• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Top! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb je trouwens met opzet voor Morgana/Katie McGrath gekozen of is het gewoon toevallig dat we twee mensen uit Merlin hebben gebruikt? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohh nee had katie al eerder gevonden, ben toen pas gaan kijken naar Merlin (één aflevering gezien). Was mij nog niet opgevallen xD


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Ohh nee had katie al eerder gevonden, ben toen pas gaan kijken naar Merlin (één aflevering gezien). Was mij nog niet opgevallen xD

    Haha, gaaf c:
    Ik vind het wel leuk eigenlijk, hehe. De serie is ook erg leuk, zeker verder kijken wanneer je tijd hebt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nakito schreef:
    Ohh nee had katie al eerder gevonden, ben toen pas gaan kijken naar Merlin (één aflevering gezien). Was mij nog niet opgevallen xD


    Heb je s01e01 gezien?
    Ik kijk al heel lang niet meer naar Merlin, maar als kind keek ik het en ik heb echt zo lang nachtmerries gehad door die heks uit de eerste aflevering D:


    how dare you speak of grace

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 21:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hahah die ja,
    Vind het wel leuk dus ga het zeker verder kijken. Arme jij :P


    When you believe your dreams come true

    Er gaat iets fout, maar of ik dat ben weet ik dus niet aangezien ik geen fout gezien heb.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 21:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fout? whut?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Fout? whut?


    YT videos trippen op Q lately


    how dare you speak of grace

    Pagina deed freeze. Denk door het filmpje, wat vreemd is ,aangezien alle codes klopte. Maar het is nu opgelost xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Pagina deed freeze. Denk door het filmpje, wat vreemd is ,aangezien alle codes klopte. Maar het is nu opgelost xd


    Bij mij ook. Is al een tijdje zo met videos :p


    how dare you speak of grace

    Oehh meer merlin-kijkers hier? ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oehh meer merlin-kijkers hier? ^^

    Yeah :3

    That ending.. I cried for fucking 2 hours straight!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 21:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Um, zullen we misschien een rijtje doen? Is wat makkelijker. En is het niet even slim om op MoonEyes te wachten, al zij nog gaat reageren?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.