• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmmm, dat was ook weer interessant om mee te maken, die Marokkaanse verjaardag :'). Mn moeder en ik waren wel de enige aanwezige Nederlanders, haha.


    Stenenlikker

    Ik heb een chill pill, twee sigaretten en een flinke kop koffie nodig.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat ik dit jaar niet de enige niet-blonde in de klas ben. En ik hoop dat ik dezelfde rekenleraar heb, dan kan ik nog een jaartje kwijlen.

    Ik smeek je, maak hier een anime van. Dit is alles dat ik nodig heb in mijn leven :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik verlies weer haaaar
    wie wil er een beetje sarah haar


    i put the fun in funeral

    Stommeling, uilskuiken, ZAK PATAT! FRIKANDEL! UILSKUIKEN!
    Mijn oppaskindje kijkt Bassie en Adriaan, hahaahha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh gosh ze hebben letterlijk Assepoester gemaakt alleen daarin de personages vervangen door de personages uit Bungou Stray Dogs :') Deze manga verdient veel meer dan die 100 mensen op deze aardbol die het hebben gelezen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Van een kwartier vrijwillig in de stromende regen staan krijg ik zin om te schrijven. Logic much.

    // Wauw, nu heb ik letterlijk nog maar één persoon om depressief gebrabbel tegenaan te gooien als ik iemand nodig heb. Daar gaat je vriendschap aan kapot, geen optie. Mensen lijken de ware betekenis van 'ik zal er altijd voor je zijn' niet volledig te kunnen bevatten. *sigh*

    The Danish girl it is.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jullie hebben één videclip van BTS gezien en zijn meteen fan. Als het iets is waaraan ik me irriteer is het dat wel. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Erlebnis schreef:
    Ik heb een chill pill, twee sigaretten en een flinke kop koffie nodig.
    5 euro per pil , zitten eventueel tandafdrukken van mijn konijn in.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Villainess schreef:
    Van een kwartier vrijwillig in de stromende regen staan krijg ik zin om te schrijven. Logic much.

    // Wauw, nu heb ik letterlijk nog maar één persoon om depressief gebrabbel tegenaan te gooien als ik iemand nodig heb. Daar gaat je vriendschap aan kapot, geen optie. Mensen lijken de ware betekenis van 'ik zal er altijd voor je zijn' niet volledig te kunnen bevatten. *sigh*

    Vergeet ze dan ook niet daadwerkelijk om hulp te vragen he?


    De stress (:


    Caution first, always.

    Dit kwetst me toch wel. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ew bah, gesmolten milkshake :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Villainess schreef:
    Van een kwartier vrijwillig in de stromende regen staan krijg ik zin om te schrijven. Logic much.

    // Wauw, nu heb ik letterlijk nog maar één persoon om depressief gebrabbel tegenaan te gooien als ik iemand nodig heb. Daar gaat je vriendschap aan kapot, geen optie. Mensen lijken de ware betekenis van 'ik zal er altijd voor je zijn' niet volledig te kunnen bevatten. *sigh*


    Als er iets is, je kunt me altijd opzoeken hè c: Ik weet hoe het voelt, though..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."