• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee, nee, goddank niet. Het Document mag niet open tot morgen. :W In de afgelopen drie weken had ik me alleen halfslachtig gezet tot wat bezigsheidstherapie om mijn hoofd leeg te maken (niet dat daar veel van terecht is gekomen), maar ik heb een keer ergens zo'n divider lijn ingestopt en nu komt er nog een lijn, iedere keer dat ik op enter druk. Het gaat maar niet weg, halp.

    Ctrl enter. Helpt dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee, nee, goddank niet. Het Document mag niet open tot morgen. :W In de afgelopen drie weken had ik me alleen halfslachtig gezet tot wat bezigsheidstherapie om mijn hoofd leeg te maken (niet dat daar veel van terecht is gekomen), maar ik heb een keer ergens zo'n divider lijn ingestopt en nu komt er nog een lijn, iedere keer dat ik op enter druk. Het gaat maar niet weg, halp.


    Oké, goed. Bah, dat zou een vervelend manier zijn om te beginnen met editen. :'D Maar ik ontwijk de meeste vormen van opmaak in Word standaard omdat ik het niet helemaal vertrouw, dus ik hoop dat de tip hierboven werkt tips hierboven werken, want ik heb echt geen flauw idee hoe zoiets opgelost kan worden.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 1:23 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn verhaal heeft echt te weinig lezers voor de tijd die ik er nu al in steek :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt heel erg verward.

    Om 07.00 uur vlieg ik lekker voor een weekje naar Spanje!
    Zin in! _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    PAPAAAAA. Ik zie NOG EEN TREINNNNN!!!!!

    Het is opgelost! Dankjulliewel! *O*

    En nu nog een manier vinden waarop de inhoud even leuk wordt als de opmaak. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat doe ik nog wakker?

    Oja, in de war zijn. Dit gaat echt een lastige beslissing worden. Ga ik opgeven en weer iets gelukkiger zijn of wachten en daten met nieuwe personen en dan heel gelukkig zijn?

    Kan iemand het verstand in mijn hoofd slaan? Volgens mij zit het ergens vast.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 4:25 ]

    En toen was ik een bibliotheek of zo? Mijn ouders komen binnen, zonder iets te zeggen, pakken een boek van mijn kast en dan zeggen ze: 'ik neem deze mee, je krijgt hem na de vakantie terug,'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ga ik nu naar de markt of niet? Ugh, de struggle.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik droomde dat ik met Bucky zat te zoenen en toen ik wakker werd was ik teleurgesteld dat het maar een droom was. Hoe triest is dat. :')

    Een stapje verder met mijn cosplay djskskkd

    Ik wil een quiz maken over HP, maar weet niet hoe te beginnen. Het moet namelijk een topquiz worden :)


    We're in this together. ~ Hermione Granger

    Hahahaha, mijn god, die twee zijn echt een stelletje donderstenen, die je niet alleen kan laten..


    Stenenlikker

    Wow, als ik goed slaap, slaap jij slecht of amper, en als ik amper of slecht slaap, slaap jij goed. Damn boy.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)