• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    De Belgische deed het wel goed (wereldrecord in het hoogspringen bij een zevenkamp :'D), al was hoogspringen ook haar favoriete/beste onderdeel. :') Blijkbaar is haar 200m niet echt goed, en ze heeft ook een schouderblessure, dus kogelstoten en speerwerpen wordt ook nog wat. Ik vind het wel knap dat ze al twee persoonlijke records heeft neergezet. Voorlopig staat ze tweede, maar ik vrees voor haar dat ze daar niet gaat blijven staan.
    Het was trouwens superschattig hoe zij en de Britse elkaar knuffelden, omg. :3


    Thiam was echt fabuleus, ze begon pas met springen op 1,83, toen was de helft van het speelveld al uitgeschakeld. Heerlijk gewoon


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Aaah, neee, dit is echt zo jammer :C Sjef van den Bergh had niet zijn moment tijdens de halve finale, en ook in de wedstrijd voor het brons ging het net niet lekker genoeg om die bronze medaille te halen. Die twee zessen waren zoooo jammer en hebben hem ook wel flink genekt....


    Stenenlikker

    Dratini schreef:
    (...)

    Thiam was echt fabuleus, ze begon pas met springen op 1,83, toen was de helft van het speelveld al uitgeschakeld. Heerlijk gewoon


    Ik ben pas beginnen kijken toen ze nog met z'n tweeën waren. :')
    Ze zou beter aan het hoogspringen ook meedoen. Daar ligt het niveau blijkbaar wat lager dan vroeger en is 1.98 al niet slecht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Teddy Riner nog steeds ongeslagen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben rond 2 uur terug gekomen van vakantie, dus nu nog maar even atletiek en zwemmen kijken. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ennn, nog even Dafne Schippers gezien. De spanning is er natuurlijk wel vanaf als ze gewoon even makkelijk 11.17 loopt. Ben benieuwd hoe hard ze in de finale eindigt.

    En nu ga ik naar bed. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    MT


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Kan iemand uitleggen waarom die brommer of wat het is voor de baanwielrenners rijd? Zo kunnen ze toch niet inhalen en zo?

    En nou is hij weg. Waar is dat voor? ;'D

    // En toen vielen ze in de eerste bocht al en had de Nederlandse echt geluk, anders had ze over de border gevlogen. Ze heeft alleen we een handblessure nu.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 15:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, die aankomst in het roeien was echt te close. In exact dezelfde tijd aangekomen. :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I like this. Beetje jammer alleen dat ze geen verspringen lieyen zien op de livestream


    take me back to the basics and the simple life

    Die Thiam is echt fantastisch, ik vind het zo prachtig om haar te zien bewegen. Ik hoop zo hard dat ze zo doorgaat en de Britten verslaat.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nafi Thiam staat eerste? Omg. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga nu slapen zodat ik straks atletiek en zwemmen kan zien! Whoop. Night ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goud op het Baanwielrennen!


    "Ignite, my love. Ignite."