• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het Pokemon Sun and Moon topic is zwart vanaf de 5e pagina. Weird. Wie heeft er weer zitten kloten met de pagina's? :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    Het Pokemon Sun and Moon topic is zwart vanaf de 5e pagina. Weird. Wie heeft er weer zitten kloten met de pagina's? :W

    Zwart? Ik zie alles nog wel, het staat alleen een beetje vreemd door alle youtube video's die voor problemen zorgen.

    Opgelost. Alle filmpjes zijn in quote gezet.


    What would Emma do?

    Zapdos schreef:
    (...)
    Zwart? Ik zie alles nog wel, het staat alleen een beetje vreemd door alle youtube video's die voor problemen zorgen.

    Bij mij doet ie het nu ook weer. Wat raar is. Ik denk dat mijn laptop gek wordt van al die youtube filmpjes. Ik snap zoiezo niet waarom ze het niet onder een spoiler doen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gigantopithecus schreef:
    Opgelost. Alle filmpjes zijn in quote gezet.

    Not all heroes wear capes ^^
    Marowak schreef:
    (...)
    Bij mij doet ie het nu ook weer. Wat raar is. Ik denk dat mijn laptop gek wordt van al die youtube filmpjes. Ik snap zoiezo niet waarom ze het niet onder een spoiler doen :'D

    Ik heb er zover ik weet geen last van. Alleen op de mobiele versie rekken ze de hele pagina uit, wat ik vervelend vind. (':
    Maar sowieso zou het fijn zijn als iedereen ze gewoon onder een spoiler blijft zetten.

    Marowak schreef:
    (...)
    Bij mij doet ie het nu ook weer. Wat raar is. Ik denk dat mijn laptop gek wordt van al die youtube filmpjes. Ik snap zoiezo niet waarom ze het niet onder een spoiler doen :'D


    Yeah, mijn laptop vind het ook niet fijn.


    Your make-up is terrible

    Blaaaaaaaaaaargh.
    I wish I had money.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Whoa, I got real sad real quick right now.


    kindness is never a burden.

    ughhhh, saidia heeft een corniche maar die is kind of boring en al hoceima heeft er een maar die is saai en ik wil naar die van nador maar ik zit nog in saidia


    Heaven is a place that we all have

    Waarom studeer ik dit? Nog 19 dagen volhouden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wanneer je aan het zingen bent en het op snapchat zet met versnelde ding xd
    Dit is hilarisch: Cruleon is mijn snap tho ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was even vergeten dat HBO-roosters best wel chill kunnen zijn.

    Nice, er is ergens een juwelierding die oorbellen tegelijk zet. Hmmm.. Ik wil wel graag


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal ik schrijven of wachten?


    Your make-up is terrible

    Waarom weet niemand dat je twee gezichten hebt? That's why I hate goody two shoes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.