• Want Elfia Arcen 2016 komt eraan!


    Ik heb helaas nog geen mooie foto's, die komen er nog wel aan, want we moeten onze Facebook pagina natuurlijk af en toe ook updaten, maar ik ga deze week weer beginnen met de cosplay stress. Oftewel, mijn halve dagen zullen bestaan uit knutselen, naaien en weet ik veel wat, om voor Elfia Arcen in september mijn outfit af te krijgen.
    Ik heb vandaag hout geregeld en mijn vader gevraagd waar hij de boor, de schroeven en ander gereedschap had verstopt en ben bezig met een borstplaat. Ik heb ook al een laken klaarliggen, om een eerste versie van het stoffen deel van het kostuum te maken, want het moet grotendeels van leer worden en leer is duur, dus ik weiger het te verpesten met mijn crapy naai skills en hoewel het patroon minder ingewikkeld is dan de broek van Amber uit Sucker Punch, is het een vrij lastig patroon (ik maak mijn patronen overigens zelf, voor de geïnteresseerden). Eerst een oefen versie deze week maken ^^

    Ik ga dus na Sucker Punch met Arcen vorig jaar en Warrior Winx in Haarzuilens dit jaar, weer met de Charmix groep. FeorgeWeasley doet ook gezellig mee, whoop. Zijn er nog meer mensen druk bezig met een cosplay? Of hebben jullie plannen? Of misschien hebben jullie zelfs al wel iets af? Share it! I am curious! Oh laten we een lijst bijhouden, want dat is cool ^^

    Cosplayers:
    Anna/GredWeasley

    Lisa/FeorgeWeasley
    Thor - Elfia Arcen Zondag
    Mega Mindy - Elfia Arcen Zaterdag
    Bucky - Elfia Arcen Zondag

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 15:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dat wil ik ook echt een keer doen! Cosplayen lijkt me zo gaaf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    Dat wil ik ook echt een keer doen! Cosplayen lijkt me zo gaaf.


    Ook al characters die je dan graag zou willen doen? c:

    OT:
    Het begint al ergens op te lijken :')


    Happy Birthday my Potter!

    Damnit, ik heb nog steeds geen keuze voor een cosplay gemaakt. x_x Hoewel ik niet naar Arcen ga.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 12:02 ]


    Your make-up is terrible

    Zou graag gaan, maar Arcen is te ver :c

    Volgend jaar weer dus!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Damnit, ik heb nog steeds geen keuze voor een cosplay gemaakt. x_x Hoewel ik niet naar Arcen ga.


    Twijfel je tussen dingen, of heb je nog niks bedacht? Als je twijfels hebt, kunnen we je misschien helpen kiezen (wbw)
    Is het dan voor Haarzuilens of iets anders? c:


    Trikru schreef:
    Zou graag gaan, maar Arcen is te ver :c

    Volgend jaar weer dus!


    Ah jammer! Arcen is zo mooi <3 Voor mij is het ook vrij ver, vorig jaar wel in een dag heen en weer gereden, maar dit jaar gaan we in een huisje het weekend en kan ik dus twee dagen ipv eentje ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ah jammer! Arcen is zo mooi <3 Voor mij is het ook vrij ver, vorig jaar wel in een dag heen en weer gereden, maar dit jaar gaan we in een huisje het weekend en kan ik dus twee dagen ipv eentje ^^

    Dat geloof ik best c:

    Als ik had gegaan had ik weer als Grounder gegaan denk ik ^^

    Rechts

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 12:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is voor Haarzuilens, haha. Normaal gaan we altijd als groepscosplay, maar we hebben gewoon nog niks verzonnen.


    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)
    Dat geloof ik best c:

    Als ik had gegaan had ik weer als Grounder gegaan denk ik ^^

    Rechts



    Oeh dat ziet er echt awesome uit! Ik ga voor zaterdag waarschijnlijk ook iets wat ik nog heb liggen uit de kast vissen, want ik heb echt geen tijd voor twee dingen, haha

    Assassin schreef:
    Het is voor Haarzuilens, haha. Normaal gaan we altijd als groepscosplay, maar we hebben gewoon nog niks verzonnen.


    Ach, gelukkig hebben jullie dan nog even c: Wel leuk dat jullie altijd als groep gaan. Tbh vind ik dat zelf toch ook wel het leukste ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben heel benieuwd naar je cosplay. Stiekem heb ik je vorige topic ook gevolgd en ik vond het resultaat echt heel tof ^^

    Zelf ga ik toevallig eind deze maand voor het eerst cosplayen. Geen zelfgemaakt kostuum helaas, want ik kan absoluut niet naaien :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Ik ben heel benieuwd naar je cosplay. Stiekem heb ik je vorige topic ook gevolgd en ik vond het resultaat echt heel tof ^^

    Zelf ga ik toevallig eind deze maand voor het eerst cosplayen. Geen zelfgemaakt kostuum helaas, want ik kan absoluut niet naaien :')


    Oeh als wat ga je?

    Ik kan enkel met de hand echt heel goed naaien, ik ben mijn naaimachine skills aan het oefenen op een test versie van oude lakens.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat leeeuk! Ik zou het zelf ook graag willen, maar ik kan het zelf niet maken en kopen is zo duur!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oeh als wat ga je?

    Ik kan enkel met de hand echt heel goed naaien, ik ben mijn naaimachine skills aan het oefenen op een test versie van oude lakens.


    Ik ga met m'n zusje als twee personages uit Hetalia (een anime) c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Voor mij is het haast het hele jaar lang cosplay stress hehe. Ik ben eigenlijk gewoon verslaafd aan conventies.
    Op het moment ben ik bezig met mijn 9e cosplay, denk ik. Ze moet af zijn voor Abunai (dat is over twee weken).

    Ik weet nog niet of ik naar Arcen ga eigenlijk. Het gaat waarschijnlijk afhangen van hoe veel geld ik overhou. cx
    Cosplay is denk ik wel een van mijn grootste passies. Het liefste maak ik het zelf, maar als het me te lastig wordt, of ik kan geen geschikte stof met het juiste patroon vinden, dan ga ik wel over op kopen. ^^ Mijn Kotori Minami Cheerleader cosplay heb ik bijvoorbeeld gekocht, terwijl ik mijn Morgiana cosplay zelf heb gemaakt. Ik heb inmiddels ook al meer dan 10 verschillende pruiken, haha.

    Ik laat het ook zeker even weten als ik besluit om naar Elfia te komen. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ach, gelukkig hebben jullie dan nog even c: Wel leuk dat jullie altijd als groep gaan. Tbh vind ik dat zelf toch ook wel het leukste ^^


    Jaa, dat is ook heel erg leuk! We hebben nog wel even, maar het kost wel tijd om zo'n vijf kostuums zelf te maken, haha. Het is ook lastig om op een goede optie te komen die niet al te moeilijk is. Mijn moeder kan veel, maar ook niet alles.

    Alle ideeën van anderen zijn altijd welkom, tho. 8D


    Your make-up is terrible

    Was ik maar zo goed in cosplay dingen maken als jij D:


    26 - 02 - '16