• Want Elfia Arcen 2016 komt eraan!


    Ik heb helaas nog geen mooie foto's, die komen er nog wel aan, want we moeten onze Facebook pagina natuurlijk af en toe ook updaten, maar ik ga deze week weer beginnen met de cosplay stress. Oftewel, mijn halve dagen zullen bestaan uit knutselen, naaien en weet ik veel wat, om voor Elfia Arcen in september mijn outfit af te krijgen.
    Ik heb vandaag hout geregeld en mijn vader gevraagd waar hij de boor, de schroeven en ander gereedschap had verstopt en ben bezig met een borstplaat. Ik heb ook al een laken klaarliggen, om een eerste versie van het stoffen deel van het kostuum te maken, want het moet grotendeels van leer worden en leer is duur, dus ik weiger het te verpesten met mijn crapy naai skills en hoewel het patroon minder ingewikkeld is dan de broek van Amber uit Sucker Punch, is het een vrij lastig patroon (ik maak mijn patronen overigens zelf, voor de geïnteresseerden). Eerst een oefen versie deze week maken ^^

    Ik ga dus na Sucker Punch met Arcen vorig jaar en Warrior Winx in Haarzuilens dit jaar, weer met de Charmix groep. FeorgeWeasley doet ook gezellig mee, whoop. Zijn er nog meer mensen druk bezig met een cosplay? Of hebben jullie plannen? Of misschien hebben jullie zelfs al wel iets af? Share it! I am curious! Oh laten we een lijst bijhouden, want dat is cool ^^

    Cosplayers:
    Anna/GredWeasley

    Lisa/FeorgeWeasley
    Thor - Elfia Arcen Zondag
    Mega Mindy - Elfia Arcen Zaterdag
    Bucky - Elfia Arcen Zondag

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 15:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Guess who is almost done *O*



    En nu snel slapen, want ik moet morgen weer vroeg op


    Happy Birthday my Potter!

    Yaaay zo gaaf!


    Your make-up is terrible

    Wow, ziet er super gaaf uit!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het uiteindelijke resultaat ^^

    Zaterdag (Mega Mindy)


    ©Passion by Ramona


    Zondag (Thor, degene waar ik het hardst aan gewerkt heb c: )


    ©Guido


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wacht nog steeds op een goede foto die van mij gemaakt is haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tadaaa (:



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    Tadaaa (:




    Omfg Philip heeft de foto's gestuurd *O*



    Happy Birthday my Potter!

    Awesomeness, guys ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Devinsport schreef:
    Het uiteindelijke resultaat ^^

    Zaterdag (Mega Mindy)


    ©Passion by Ramona


    Zondag (Thor, degene waar ik het hardst aan gewerkt heb c: )


    ©Guido


    Ziet er echt ontzettend cool uit! Mooie foto's en echt knap gemaakt hoor. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    DoII schreef:
    Tadaaa (:




    Super cool! Erg mooie foto!^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]