• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben terug van vakantie, dus ik kan eindelijk kijken. Dat heb ik vandaag eigenlijk ook nonstop gedaan, met als probleem dat ik nu geen avondeten heb en niet weg wil tijdens het zwemmen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De voorrondes voor de 100m vrouwen... Damn.. Dat loop ik sneller dan n aantal. Maar waarom zij mee mogen doen, no idea


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    De voorrondes voor de 100m vrouwen... Damn.. Dat loop ik sneller dan n aantal. Maar waarom zij mee mogen doen, no idea


    Continentenquotum denk ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dratini schreef:
    (...)

    Continentenquotum denk ik


    Jaa zoiets zal wel, maar ik zat echt even heel verbaasd te kijken hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    Waarom zenden ze geen atletiek uit op televisie. )': Maar wel golf, boksen (!?!?!!?!?) en hockey.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Waarom zenden ze geen atletiek uit op televisie. )': Maar wel golf, boksen (!?!?!!?!?) en hockey.


    Idk :/ ik kijk gewoon steeds via de NOS livestream atletiek ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Idk :/ ik kijk gewoon steeds via de NOS livestream atletiek ^^


    Op BBC1 en België zonden ze net wel hoogspringen van de zevenkamp uit, maar dat is ook al klaar. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Op BBC1 en België zonden ze net wel hoogspringen van de zevenkamp uit, maar dat is ook al klaar. D:


    Jepp. Beetje teleurgesteld met hoogspringen tho :/


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Jepp. Beetje teleurgesteld met hoogspringen tho :/


    Ik heb geen idee, hoe doen de Nederlandse dames het? Ik heb alleen maar die Britse en Belgische gezien die over 1.98 sprongen. :'D
    Moet je mij horen praten, ik kan nog geen twintig meter hardlopen zonder buiten adem te raken HAHAHAH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, hoe doen de Nederlandse dames het? Ik heb alleen maar die Britse en Belgische gezien die over 1.98 sprongen. :'D
    Moet je mij horen praten, ik kan nog geen twintig meter hardlopen zonder buiten adem te raken HAHAHAH.


    Hahaha. Nadine Broersen en Anouk Vetter hadden beiden 1.77, wat voor Broersen niet echt goed is, gezien die een PR van 1.94 heeft. Nadine Visser sprong 1.68, maar heeft n PR van 1.80 dus dat vind ik wel heel erg balen tbh. Maar de laatste hoog wedstrijd die ze had was in september dusja.. Alsnog jammer


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Hahaha. Nadine Broersen en Anouk Vetter hadden beiden 1.77, wat voor Broersen niet echt goed is, gezien die een PR van 1.94 heeft. Nadine Visser sprong 1.68, maar heeft n PR van 1.80 dus dat vind ik wel heel erg balen tbh. Maar de laatste hoog wedstrijd die ze had was in september dusja.. Alsnog jammer


    Hm, dat valt inderdaad nogal tegen. D: Zeker met die PR's...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Hm, dat valt inderdaad nogal tegen. D: Zeker met die PR's...


    Jepp. Ze staan 16e (Vetter), 17e (Broersen) en 21e (Visser). Beetje jammer, zeker als je je realiseert dat Nadine Visser na horde 3e stond


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Jepp. Ze staan 16e (Vetter), 17e (Broersen) en 21e (Visser). Beetje jammer, zeker als je je realiseert dat Nadine Visser na horde 3e stond


    Dat is nogal een keldering. D:
    Step up your game, girls.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De Belgische deed het wel goed (wereldrecord in het hoogspringen bij een zevenkamp :'D), al was hoogspringen ook haar favoriete/beste onderdeel. :') Blijkbaar is haar 200m niet echt goed, en ze heeft ook een schouderblessure, dus kogelstoten en speerwerpen wordt ook nog wat. Ik vind het wel knap dat ze al twee persoonlijke records heeft neergezet. Voorlopig staat ze tweede, maar ik vrees voor haar dat ze daar niet gaat blijven staan.
    Het was trouwens superschattig hoe zij en de Britse elkaar knuffelden, omg. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Miall schreef:
    (...)

    Dat is nogal een keldering. D:
    Step up your game, girls.


    Jepp. Maar ze horden was t eerste onderdeel hahah


    take me back to the basics and the simple life