• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SIave schreef:
    Hoi, weet iemand wanneer de Nederlandse turners weer moeten?


    Turners, als in mannen volgende week in de toestel finales, dacht ik.
    Turnsters, de vrouwen dus, vanavond, individuele meerkamp finale. Eythora en en Lieke Wevers doen mee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    lOL liggen de NOS servers er nu uit?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wheeler schreef:
    lOL liggen de NOS servers er nu uit?

    Ik denk het, bij mij doet NOS het iig niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die Chineze ziet er niet uit als 20


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij zit het de turnsters niet zo mee vandaag.


    Your make-up is terrible

    Een Chinese zwemster heeft een positieve dopingstest afgelegd ...
    Verder niet veel speciaals, Phelphs heeft nog eens goud voor de verandering. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Een Chinese zwemster heeft een positieve dopingstest afgelegd ...
    Verder niet veel speciaals, Phelphs heeft nog eens goud voor de verandering. :'D

    Niets speciaals? Ranomi had goud moeten hebben... D:
    Zo vreemd, dat Nederlandse zwemteam. Ik snap er echt de ballen van.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik snap het niet hè
    Je weet dat je gediskwalificeerd wordt als ze er achter komen dat er doping in het spel is, wáárom doen ze het dan nog. Het heeft geen nut..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Barristan schreef:
    (...)
    Niets speciaals? Ranomi had goud moeten hebben... D:
    Zo vreemd, dat Nederlandse zwemteam. Ik snap er echt de ballen van.


    Nee, de zusjes Campbell hadden op het podium moeten staan. Zij hebben de snelste split gezwommen in de aflossing geloof ik, dus iedereen verwachtte dat zij samen op 't podium gingen staan. Ik wist dat het voor Ranomi heel moeilijk ging worden, omdat Sjöström er ook bij zat. En dan heb ik nog niet eens rekening gehouden met de uiteindelijke nummers één. Sowieso had Ranomi maar de zevende tijd in de halve finales en meestal zijn het niet diegenen die het goud behalen. Ze was ook niet bij de favorieten voor de medailles. Ik wil maar zeggen dat ik het persoonlijk wel verwacht had.
    Maar ja, in een finale kan natuurlijk heel veel gebeuren, zoals te zien was bij de mannen. ^^ Ik ben wel zeer benieuwd naar de 50 vrije slag. Daar ben ik minder op de hoogte van wie de favorieten zijn, al denk ik dat Ranomi daar meer kans maakt. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trikru schreef:
    Ik snap het niet hè
    Je weet dat je gediskwalificeerd wordt als ze er achter komen dat er doping in het spel is, wáárom doen ze het dan nog. Het heeft geen nut..


    Omdat iedereen zich doopt. Als jij je niet doopt, hoe goed je ook bent zonder doping, heb je geen enkele kans om te winnen. Doping is ook iets dat constant vernieuwd wordt - er zullen vast manieren zijn dat ze er niet kunnen achter komen. Die Chinese ... nu ja, die is erop gepakt, maar er zijn zoveel mensen die er niet op gepakt worden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lopen ze uit met 100horden vd zevenkamp? Ik stalk namrlijk de live uitslagen van de iaaf maar enkel de eerste serie heeft gelopen tot nu toe..

    Edit: laat maar, uitslagen zijn nu bekend.

    Go go go go go

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 15:18 ]


    take me back to the basics and the simple life

    YAAAAAS, goud op dubbel twee roeien! *O*
    Die dames gaan lekker :3
    Volgens mij zometeen nog een roeiwedstrijden! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Yuri van Gelder heeft de zaak verloren...


    I'm A Slave 4 U

    Die japanse zag eruit alsof ze veel zwaarder was dan Tessie en had dat als voordeel, goed was ze wel, jammer.
    Ach, 78+ is 78+.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 17:16 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vrees dat het over en uit is bij de landenwedstrijd dressuur. (no_chears) Moet wel heel veel fout gaan willen de Amerikanen het brons nog verprutsen.


    She's imperfect but she tries