• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wheeler schreef:
    I'm so scared of losing you.

    Mijn Mona toetje heeft een uitspraak van Pinky and the Brain erop staan: 'Samen de wereld veroveren! Maar eerst een toetje'
    Dat moet wel van dat programma komen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fucking pussy. Wees volwassen en neem verantwoordelijkheid i.p.v. je frustratie op iemand anders af te reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ongelofelijk dat ik eerder uit de kast ben gekomen tegenover mijn familie dan mijn vrienden behalve 1 dan. :')


    Caution first, always.

    Ik moet zeggen dat ik me eindelijk beter begin te voelen. Maar ik zou het liefst nog niet naar school gaan over 1,5 week.

    // Waarom kan ik niet meer scrollen in het overzicht van alle hoofdstukken van een story, als je een hoofdstuk leest.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 18:01 ]

    Omg Noah Ritter is the cutest kid ever

    Hé, ik leef nog. Werk viel mee.


    Stenenlikker

    Je negatieve karaktereigenschappen op papier zetten is zo lastig en kwetsend..


    26 - 02 - '16

    Googlen is niet zo lastig hoor. Ik heb het dier binnen 2 minuten kunnen identificeren door letterlijk "Insect lijkt op hoofdletter T" te googlen. Kunnen jullie ook best zelf, lijkt me.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh hee hoi paniekgevoel ik heb je de hele dag niet gezien maar rot nu maar weer op ik was wel blij dat je weg was na al die weken ROT OP

    Dat dit allemaal door één persoon kan komen is eigenlijk best.... apart.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 19:39 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eigenlijk geef ik niet eens om kudo's. Reacties zijn tienduizend keer meer waard.

    -

    Ik moet stoppen met crushen op Leto en Stan. Maar ze zijn veel te knap en voor zover ik hun persoonlijkheid ken, zijn het echt geweldige mensen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:21 ]

    Jeetje anxiety, die fotoshoot is morgen pas. Calm your goddamn tits and go back where you cake from. Nobody likes you anyway :W


    26 - 02 - '16

    Ik moet stoppen met koffie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eh, mijn zusje is volgens mij chag omdat ik mijn verantwoording neem en iedereen die zich niet kan gedragen een schop onder z'n hol geef. Maar hee, kun je me kwalijk nemen dat ik me tenminste volwassen op probeer te stellen? Ik had ook gezellig mee kunnen doen met de awkward silence en m'n telefoon kunnen pakken, maar seriously, is dat beter?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Time to see The Revenant.