• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    nakito schreef:
    (...)

    Wil je persé één zusje? Anders heeft de koning nog een andere broer en ben ik daar de dochter wel van. (Omdat de koning al best veel kinderen heeft)


    Van mij mag je Celestine wel hebben hoor, ik kan de naam anders ook nog wel aanpassen. Ik wil dan één ding nog wel houden met betrekking tot mijn geschiedenis van Brayde en dat is dat zijn zusje dus op een gegeven moment alle aandacht van zijn moeder kreeg. Hoe ze dan opgroeit is dan geheel aan jou, is ze gewoon vriendelijk of super verwend.

    Maar je kan natuurlijk ook gewoon een geheel nieuwe rol aanmaken, maar ik zou het voor Brayde inderdaad graag maar op één zusje willen houden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Van mij mag je Celestine wel hebben hoor, ik kan de naam anders ook nog wel aanpassen. Ik wil dan één ding nog wel houden met betrekking tot mijn geschiedenis van Brayde en dat is dat zijn zusje dus op een gegeven moment alle aandacht van zijn moeder kreeg. Hoe ze dan opgroeit is dan geheel aan jou, is ze gewoon vriendelijk of super verwend.

    Maar je kan natuurlijk ook gewoon een geheel nieuwe rol aanmaken, maar ik zou het voor Brayde inderdaad graag maar op één zusje willen houden.


    Oke, ik heb al een andere naam in gedachten. Ben nu bezig met mijn personage, dat van haar moeder vind ik prima. Ik zet mijn rol straks online en dan kun je even bekijken wat je er van vind. Dan kan er altijd nog iets aangepast worden ;)


    When you believe your dreams come true

    Wanneer gaan we beginnen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand die ridder/zwaardtraining bij Atlas volgt? (Naast Tristàn )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wannneer gaat deze RPG starten?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Voor acht uur vanavond ga ik het speeltopic openen. Lukt het dan voor iedereen om alles af te maken?


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Voor acht uur vanavond ga ik het speeltopic openen. Lukt het dan voor iedereen om alles af te maken?


    Voor mij wel (:


    how dare you speak of grace

    Sorry dat ik het zeg en ik bedoel het ook niet gemeen, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat het personage van Emma nog steeds niet aangepast is en ik vraag me eigenlijk ook af of haar rol al wel klaar is?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 17:58 ]


    Credendo Vides

    Hopelijk gaat mijn begaafde wel spelen, want ik wil geen begaafde die niet speelt. Is niet zo leuk en ik heb wel zin in het rpg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kenopsia schreef:
    Voor acht uur vanavond ga ik het speeltopic openen. Lukt het dan voor iedereen om alles af te maken?

    Ik heb er zin in (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    DreamerN schreef:
    Sorry dat ik het zeg en ik bedoel het ook niet gemeen, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat het personage van Emma nog steeds niet aangepast is en ik vraag me eigenlijk ook af of haar rol al wel klaar is?


    Ik had het ook gezien toen ik door de rollen ging bladeren, dus ik ga er zeker wat van zeggen.

    Trikru schreef:
    Hopelijk gaat mijn begaafde wel spelen, want ik wil geen begaafde die niet speelt. Is niet zo leuk en ik heb wel zin in het rpg


    Ik ga zelf nog een mannelijke begaafde aanmaken en die zal ik dan ook nog neerzetten bij jou personage en het personage van Nakito.


    "Rebellion's are build on hope"

    Top :)


    When you believe your dreams come true

    Dit bericht is even voor Trikru en Nakito. Ik stel even voor dat jullie naar een gezamenlijke kamer lopen waar dan zo wel Edmund als Emma in staan. Mocht Mooneyes wegvallen of plots toch reageren, kunnen jullie daarmee wel door (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 20:24 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Hehe, ik heb net iets eerder gereageerd. Kun je het aanpassen Nakito? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja zag het, heb het gedaan :P


    When you believe your dreams come true