• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hockey bij de mannen. (:


    Oooooh. Ik stem voor Nederland - België :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Selfie goals. :')



    En we krijgen onze clash der lage landen in 't hockey. Al had ik dat liever in de finale gehad, dan waren we tenminste beiden zeker van een medaille. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik was even confused. Nederland kan niet tegen Nederland toch? Oohh... Je bent een Belg, ofcourse! "W

    De grap is dat dat bij het beachvolley wel gaat gebeuren. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Barristan schreef:
    (...)
    De grap is dat dat bij het beachvolley wel gaat gebeuren. :'D

    Wat? :')
    Hoe kan dat dan, want het is toch vreemd om je eigen land tegen je te hebben? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn er meer mensen die de Grand Prix Freestyle aan het kijken zijn? *O* Ik denk niet dat er een Nederlandse medaille in zit, maar het blijft desondanks leuk om naar te kijken. Ik kijk vooral uit naar Charlottes Braziliaanse carnavalskür. (Al was 'hello I'm Legolas, let's go' met een paard dat op datzelfde moment mest, ook wel een amusante opening :'D).


    She's imperfect but she tries

    Barristan schreef:
    (...)
    De grap is dat dat bij het beachvolley wel gaat gebeuren. :'D


    En ze hebben dan nog dezelfde coach, oh god. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik blijf het vreemd vinden dat bij veel sporten er meerdere van een land in een categorie zitten. (Bijvoorbeeld bij het zwemmen met de afstanden, maar ook dat er twee beachvolleybal duos zijn) maar dat er bij de judo maar een iemand per land per gewicht mogen deelnemen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gouden medaille op open water. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik blijf het vreemd vinden dat bij veel sporten er meerdere van een land in een categorie zitten. (Bijvoorbeeld bij het zwemmen met de afstanden, maar ook dat er twee beachvolleybal duos zijn) maar dat er bij de judo maar een iemand per land per gewicht mogen deelnemen.


    Nu je het zegt, dat is wel raar. :/

    En wow, dat vind ik jullie mooiste goud tot nu toe dan! Ooit wil ik ook de 10km eens zwemmen. Staat nog op mijn bucket list. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nu je het zegt, dat is wel raar. :/

    En wow, dat vind ik jullie mooiste goud tot nu toe dan! Ooit wil ik ook de 10km eens zwemmen. Staat nog op mijn bucket list. :')


    Ik vind het heel knap. Tien kilometer is lang. Haha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja Sharon was echt fantastisch met haar sneaky waterflesjes overslaan tactiek


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wevers heeft goud!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goud voor Sanne. Echt heel goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Simply wow


    take me back to the basics and the simple life

    Sanne was geweldig! Ik hoorde het pas toen ik klaar was met werken, maar heb haar oefening meteen teruggekeken en simply wow is inderdaad een goede omschrijving. Beter dan Biles. She deserved it.

    En deze beachvolleybalwedstrijd is echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 22:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.