten en roep op mijn allerhardst: PAN


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Captain Killian Jones Hook

    Charlotte komt mijn kant oplopen, nadat ze me met gedachtes had verteld dat ze niet met Pan aan het zoenen was. 'Wat de wolf je ook heeft verteld, ze heeft het verdraaid. En hè, heeft Chris haar nou in haar arm geschoten?' Ik kijk Charlotte aan. "Weet jij soms waar die Chris is?" vraag ik nieuwsgierig.


    Do I look like Mother Teresa?

    Dubbel post, oeps

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 13:55 ]


    obsessive rage

    Charlie

    'Hij zal mij in elk geval wel ontlopen. Hij haat me nadat ik zijn hart heb gebroken. Maar ik weet wel een paar plaatsen waar hij zou kunnen zijn,' gaf ik toe. 'Wat wil je van hem weten dan?'


    obsessive rage

    Florence Red



    "Weet jij soms waar die Chris is?" Ik kijk naar Hook. 'Hallo, wolf hier. Ik hoor desnoods elke stap die Chris nu zet en ook de geluiden om hem heen. En ik ruik zijn geur.' Ik sta op en probeer zo min mogelijk met mijn arm te doen. Ik loop af op een boom en sluit mijn ogen... Ik ruik zijn geur.... heel dichtbij.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 13:55 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Na Florences opmerking kan ik het niet laten om de jongen te roepen. 'Chris! Kom alsjeblieft tevoorschijn, dan maken we het goed!'


    obsessive rage

    Chris James

    Ik weet dat Florence me alleen kan vinden, zei ruikt me, daarom moet ik dus goed verdwijnen. Ik negeer Charlie haar roep totaal. Zuchtend gooi ik mijn muts in het meer en ren dan weer weg, een pad die overal naar toe kan leiden. En dan verdwijn ik... Zo maar ergens... Wie me wil vinden heeft een neus nodig die me nog kan volgen ook al ben ik ver weg, een gehoor die mijn ademhaling kan horen... Maar wie zegt dat Florence iedereen helpt?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 13:59 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Florence Red



    'Charlie, hij is boos op je. Hij weet dat je liegt. Dat hoor ik aan zijn gezucht en zijn adem.' Ik glimlach en loop weer naar de boom en ga zitten. 'Ik wacht wel tot jullie terug komen.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Why do I have this pain is not always that it will get used a lot easier.
    Be Caitlin
    Ik rol met mijn ogen, 'jongens... Ze staat wel bij jullie in het krijt. Wanneer ze jullie manipuleert zijn jullie in de meerderheid en ze is ook nog is gewond. Zou ze zo dom zijn om jullie te manipuleren?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'