• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga mij niet wakker miauwen en vervolgens weer wegrennen:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nee. Dit was niet leuk. Ik heb me de hele avond en nacht kut gevoeld omom erachter te komen dat je t als grap zei maar achteraf niet meende. Nou, ik vond het níét grappig. Heb me serieus doemscenario's in mijn hoofd gehaald. Niet. Grappig. ! :c

    Edit: ja, voel maar even wat voor een kutstreek ik dit vond.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 8:10 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er nog geen zin in. Give me my vacation back.

    Meh, ik wil met iemand hyperen over mijn nieuwe verhaal idee, maar ben bang dat ie gejat wordt als ik 'm in een topic op Q ga zetten. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hadden we na de verjaardag nog wat hapjes voor mn stiefvader meegekregen, omdat het woman-only was, wilt hij ze niet en zit ik ze nu op te eten, hehe.


    Stenenlikker

    Auw.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ja, want ik kan hier ook echt wat aan doen. Stik er ook lekker in joh, heb het al helemaal gehad weer. Ben blij dat ik weer naar school kan zodat ik geen last meer heb van jullie, en jullie ook niet van mij. Ben toch alleen maar goed voor jullie als jullie hulp nodig hebben, naast dat ben ik toch alleen maar een vreselijke last.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je denkt nog één week vakantie te hebben en het twee weken blijkt te zijn. Fuck yes. Ik was er echt nog niet klaar voor.

    Haha die discussie in het Rio topic :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ben ik vreemd als ik na een week ziek te zijn geweest uitkijk om make-up op mijn gezicht te smeren
    niet omdat ik ergens heen moet maar
    make-up


    i put the fun in funeral

    "Meivakantie"... 24 t/m 28 april. Are you kidding me

    Fotoshoot was geweldig


    26 - 02 - '16

    Aandachtsslet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ben jij zo dom?


    "Ignite, my love. Ignite."

    UUGH ik zou zoo graag een trailer voor m'n verhaal willen maken met dit liedje, maar ik kan dat gewoon niet D: Waarom ben ik zo talentloos D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."