• Want Elfia Arcen 2016 komt eraan!


    Ik heb helaas nog geen mooie foto's, die komen er nog wel aan, want we moeten onze Facebook pagina natuurlijk af en toe ook updaten, maar ik ga deze week weer beginnen met de cosplay stress. Oftewel, mijn halve dagen zullen bestaan uit knutselen, naaien en weet ik veel wat, om voor Elfia Arcen in september mijn outfit af te krijgen.
    Ik heb vandaag hout geregeld en mijn vader gevraagd waar hij de boor, de schroeven en ander gereedschap had verstopt en ben bezig met een borstplaat. Ik heb ook al een laken klaarliggen, om een eerste versie van het stoffen deel van het kostuum te maken, want het moet grotendeels van leer worden en leer is duur, dus ik weiger het te verpesten met mijn crapy naai skills en hoewel het patroon minder ingewikkeld is dan de broek van Amber uit Sucker Punch, is het een vrij lastig patroon (ik maak mijn patronen overigens zelf, voor de geïnteresseerden). Eerst een oefen versie deze week maken ^^

    Ik ga dus na Sucker Punch met Arcen vorig jaar en Warrior Winx in Haarzuilens dit jaar, weer met de Charmix groep. FeorgeWeasley doet ook gezellig mee, whoop. Zijn er nog meer mensen druk bezig met een cosplay? Of hebben jullie plannen? Of misschien hebben jullie zelfs al wel iets af? Share it! I am curious! Oh laten we een lijst bijhouden, want dat is cool ^^

    Cosplayers:
    Anna/GredWeasley

    Lisa/FeorgeWeasley
    Thor - Elfia Arcen Zondag
    Mega Mindy - Elfia Arcen Zaterdag
    Bucky - Elfia Arcen Zondag

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 15:02 ]


    Happy Birthday my Potter!



    De eerste foto's van Mjölnir! Het begint al ergens op te lijken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    FeorgeWeasley went DoII. (met hoofdletter i)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb de foto's binnen van cosplays die ik zelf heb gemaakt. ^^

    Zera (van Fairy Tail Zero):




    Morgiana (van Magi: The Labyrinth of Magic)




    Heb voor beide zelf de patronen getekend enz. Morgiana was niet zo lastig eigenlijk. Ik begin binnenkort aan Koukyoku, dat wordt mijn lastigste project tot nu toe.

    Kougyoku:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Manami schreef:
    Ik heb de foto's binnen van cosplays die ik zelf heb gemaakt. ^^

    Zera (van Fairy Tail Zero):




    Morgiana (van Magi: The Labyrinth of Magic)




    Heb voor beide zelf de patronen getekend enz. Morgiana was niet zo lastig eigenlijk. Ik begin binnenkort aan Koukyoku, dat wordt mijn lastigste project tot nu toe.

    Kougyoku:



    Die eerste foto heeft een mooie, sprookjesachtige lichtval ;3


    26 - 02 - '16

    Manami schreef:
    Ik heb de foto's binnen van cosplays die ik zelf heb gemaakt. ^^

    Zera (van Fairy Tail Zero):




    Morgiana (van Magi: The Labyrinth of Magic)




    Heb voor beide zelf de patronen getekend enz. Morgiana was niet zo lastig eigenlijk. Ik begin binnenkort aan Koukyoku, dat wordt mijn lastigste project tot nu toe.

    Kougyoku:



    Aaah super vet ^^ ook echt heel mooi gemaakt!


    Happy Birthday my Potter!

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Die eerste foto heeft een mooie, sprookjesachtige lichtval ;3


    Klopt, ik ben ook heel erg blij met die foto! (:

    Devinsport schreef:
    (...)

    Aaah super vet ^^ ook echt heel mooi gemaakt!


    Bedankt! Ik vind het ook ongelofelijk leuk om het zelf te proberen, dat geeft mij altijd een extra blij gevoel als ik het dan draag.
    Ik vind het cool dat jij je props ook zelf maakt, dat is dan weer iets wat ik nooit heb geprobeerd, haha... Misschien dat ik er ook ooit aan wil beginnen, armors maken lijkt me ook enorm leuk om te doen. Maar in beide heb ik me nog nooit verdiept.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Oh ik ga ook!
    Beide dagen, waarvan een dagje als Sadness van Inside Out en de andere weet ik nog niet. Waarschijnlijk als Zwadderaar of Belle.

    Btw, als iemand weet waar je tegenwoordig een witte coltrui kan kopen, please tell me. Ik zit ontzettend in de stress :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Progress (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bloodborne schreef:
    Oh ik ga ook!
    Beide dagen, waarvan een dagje als Sadness van Inside Out en de andere weet ik nog niet. Waarschijnlijk als Zwadderaar of Belle.

    Btw, als iemand weet waar je tegenwoordig een witte coltrui kan kopen, please tell me. Ik zit ontzettend in de stress :')


    Klik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga de zondag van Elfia Arcen als Shura Kirigakure van Blue Exorcist. Moet alleen nog even kaartjes kopen :')

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 18:36 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Animato schreef:
    (...)

    Klik.


    Dankjewel! (: Ik had er zelf ook gekeken maar helaas zijn het bijna allemaal geen coltruien of komen ze niet in de buurt van wat ik wil :c Ik ben echt een pietlut als het hierop aankomt. Het gaat me vooral om de kraag van de trui (deels ook omdat ik niet heel m'n hals wil schminken :') )


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb een metalen arm :'o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben blij dat ik klaar ben :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aaah, Lisa, dat ziet er zo goed uit!

    Wij hebben besloten, in April gaan we als Vikings. :Y) Niet van de serie, gewoon random Vikings.


    Your make-up is terrible


    Done! *cheers*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.