• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MT.


    Your make-up is terrible

    Mon topics


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit was weer een domper. Henk Grol die de partij gewoon had moeten weten en Marhinde die echt heel onterecht heeft verloren. Die straf is alleen gegeven zodat anders de wedstrijd te lang zou worden, Marhinde was veel actiever dan die Cubaan. Super triest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Dit was weer een domper. Henk Grol die de partij gewoon had moeten weten en Marhinde die echt heel onterecht heeft verloren. Die straf is alleen gegeven zodat anders de wedstrijd te lang zou worden, Marhinde was veel actiever dan die Cubaan. Super triest.

    Ik vind het echt stom dat Marhinde verloor. Die Cubaan liet zich veel vaker op de buik vallen (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    OpgeroldEten schreef:
    Dit was weer een domper. Henk Grol die de partij gewoon had moeten weten en Marhinde die echt heel onterecht heeft verloren. Die straf is alleen gegeven zodat anders de wedstrijd te lang zou worden, Marhinde was veel actiever dan die Cubaan. Super triest.


    Ja, dit is echt heel erg. ;c Het is ook vreselijk om nu naar dit interview met haar te kijken, damn.


    Your make-up is terrible

    Netjes gereden door Diederik. *O*


    She's imperfect but she tries

    Die Cubaan had allang een straf moeten krijgen. Ik moest bijna huilen toen ik Marhinde zo zag. Ze heeft er kei hard voor getraind en dan dit.
    Zo onterecht dat ik er gewoon boos van wordt.
    De Cubaan heeft nauwelijks een echte aanval gemaakt. Alleen maar schijnaanvallen en op conditie had Marhinde dit moeten winnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mignon schreef:
    Netjes gereden door Diederik. *O*


    En wat is die Arlando een machtig mooi paard!!!!!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi, weet iemand wanneer de Nederlandse turners weer moeten?


    I'm A Slave 4 U

    Iedereen.
    They watch me whip, they watch me n(a)en(a)e.

    Sorry, daar moest ik heel de tijd aan denken toen die praatman dat zei xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SIave schreef:
    Hoi, weet iemand wanneer de Nederlandse turners weer moeten?


    Denk vanavond?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Red Lions hebben weer gewonnen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.