• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafide schreef:
    (...)

    maar je kent wel het russische woord voor misantropie dus je zal je vast heel goed redden in alle meest voor de hand liggende situaties waar je in russisch moet communiceren


    Dat sowieso. Ik: "Goedemorgen. Misantropie." Rus: "Huh?" Ik: "Drie."



    Wiarda schreef:
    (...)
    Woorden die ik ken nadat mijn broertje ~4 maanden Russisch heeft geleerd: fuck, bitch, sorry papa, ik ben zeven appelen (??? Waarom), rot op


    Oeh, sorry papa, dat kan ik ook zeggen! En appel, enkelvoud. :'D
    De rest niet, want ik kwam wel al een keer een Tumblr post met scheldwoorden tegen, maar nee, ik ga natuurlijk voor chjelavjekanjenavjistnjichjestva, want dat was het meest onmogelijke woord dat ik kon vinden. Scheldwoorden zijn qua frequentie van praktische toepassing misschien zinnigere vocabulaireoefeningen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Hallo"
    "Ik ben zeven appelen"
    "Misantropie"
    "Sorry papa"


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    "Hallo"
    "Ik ben zeven appelen"
    "Misantropie"
    "Sorry papa"


    Moderne kunst.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chrissy Teigen is overrated as fuck. Ik snap niet waarom mensen haar als de 'beste moeder ooit' zien.

    Ugh het is zo irritant als een serie zich meerdere afleveringen gaat focussen op een oppervlakkig personage dat gewoon oppervlakkig blijft --'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou heb ik al een gedeelte uitgewerkt van dit verhaal, maar kan ik mezelf er niet toe zetten om er daadwerkelijk aan te beginnen. Halp me.

    Wat heb je aan vakantie wanneer je gelijk weer in de stress en kutgevoelens duikt zodra je weer terug bent in je oude omgeving. Jezus, daar gaat vijf weken proberen te ontstressen.

    Wtf do you want from me? You're a twoheaded person with masks on. I don't know you anymore and I don't think I want to anymore. Just say what you want, goddammit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kero/Hay is life. Ik moet echt verder schrijven, hahaha. In plaats van Hero grapjes te blijven maken in mijn hoofd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    My name is Failer and I care what you think.

    Je bent echt paranoid met die gedachten. Ik heb liever dat je ernaar vraagt, voordat je er maar vanuit gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het hele dorp is afgesloten. Okaaay, hoe kom ik nu op het werk? :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mijn haar is zooooooooo zilver en als ik thuis ben ga zoooooooo dood.


    26 - 02 - '16

    I'm so scared of losing you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Huh wtf? DJ Tiësto is mogelijk dood door overdosis. o________O


    26 - 02 - '16